copy-paste OT-st
tänud omaltpoolt ka, täna oli väga lahe autode seltskond koos - Porsche Carrera GT,uus BMW M5,mitmed Porsche 911-d, 2xCorvette Z06, palju evo-si, veel rohkem imprezasi, Honda S2000, viper jpm põnevaid masinaid...kaastunne neile kõigile, kes kohale ei saanud/viitsinud tulla. Loodetavasti said uued tegijad hamba verele ja neid kohtab ka kevadel
Ise võin oma sõiduga vägagi rahule jääda, lootsin vaikselt, et ehk parandab Porsche Cup-i 400km sõitnud slikk mu aega ehk 2seki võrra, kuid suutsin 1:06.4 pealt aja saada 1:03.1 peale(kevadel esimesel üritusel oli 1:10.2..progress täiesti olemas) - üle 3 sekundi
mis näitab, et kas kulunud tänava rehvid falken ja fulda on ikka eriti jama valik või veel rohkem kulunud Porsche Cup väga hea valik :p
Samuti sain täna esmakordselt tõeliselt aru, et 911 turbo tagumik on jõle raske(30:60 oli vist suhe), ehk asja võimendas ka see, et nii taga, kui ka ees 235 laiusega slikk oli ja taha suunab Porsche 4 vedu tunduvalt rohkem jõudu, kuid igatahes kurvi liialt kiirelt sisenedes tahtis tihtilugu tagumik enne nina kohale jõuda...tänava rehviga hakkas rajalt välja libisema kogu kere.
Seekord oli kuidagi jõle palju prahti rajal, küll muld, kruus, liiv, kivid jms, peale S-i sõitsid mitmed välja(ka mina), üks golf suutis katuse panna ning üks E34 BMW(mis päris nobe oli) taha kraavi sõita - õnneks mõlemal läks õnnelikult ja peale kere tööde erilisi kulutusi pole...kas mingeid harjamehi ei ole võimalik palgata? 25 lisa eeku igalt ühelt võib nii mõnelgi mitu tuhat säästa remondi pealt, lõpu poole igatahes kurvidesse õigeid sisenemisi/väljumisi jälgida ei saanud, kuna paljudes nendes kohtades oli praht maas ja kuratlikult libe
wirx@ootab kevadet juba
see 1:03 tuli endale igatahes suure üllatusena