29 OKT kell 16,00 raadil
No jah... kahju et 928 ainult rohkem sõud tegi kui sõitis..... ehk kevadel on oma nime vääriline
Kuid ilutulestik ju ka tore asi
Kuid ilutulestik ju ka tore asi
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)
Noo, mis siis juhtus? Pidi ju 95% mootor seades olema? 1,6 tonni ja 310 hp peaks ikka päris hästi edasi astumacoupe924 kirjutas: No jah... kahju et 928 ainult rohkem sõud tegi kui sõitis..... ehk kevadel on oma nime vääriline
Kuid ilutulestik ju ka tore asi
911 ja mälestus 928-st
Tjah, pean süü enda peale võtma Asi selles, et Erlend tõi auto üks päev minu juurde, et ma külmkäivitust parandaks. Noh, laadisin ühe vanema conf faili, millega ta töötas ja tegin veidi paremaks, aga selles failis oli väntvõlli anduri seadetes üks väike viga sees ja ma unustasin selle kohe parandada. Vahepeal eriti temaga ei sõidetud ja nii see põhiavastus Raadile jäigi
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Peale eilset paugutamist oli siis 928 sumsi tagumine pott lõhki nagu paberikott. Sai siis veitsa koomale täna kopsitud ja jälle kokku keevitatud Lekib ka vasakult väljalaske kolle... kuna üks polt on puru murdunud.
Täna siis oli esimest korda ka Tartus korralik külm.... sai siis nii 9.30 porschet käivitatud. Tundub et tuleb ka veel külmkäivitusega kõvasti vaeva näha... nii peale 10 käivitamist jäi korraks juba auto käima... peale 5 minnist jukerdamist sai vaikselt ära kulgeda Kuna see ilmastiku järgi seadistamine ei tundu sugugi lihtne olevat siis tundub et tuleb ka omal põhitõed seadistamiseks ära õppida. Ei saa koguaeg Peepu ka tüüdata . Sellega seoses muretsesin oma läpakale täna kõik vajalikud tarvikud ja peale pooletunnist jukerdamist saingi juba ka ise jälgida mis toimub... midagi veel seadistama ise ei hakand. Noh nätsa küll siit sealt mõnd asja proovisin kuid ei hakand persekeeramise vältimiseks siiski miskit päris ise muutma Muidu ei saagi asja enam.
Kuid peab tunnistama, et midagi ülemõistuse keerulist ei ole... kuna ju päevast päeva saab neid tabeleid ja mõõte väärtusi ka ise vahitud ja muudetud... ning seadistamine ja softi vahetus ning ümber progemine pole ka võõras
Täna siis oli esimest korda ka Tartus korralik külm.... sai siis nii 9.30 porschet käivitatud. Tundub et tuleb ka veel külmkäivitusega kõvasti vaeva näha... nii peale 10 käivitamist jäi korraks juba auto käima... peale 5 minnist jukerdamist sai vaikselt ära kulgeda Kuna see ilmastiku järgi seadistamine ei tundu sugugi lihtne olevat siis tundub et tuleb ka omal põhitõed seadistamiseks ära õppida. Ei saa koguaeg Peepu ka tüüdata . Sellega seoses muretsesin oma läpakale täna kõik vajalikud tarvikud ja peale pooletunnist jukerdamist saingi juba ka ise jälgida mis toimub... midagi veel seadistama ise ei hakand. Noh nätsa küll siit sealt mõnd asja proovisin kuid ei hakand persekeeramise vältimiseks siiski miskit päris ise muutma Muidu ei saagi asja enam.
Kuid peab tunnistama, et midagi ülemõistuse keerulist ei ole... kuna ju päevast päeva saab neid tabeleid ja mõõte väärtusi ka ise vahitud ja muudetud... ning seadistamine ja softi vahetus ning ümber progemine pole ka võõras
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)