29 OKT kell 16,00 raadil

Kokkusaamised ja suurüritused.
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 29 Okt 2006 21:07

Suht tore oli ja sõita sain kah pea kõigiga
1 Allani pildike kas kohalolnuist Pilt

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 29 Okt 2006 21:17

Väga kena pilt igas mõttes 8)

Tore, et inimesed oma autosid ka sõitmiseks kasutavad :wink:

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 30 Okt 2006 09:15

kihvt üritus oli ainult soojem oleks võinud olla aga muidu rahul.
Lisasin ka mõned pildid galeriisse
Don`t drive faster than your angel can fly!

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 30 Okt 2006 10:34

:cry: No jah... kahju et 928 ainult rohkem sõud tegi kui sõitis..... ehk kevadel on oma nime vääriline :wink:

Kuid ilutulestik ju ka tore asi :twisted:
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 30 Okt 2006 14:50

coupe924 kirjutas::cry: No jah... kahju et 928 ainult rohkem sõud tegi kui sõitis..... ehk kevadel on oma nime vääriline :wink:

Kuid ilutulestik ju ka tore asi :twisted:
Noo, mis siis juhtus? Pidi ju 95% mootor seades olema? 1,6 tonni ja 310 hp peaks ikka päris hästi edasi astuma :roll:
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 30 Okt 2006 17:09

Tjah, pean süü enda peale võtma :oops: Asi selles, et Erlend tõi auto üks päev minu juurde, et ma külmkäivitust parandaks. Noh, laadisin ühe vanema conf faili, millega ta töötas ja tegin veidi paremaks, aga selles failis oli väntvõlli anduri seadetes üks väike viga sees ja ma unustasin selle kohe parandada. Vahepeal eriti temaga ei sõidetud ja nii see põhiavastus Raadile jäigi :cry:
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 30 Okt 2006 22:35

Peale eilset paugutamist oli siis 928 sumsi tagumine pott lõhki nagu paberikott. :lol: Sai siis veitsa koomale täna kopsitud ja jälle kokku keevitatud 8) Lekib ka vasakult väljalaske kolle... kuna üks polt on puru murdunud.
Täna siis oli esimest korda ka Tartus korralik külm.... sai siis nii 9.30 porschet käivitatud. Tundub et tuleb ka veel külmkäivitusega kõvasti vaeva näha... nii peale 10 käivitamist jäi korraks juba auto käima... peale 5 minnist jukerdamist sai vaikselt ära kulgeda :cry: Kuna see ilmastiku järgi seadistamine ei tundu sugugi lihtne olevat siis tundub et tuleb ka omal põhitõed seadistamiseks ära õppida. :) Ei saa koguaeg Peepu ka tüüdata :wink: . Sellega seoses muretsesin oma läpakale täna kõik vajalikud tarvikud ja peale pooletunnist jukerdamist saingi juba ka ise jälgida mis toimub... midagi veel seadistama ise ei hakand. Noh nätsa küll siit sealt mõnd asja proovisin kuid ei hakand persekeeramise vältimiseks siiski miskit päris ise muutma :wink: Muidu ei saagi asja enam.
Kuid peab tunnistama, et midagi ülemõistuse keerulist ei ole... kuna ju päevast päeva saab neid tabeleid ja mõõte väärtusi ka ise vahitud ja muudetud... ning seadistamine ja softi vahetus ning ümber progemine pole ka võõras 8)
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Vasta