1. leht 1-st

3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 06 Jaan 2009 22:19
Postitas Pets
Kuna TM-is oli just juttu Peebu 965 Turbost, siis juurde ka videopilt, kuidas sellise autoga -3,3 L turbo, sõita saab (kui oskad ja julged):
http://www.youtube.com/watch?v=k4CdizEYwyw" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 07 Jaan 2009 00:38
Postitas ndrk
päris hea aeg nii vana mudeli kohta.

Näiteks tänapäeva hüper-super sportsedaanidest on sellest kiirem vaid Cadillac, M5 jääb pikalt maha...

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 07 Jaan 2009 03:25
Postitas riza
ndrk kirjutas:
..hüper-super sportsedaanidest...
Hah? :roll:

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 07 Jaan 2009 09:53
Postitas ndrk
noh, kupeedega päris ei võrdle ikka ju... kui, siis GT-dega nagu M6 jms

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 07 Jaan 2009 13:04
Postitas joonas
Äge on see, kui vend võtab 200+ kiirusel kurve sujuva külglibisemisega.
Väga sujuvalt sõidetud. Olen varem näinud, et keeratakse vastu agressiivsemalt.

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 07 Jaan 2009 20:49
Postitas Pets
Paar kümnendikku läks kindlasti kaduma 6. minutil kui vaskul teeääres kaks rajahooldusautot seisis. Samas oli väga kena vaadata kui 7. minuti teisel poolel spidomeetri osuti 290 juures ära käis.

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 11 Jaan 2009 04:29
Postitas James Herne
Pets kirjutas: videopilt, kuidas sellise autoga -3,3 L turbo, sõita saab (kui oskad ja julged)
Eriti mõnusalt relaxilt sõidab. Iidol.
See on vist mingi suht vana video - esiteks see koht, kust sõit algas ja lõppes, tänapäeval seal küll mingit "boksikohta" ei ole ning samuti ei olnud peasirge kõrval näha maha ja pealesõiduala, kust "turistid" piletiraha eest rajale saavad.

Vanasti olid rehvid ikka palju kehvemad kui tänapäeval, minu arust ei tohiks see auto niimoodi uisutada.

Re: 3,3 Turbo ajaga 8,08 NS-il

Postitatud: 14 Jaan 2009 23:45
Postitas peep
Jah, see on üks visuaalselt väga magus video. Kuni 1998 asus rajale pealesõit turistipäevadel seal, kus ta videos on, T13 tribüüni juures. Tol ajal sai peasirge täiega läbi sõita.

Auto roolis on Gan San, Jaapani autoajakirjanik, Nissani testisõitja ja endine võidusõitja. Mees oli selle video tegemise ajal ca. 60 aastane aga nagu videolt näha, sõidab filigraanselt. Ta muidugi on ka Nürburgringi spetsialist ja seal mitmeid rekordeid sõitnud eri masinatega.

See auto pole eriti kergelt juhitav suurel kiirusel ja päris standard ta minu arvates pole, sellele viitavad leegid wastegate'i torust ja kiirus peasirgel.