1. leht 1-st

Rapla 9. juunil on võimalus ajavõtuga sõita

Postitatud: 30 Mai 2007 19:26
Postitas joonas

Re: Rapla 9. juunil on võimalus ajavõtuga sõita

Postitatud: 18 Aug 2009 22:31
Postitas wirx
ei hakanud päris uut teemat tegama, aga rapla rajaga seoses ning miks ei võiks järgmine aasta ka mõni porsche seal sõita? -
Pilt
http://www.youtube.com/watch?v=-s9r8OdbiJM" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui tulla ei plaani, siis videot vaadake ikka youtubes HQ-na, tõesti hästi tehtud (y)
Ürituse ametlik koduleht http://www.driftime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Osalemas Eesti paremik,Soome radalle.com sarja liidrid ja suur osa Läti drifteritest.
Järgmisel aastal ning ehk juba talvelgi on plaanis korraldada arvutis driftivõistlus, parimatele auhinnad.
Enda kogemusest oskan öelda, et tegemist on arvatavasti ühe vaatemängulisema autospordi võistlusega üldse, pidevalt juhtub midagi ning rahva seast kõlab tihti wauuuu!!!

Olenemata maast ja võistlussarjast, näeb driftingu võistlus tavaliselt selline välja: kõigepealt sõidab iga juht mitu individuaalsooritust, millest parima tulemus määrab tema koha osavõtjate hulgas. Tavaliselt annab ideaalne sooritu 100 punkti. Üksiksõitudes vaadatakse enim libisemisnurka, kiirust ja trajektooril püsimise täpsust. Nagu kohtunike poolt hinnatud aladel ikka, mõjutab punktide määra mingil määral ka soorituse üldine esinduslikkus / väljanägemine /stiil. Näiteks tossu suurt hulka peetakse positiivseks näitajaks. Mõnedes sarjades võivad juhid oma osavust näidata näiteks sellega, et lehvitavad publikule avatud aknast soorituse ajal käega. Peaaegu kõigis profisarjades on soorituse välise asjad jäetud punktiarvestusest välja, kindlustamaks, et auto käsitlemise hindamine oleks õigustatult hindamisel määrav tegur.

Kõrgematasemelistes sarjades, kus kohti ei jagata üksiksõitudel saadud punktide põhjal, kasutatakse lõplike punktikohtade määramisel paaridrifti e tsuiso-meetodit. Sel puhul luuakse tavaliselt 16 võistleja väljalangemisel põhinev skeem, kus kaks sõitjat läbivad raja üheaegselt. Parim selgitatakse kahe sõidu tulemusel, mõlemal juhil avaneb võimalus sõita nii kaasvõistleja eel kui järel. Võistlejad püüavad arendada parimat libisemisnurka ja kiirust ning tagasõitja püüab alati sõita võimalikult lähedale eessõitjale või temast isegi mööduda, eessõitja omakorda püüab tagumisel eest ära sõita. Siin on vaja head pingetaluvust ja vigu tulebki tavaliselt tihemini ette kui üksiksõitudes. Esimese sõidu järel määravad kohtunikud punktid paremini sõitnule, kui paremust ei ole võimalik määrata on seis 5-5, kui üks teeb spinni või sõidab rajalt välja, saab punktiarvuks 10-0. Seejärel vahetavad juhid kohti ja sõidavad sama tee veelkord läbi. Kokkuvõtlike punktidega eesolev juht pääseb edasi, kaotaja kukub võistluselt välja. Seda „kiire surma“ meetodit rakendatakse senikaua, kuni paremusjärjerstus on selgunud. Võitja selgub finaalvooru paarisõidus, kus kohtuvad viimased kaks veel kaotamata juhti.

Mõned pildid eelmisest etapist, mis oli palju väiksema mastaabiga ;)

http://sergeizjuganov.com/yritused/2009_07_04_drift/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://waxdesign.org/gallery/drift/090704sauga_3etapp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt