1. leht 1-st

Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 19 Mai 2009 14:58
Postitas joonas
Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine avatud

http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=588
Kui saan auto sellisesse seisu, nagu minule meeldib, siis tahaks kindlasti osa võtta.

Re: Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 19 Mai 2009 22:06
Postitas peep
Porsche omanikud on alati selle ürituse selgroog olnud ja loodetavasti pole ka see aasta teisiti. Rada on vinge, palju "ehtsam" kui Pärnu.

Re: Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 26 Mai 2009 12:21
Postitas peep
Ürituse toimumine on nüüd kindel, vähemalt meie poolt.

Re: Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 07 Juun 2009 01:35
Postitas joonas
Kohal käidud ja üritus oli väga hästi korraldatud nagu alati. Suur tänu Peebule ja Avole.
Rada on palju põnevam kui Pärnu rada. Rajal eksimiseks palju ruumi ei ole, sest betoon ja mullavallid on suhteliselt lähedal.
Samas saab endale jätte piisavalt ruumi, nii saab päris rahulikult sõita.

Minul lõppes auto koostamine peale kella 00:00 ja hommikul sai hakatud Riia poole sõitma.
Bensiini taseme näitaja läks lolliks ja sõites tuli bensiini aina juurde :)
Teel tõrkus vahepeal elektrisüsteem ja ei tahtnud pöördesse minna ehk tegevust oli piisavalt.

Sõitsin R888 rehvidega ja Motul 20W60 õliga. Õli jahutuse radikat ei jõudnud kasutusele võtta, kuna tekkisisd probleemid voolikutega. Samas olid kasutusel uued VDO õlirõhu ja temperatuuri näidikud.
Selgus, et VDO rõhu näidik on väga uimane ehk näidik silub järsud kõikumised. Eks tuleb see millegagi asendada.

Õlirõhu käitumisest.
20W60 õliga oli tühikäigul rõhk alati üle 2 bar. Tavaliselt 2,5 bar.
Maanteel rahulikult sõites oli õlirõhk 4,5 bar või natuke rohkem ja õli temperatuur 80 kraadi C.
Maanteel kiiremat sõitu tehes tõusis natuke õli temperatuur, mis ei ületanud 90 kraadi C.

Rajal sai teha ühe pealesõidu ringi ja kaks kiiret. Teise kiire lõpus oli õli temperatuur üle 110 kraadi C ja hakkas 120-le lähenema. Seega ei teinud rohkem kui kaks kiiret järjest.
Kui õli temperatuur läks üle 110 kraadi, siis hakkas ka täispööretel õlirõhk langema 4 bari peale. Muidu oli alati natukene üle 4 bar umbes 4,3 bar kandis.
Kui on soov 944-jaga rajal pikemalt sõita, siis minu arvates peaks autole lisama õli jahutuse. Arvestada tuleb ka sellega, et mida kiiremad pöörded, seda kiiremini õli soojeneb.

Üks huvitav tähelepanek oli see, et jahutusvedeliku temperatuur ei tõusnud rajal märgatavalt. Oli samal tasemel kui rahulikult maanteel sõites. Samas õlitemperatuur tõusis.

Re: Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 08 Juun 2009 02:43
Postitas joonas
Järelkaja on OT foorumis
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=608

Seal on väljas ka paar videot, mis annavad rajast päris hea ülevaate.

Re: Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 09 Juun 2009 10:17
Postitas hellraiser
http://porsche-club.ee/hooaeg" onclick="window.open(this.href);return false; all olemas ka ajad.

Re: Open Track "Riga special" 06 juuni 2009 - registreerimine

Postitatud: 23 Juun 2009 00:01
Postitas peep
joonas kirjutas:Rajal sai teha ühe pealesõidu ringi ja kaks kiiret. Teise kiire lõpus oli õli temperatuur üle 110 kraadi C ja hakkas 120-le lähenema. Seega ei teinud rohkem kui kaks kiiret järjest.
Selle õliga kannatab kuni 130 kraadini sõita.