1. leht 1-st

Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 25 Mär 2009 00:04
Postitas P959
Vaadaku kõik kellel saksa keel suus . Videot vaadates tuleb naeratus näole .

Uus Boxster S teeb Ferrari Californiale ''ära'' (itaalase arvamus)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=B61ZNK8xEzs" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 25 Mär 2009 10:14
Postitas ndrk
eks see kälifornia ongi rohkem bulvaril kruisimiseks mõeldud.
F50-ga ju tsikke ei rebi, kui ustel pole polstreid ega linke

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 28 Mär 2009 17:46
Postitas Pets
Bella macchina :D
Nojah, samas Matthias ise ütleb, et Ferrariga võis ta kurve ühe käega lõdvalt rooli hoides driftides läbida. Boxsteriga pidid jalad ja käed olema valmis välkkiireteks liigutusteks. Saa sa siis nüüd aru, kes kellele tegelikult ära teeb :mrgreen:

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 30 Mär 2009 11:37
Postitas P959
Pets kirjutas:Bella macchina :D
Nojah, samas Matthias ise ütleb, et Ferrariga võis ta kurve ühe käega lõdvalt rooli hoides driftides läbida. :mrgreen:
Nii ta ütleb jah . Ma võrdleks seda vana scorpaga millega talvel saab samamoodi ühekäega driftiga . Liiga igav ja lihtne .

Lisaks veel seda et teeolud olid ju ka erinevad . Kui sõitis Ferrariga oli tee õline . Vesi ja õli just kõige paremat grip'i ei anna .

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 30 Mär 2009 22:07
Postitas Pets
Ei no mudugi, kes driftib jää peal ja kes õli peal......
:lol:
Saab ka kuival asfaldil driftida kui just.... vana fjord skorpa pole:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0942974226" onclick="window.open(this.href);return false;


Aga muidu on kahtlusi, et vanad neljasilindri ajad tulevad Porschele tagasi. Nimelt võib Boxster/Cayman saada Audi mootori, nagu ka 924 omal ajal. Süüdlaseks on heitmete vähendamine aastani 2015. Selleks ajaks peab tootja, kes alla 300 tuhande auto aastas toodab vähendama heitmeid 25% aastaga 2007 võrreldes. Preagune Boxsteri mootor eraldab siiski liiga palju CO2-te, nimelt 214g/km. Audil on valmis TT 2.0 TFSI, võimsus 268hj mis ületab 2,9l Boxsteri oma ja heitmeid on tal vaid 188g/km. Kuna Porschel käsi sügavalt VAG taskus, siis ka üpris reaalne, et see mootor Boxsterisse võib kolida. Ja veel, Cayenne järel võib diisel ka Boxster/Caymani järgmisena kolida :mrgreen: Eks aeg näitab.

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 30 Mär 2009 22:40
Postitas riza
Pets, kuid kas nende normide juures polnud mitte summa ühe tootja peale? Seetõttu Porsche seda VW-t ostabki, et saaks võimsaid mootoreid edasi toota. Volkswagenid ja Audide väikesed mudelid balanseerivad olukorda.

Võin eksida, sest täpselt ei mäleta :roll:

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 30 Mär 2009 23:11
Postitas ndrk
vot ei tea, kas omanikettevõtte või brändi järgi (pigem viimane), kuid igal juhul võetakse mudelivaliku keskmine.

Ehk et selleks, et Panamerat/Cayennet/911 käigus hoida, on vaja väiksemate mudelitega see keskmine näit alla tuua

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 31 Mär 2009 19:17
Postitas Pets
EU Parlamendi uudistest: Sõiduautode süsinikdioksiidi heitmete vähendamine

Autode CO2 heitmete piirmäärasid puudutava määruse vastu võtmisega toetatakse Euroopa Komisjoni eesmärki saavutada 2012. aastaks autopargi keskmine heitkoguste tase 120 g CO2/km (hetkel 160 g CO2/km). Seejuures tuleb mootoritehnoloogiaid parandades jõuda tasemeni 130 g CO2/km ning ülejäänud vähendamine (10 g CO2/km) peab tulema teiste meetmete, nt paremate autokummide või biokütuste kasutamise läbi. Paika pandi ka heitmete pikaajaline eesmärk - 2020. aastaks peab uue autopargi keskmine heitkoguste tase olema 95 g CO2/km.

Samas nähakse autotootjatele ette teatav paindlikkus: 2012. aastal peab 65% iga ettevõtja autotoodangust vastama tema eriheite sihttasemele, 2013. aastal 75%, 2014. aastal 80% ja 2015. aastal 100%. Ülemääraste heitkoguste eest peavad tootjad maksma trahvi. Parlament käsitles ettepanekut Guido Sacconi (PSE, IT) raportis. Poolt hääletas 559, vastu 98 ja erapooletuks jäi 60 saadikut.



Ja Porsche loodab Boxster/Caymaniga saada Audi 2.0 bensiinimootorit kasutades 170 g/km.
Aga diisli jutt võib ka tõeks minna. Kui bensiinimootoriga on kõik OK, siis saab B/C ka Audi 2 liitrise TT-le mõeldud diisli, mis vastukaaluks BMW123d-le (millel tähelepanuväärsed 201 hj on) loodud on. Igati hea lahendus saaste vähendamisele mõeldes- BMW diisel eraldab CO2-te 138 g/km

Re: Porsche Boxster S - GRIP

Postitatud: 31 Mär 2009 20:39
Postitas ndrk
jube kummaline tundub muidugi...sportkupee/cabrio diislina...

Panamerast ja Cayennest võib veel aru saada...