1. leht 1-st

OT XIX järelkaja

Postitatud: 11 Mai 2008 11:56
Postitas joonas
Korraldus ja ilm olid väga head.

Minu jaoks lõppes päev teisel sõidul, kui mootori võimsus langes ja motorist hakkas kostma kolinat.
Mootoril kadus ka õlirõhk.

Sama jama teine aasta. 2006 kevad algas sama moodi. Huvitav oleks teada saada, mis antud vea põhjustas.

Ajad http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=302610
Ajad http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/

OT foorumi järelkaja teema http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=321

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 11 Mai 2008 12:14
Postitas and24
Pilte leiab,kui klikata pildile

Pilt

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 11 Mai 2008 13:01
Postitas Raceboy
Mul oli kõik korras.....peale selle, et uue siduriga tõuseb boost käiguvahetusel üle 1 bari ja turbost jahutisse minev lõdvik lendab selle peale minema :| Nii saingi ainult ühe aja kirja ja seegi enamik ringist vabalthingavana sõidetud: 1.16.

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 11 Mai 2008 21:53
Postitas Pets
Jah, peab tõesti ütlema, et OT ajal sajab harva vihma :D
Sain sõita ja peaaegu rahul, ainult sõit jäi seekord lühikesesks.

Oma esimese kuue ringi jooksul lahkus mootorist liitrijagu õli ja rohkem ma sõita ei riskinud.
Ka tagarehvid ei tahtnud viimastel ringidel enam pidamist leida. Ise mõtlesin, kui äkki ka rehvidele mingi osa õlist võis sattuda.

Proovisin täna mootorit igasugustel rezhiimidel- kuumemalt, kallutades, piirajasse kiirendades.
Ei tule tilkagi enam välja. Ei saa aru, kust see õli Saugas tuli. Pole nagu mootoril ka sellist kohta näha, kust sellisel hulgal õli võis välja tulla. Müstika.

Aga muidu oli tore, sai veidi kiiremat sõitu proovida.

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 12 Mai 2008 08:46
Postitas rustang
Pets kirjutas: Proovisin täna mootorit igasugustel rezhiimidel- kuumemalt, kallutades, piirajasse kiirendades.
Ei tule tilkagi enam välja. Ei saa aru, kust see õli Saugas tuli. Pole nagu mootoril ka sellist kohta näha, kust sellisel hulgal õli võis välja tulla. Müstika.
Kuidas bokseril karterituulutus seatud on, kas sedakaudu ei võinud õli välja saada? Või kuskilt mujalt (tavalisest kõrgemalt) kuhu ringraja G-jõud õli suruda võivad...

Avo

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 12 Mai 2008 09:37
Postitas Pets
rustang kirjutas: Kuidas bokseril karterituulutus seatud on, kas sedakaudu ei võinud õli välja saada? Või kuskilt mujalt (tavalisest kõrgemalt) kuhu ringraja G-jõud õli suruda võivad...

Avo
et OT teema väga OT-ks :D ei läheks, lisan oma autot puudutava info oma Carrera2 teemase

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 15 Mai 2008 09:22
Postitas joonas

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 18 Mai 2008 00:40
Postitas joonas
Paar minu tehtud pilti.
Pilt

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 18 Mai 2008 10:12
Postitas laur4
joonas kirjutas:Paar minu tehtud pilti.
http://joonas.pri.ee/gallery/thumbnails-27.html
Tänud heade piltide eest. Nagu neilt kurvides tehtud võtetest näha, aitavad paremad stabilisaatorid mul auto enam-vähem otse hoida. Vanadega kaldus ikka oluliselt rohkem.
Lätlase auto piduritest saab ka häid mõtteid :wink: .

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 18 Mai 2008 10:36
Postitas Raceboy
Sellel pildil, kus ma sõitsin, oli hästi näha kapotinurk, mida lahtitulnud turbost vahejahutisse minev toru kergitas :D

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 18 Mai 2008 12:48
Postitas joonas
Kas see kaitse on juba tehasest küljes? Ainult turbotel?

Pilt

Re: OT XIX järelkaja

Postitatud: 18 Mai 2008 13:17
Postitas hellraiser
joonas kirjutas:Kas see kaitse on juba tehasest küljes? Ainult turbotel?

Pilt
Jah, see on ainult turbol: 951.504.069.00 protective plate

http://944online.com/cgi-bin/ASI_Store. ... k-944turbo" onclick="window.open(this.href);return false; on näha ka terve tükina.