http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/246764/" onclick="window.open(this.href);return false;
Märtsis ametlik esitlus, suvel müügis
Kaal on langenud 200kg..kergeimad peaks algama 2t (hetkel minu cayenne s lausa 2.5t)
Cayenne turbo teeb 0-100 4.6 sekiga...ja teades porsche tagasihoidlikust kiirendus näitajates, siis võib see veelgi parem olla...chipi ja väikse modimisega võiks isegi loota 3.x
Maastiku omadused veelgi paremad kui eelmisel mudelil, artiklis kiidetakse, et mingi punane mägi, kuhu eelmine cayenne ei jõudnud on uue mudeliga lihtsalt ületatav
Palju asju on üle võetud panameralt...tundub, et ka interjör
Telgede vahe 4cm suurem...loodetavasti on nüüd taga istujatel rohkem ruumi..pikkusele +4.5cm
8 käiguline automaat
Valmiv hybriid peaks keskmiselt tarbima 6.7l/100 (326hj v6 + 45hj elekter)
“Overall, I’m very happy. The car is a big improvement from the last one; it’s more finely honed – more of a Porsche than before.”
Kohe täitsa kahju, et arvatavasti hakkab normaalsete lisadega cayenne turbo maksma julgelt üle 2M
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... ne/246848/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche.com/microsite/cayenne/usa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
my10 cayenne
my10 cayenne
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt
Re: my10 cayenne
Väike review...lõpu poole on päris kenad driftid
http://www.youtube.com/watch?v=JpxJB9Rj ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=JpxJB9Rj ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt