,et liiklus paremini sujuks tuleb
a) vähendada lambapeade hulka liikluses
b) anda liiklejaile võime ette näha võimalikke ulukordi (Suht võimatu suure hulga liiklejate jaoks)
c) Inimestele selgeks teha nende auto kiirendus / pidurdusvõime
d) Kõrvaldada liiklusest idioodid kes sõidavad niigi juba umbes ristmikule välja ja takistavad võibolla hoopis teises suunas sõitvate autode sõitu kui noil selleks õigus on.
d) Vähendada ka inimeste arvu kes põhjuseta pidurdavad ja ei kasuta ära lubatud sõidukiirust kui ka ilm on hea ja uued autod istumise all....Minupärast sõitku või linnas 30nega ja maanteel 50nega kui teistel on võimalus neist normaalselt mööduda ja sellist sõitu harastatakse esimeses reas.
jne jne.... Tegelikult ei suuda ma päevasel ajal linnas sõita kuna meil on ikka uskumatult palju uugusid tänavail ja ma suudan nende kõigi peale närvi minna. (Väldin tipptunde ja planeerin oma sõidud nii, et ei peaks linna läbima ajal, mil se võtab 3-4x rohkem aega kui normaalne oleks.)
Tegelikult pole Eesti liiklusel häda midagi kuna on ka hullemeid kohti (Kõik on suhteline)
Mõned ajad tagasi tutvusin põgusalt vahemeremaade liikluskultuuriga ja kui alguses oli plaan rentida auto, siis seda ma siiski ei julgenud teha, kuna odava autorendi teeb kalliks raha mida küsitakse kriimude eest, mis autot katnud juba aastaid
Linnas, kus elab 20 milj inimest ja on pool miljontit taksot ei ole liikluseeskirju olemas. (Märke kohtab mõnes kohas aga neid ei tunta) Suurlinna avastades kohtasin vast viite valgusfoori millest 3 ei töödanud ja 2 mis töötasid ei reguleerinud liiklust kuidagi, kuna neid isegi ei vaadatud mitte. 500st tuhandest 300sajal tuhandel taksojuhil pole ei taksoveo- ega juhtimisõigust. Kõik manöövrid, kellelegi külje alla jõudmised jne tähistatakse helisignaaliga (Samamoodi antakse teed ületavatele jalakäijatele endast märku, kutsutakse taksoga sõitma jne) Proovisin leida sekundit, mil pole kusagilt helisignaali kuulda aga sellist aega päeval pole
kaamel kolmandas või neljandas reas pole mingi probleem, kuna sellest ei tehta välja ka vastassuunas mitte. (Sama lugu siklite, mopeedide ja riksadega)