Kaunitar Tartus

Porschede teemalised pildid/videod
Vasta
Ubbe
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Juun 2009 11:47

Kaunitar Tartus

Postitus Postitas Ubbe » 28 Juun 2009 11:58

Pilt

Pilt

Pilt

see kaunitar on siis 1961 aasta 356B 1600 Super, mis on öige väga haruldane Karmann hardtop, vöi Notchback nagu ameeriklased ütles, köik jupid olemas, läheb nuud 100% taastamine, porsche ehitan ainult 1600 tk Karmann hardtopid 61-62,

/Ubbe

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas laur4 » 28 Juun 2009 12:25

Kas auto on Eestis ainult tellimustööna taastamiseks või jääb ka hiljem siia?

Muidu jõudu ja jaksu selle vanakesega.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas hellraiser » 28 Juun 2009 12:28

Täiesti super. Kui teinekord Tartusse satun, siis kohe väga hea meelega heidaks pilgu peale sellele. Endal lootus kunagi kui väga jõukaks saan, mõni 356 Speedster restaureerida.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Ubbe
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Juun 2009 11:47

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas Ubbe » 28 Juun 2009 12:46

laur4 kirjutas:Kas auto on Eestis ainult tellimustööna taastamiseks või jääb ka hiljem siia?

Muidu jõudu ja jaksu selle vanakesega.
see on minu auto, ja ma arvan et ma hoian seda siin eestis, eestis arvel visst ei tule sellepärast et selle auto on väga hea ajalugu rootsis, uks väga tuntud ringraja söitja ostis see uus ja kingis naine ja ma ei taha rikkuda see ajalugu.
nimodi ta peab väljanägema kui on valmis,
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

huvitav et saksas on ainult uks Karmann hardtop müügis
Viimati muutis Ubbe, 28 Juun 2009 13:10, muudetud 2 korda kokku.

Ubbe
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Juun 2009 11:47

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas Ubbe » 28 Juun 2009 12:51

hellraiser kirjutas:Täiesti super. Kui teinekord Tartusse satun, siis kohe väga hea meelega heidaks pilgu peale sellele. Endal lootus kunagi kui väga jõukaks saan, mõni 356 Speedster restaureerida.
Mul on ise otsinud speedster vöi A cabriolet umbes 5 aasta, aga hinnad on uskumatu , nuud leidsin seda, mis on tegelt veel haruldasem kui speedster, ja peaks sobima))

speedster on muidu Porsche köige ilusam auto üldse tehtud....


Ps Eesti keel on raske, ma olen ise rootslane, aga elan siin Tartus, i hope my estonian is ok

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas Raceboy » 28 Juun 2009 13:11

Hei Urban!

Lõpuks leidsid ka tee Porsche juurde, ja veel millise masina näol! Väga vinge ja tere tulemast :)
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas hellraiser » 28 Juun 2009 15:16

Ubbe kirjutas:Mul on ise otsinud speedster vöi A cabriolet umbes 5 aasta, aga hinnad on uskumatu , nuud leidsin seda, mis on tegelt veel haruldasem kui speedster, ja peaks sobima))

speedster on muidu Porsche köige ilusam auto üldse tehtud....
Ps Eesti keel on raske, ma olen ise rootslane, aga elan siin Tartus, i hope my estonian is ok
Olen täiesti nõus, et 356 Speedster kõige ilusam Porsche mudel, minu absoluutne lemmik juba pikka aega.
Kahjuks on originaalid tõesti väga kõrge hinnaga jah, replicaid saab suhteliselt Honda Civicu raha eest :)

Eesti keel igati hea, lugupidamine ja väga meeldiv, et viitsid üldse eesti keeles kirjutada, enamus inimesi oleks kohe loobunud ja inglise keele peale üle läinud.

Edu auto ehitamisel.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Ubbe
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Juun 2009 11:47

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas Ubbe » 28 Juun 2009 23:59

veel info,

http://www.notchbacks.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

Minu oma 200022 on viist köige vanem.........

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas Pets » 29 Juun 2009 21:09

Oo jaa, see on vast huvitav mudel. Huvitav, miks Karmann kabriotele uuesti plekk-katuse külge keevitas? Midagi sellist, nagu 1993, kui USA diileril jäi 993 turuletulekul lattu eelmise mudeli 256 turboalust ja sündis C4 widebody.
Igal juhul palju jõudu ja püsivust selle harulduse taastamisel!
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas dexter » 30 Juun 2009 22:36

kas see auto on ehitatud beetle põhjale? on ta samasuguse ehitusega et saab kere raami pealt eemaldada? mitme käiguga käigu kast on?Mootor põrnika/bussi mootoriga sama? On sellel autol samuti ees ja taga torrosioon vedrustus? veljed tunduvad küll olevat samad mis vanal põrral 5x205 auguvahega...
väga lahe ja haruldane auto! Edu ja jaksu minupoolt ;)
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
dexter
Postitusi: 207
Liitunud: 06 Juul 2006 18:41
Asukoht: tartu

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas dexter » 09 Juul 2009 12:39

dexter kirjutas:kas see auto on ehitatud beetle põhjale? on ta samasuguse ehitusega et saab kere raami pealt eemaldada? mitme käiguga käigu kast on?Mootor põrnika/bussi mootoriga sama? On sellel autol samuti ees ja taga torrosioon vedrustus? veljed tunduvad küll olevat samad mis vanal põrral 5x205 auguvahega...
väga lahe ja haruldane auto! Edu ja jaksu minupoolt ;)

Ise küsin, ise vastan, käisin eelmine nädal seda autot lähemalt uurimas.
Auto pole ehitatud samale põhjale mis põrnikas, on küll meeletult sarnane, kuid siiski erinev. raam ja kere on juba ühes tükis, pole eemaldatav nagu põrral.
Käigu kast on 4 käiguga, samuti pole absoluutselt mingeid paralleele põrnika omaga.
Mootor välimuselt sama mis põrra type 1 aga tegelikult jällegi erinev, juba suurimaks erinevuseks oli see et põrra mootor käib kahest ploki poolest kokku, porsche 1600 aga kolmest.
Autol nii ees kui taga torrosioon vedrustus, nagu vanematel põrnikatel, torrosiooni pakusus tundus silmaga sama, aga nö õõtsad on küll erinevad, põrral tunduvalt massiivsemad.
Veljed samad mis põrnikal, pidurid porschel see eest palju suuremad(4xtrummel).
Samas oli kerel kasutatud palju väiksemaid detaile mis otse vw grupist võetud, näiteks uskse ja akna lingid ja muu selline pudipadi.
Tööd selle autoga jagub...kõvasti, kuid samas ei näinud ma midagi ületamatut ega võimatut...jõudu ja jaksu veelkord.
66--->hea aasta, aga aeglane...veel ;)

Kasutaja avatar
riza
Postitusi: 138
Liitunud: 12 Sept 2006 16:51
Asukoht: Gothenburg, Sweden
Kontakt:

Re: Kaunitar Tartus

Postitus Postitas riza » 10 Juul 2009 00:23

Hejsan Ubbe!

Läget?

Tundub, et vahetus tehtud - eestlane rootsi ja rootslane eesti :)
Auto on küll SUPER. Olen siin näinud mitut kabrioletti (võimalik et ka replikad) aga nagu isegi ütlesid, siis hardtop on päris haruldane.
http://www.superego.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.cannedapps.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta