see et sedasi pressides tagumine ots enne lömmi läheb ongi suht loogiline. aga niipalju kui mina sellest saksa keelest aru sain siis poisid tegid kunstilaur4 kirjutas:Mingis mõttes on see loogiline, sest see esiots peab ka üle 200 km/h avariides vastu pidama. Ehk siis mitte tagaots ei ole pehme, vaid esiots ilmselt väga tugev.jeff01 kirjutas:kurb...aga tagaots on tõesti niipalju pehmem kui esimene?hellraiser kirjutas:Ouch: http://www.youtube.com/watch?v=mDkFKLk39b8
Aga kas keegi saksa keelt oskav tõlgiks juurderäägitava jutu ära? Tahaks teada, et miks nii tehti?
Palju Porsche videosid.
'83 Porsche 924
Tundus jah, et kunsti tehti. Eks iga kunstniku eesmärk ongi ju see, et tema teos tekitaks inimeses mingisuguse emotsiooni. Sellega see õnnestus neil kindlasti...s2si kirjutas:see et sedasi pressides tagumine ots enne lömmi läheb ongi suht loogiline. aga niipalju kui mina sellest saksa keelest aru sain siis poisid tegid kunstilaur4 kirjutas:Mingis mõttes on see loogiline, sest see esiots peab ka üle 200 km/h avariides vastu pidama. Ehk siis mitte tagaots ei ole pehme, vaid esiots ilmselt väga tugev.jeff01 kirjutas: kurb...aga tagaots on tõesti niipalju pehmem kui esimene?
Aga kas keegi saksa keelt oskav tõlgiks juurderäägitava jutu ära? Tahaks teada, et miks nii tehti?
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
Saan aru et mahlad oli lastud siis sellesse klaasnõusse , mis lõpus skulptuuri kõrvale lasti.Allan kirjutas:Tundus jah, et kunsti tehti. Eks iga kunstniku eesmärk ongi ju see, et tema teos tekitaks inimeses mingisuguse emotsiooni. Sellega see õnnestus neil kindlasti...s2si kirjutas:see et sedasi pressides tagumine ots enne lömmi läheb ongi suht loogiline. aga niipalju kui mina sellest saksa keelest aru sain siis poisid tegid kunstilaur4 kirjutas: Mingis mõttes on see loogiline, sest see esiots peab ka üle 200 km/h avariides vastu pidama. Ehk siis mitte tagaots ei ole pehme, vaid esiots ilmselt väga tugev.
Aga kas keegi saksa keelt oskav tõlgiks juurderäägitava jutu ära? Tahaks teada, et miks nii tehti?
Huvitav , kas nad enne seda ikka airbagid deaktiveerisid? Näha nagu polnud , sest sisu tundus korralik olevat. Ehk olid lihtsalt enne välja võetud? Samuti ka aku. Saksamaa - karmide nõuete maa
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
Skulptuur missugune!
Aga see esi ja tagaosa erinev deformatsioon:
Tundub, et ka minu auto on ehituselt sarnane. Juba sellal hakati Porsche juures kasutama HSS ehk eriti tugevat terast.
Taga olev mootoririputust hoidev tala ja ka amortisaatorite vahel olev tala on HSS terasest. Ees on pakiruumi mõlemad küljed HSS terasest.
Sellaga oleks lihtne seletada, miks esiosa paremini pikisurvele vastu pidas kui tagumine. Lihtsalt tagumised talad on risti auto teljega ja ei avalda pikisurvele erilist vastupanu. Esimesed pakiruumi küljed töötavad hästi pikisurve vastu.
Tegelikult natuke huvitav konstruktsioon. Tavaliselt tänapäeva autodes on eriti tugevast terasest pigem sõitjaid piirav osa ja esi- ja taguosa kergemini deformeeritavad, et kokkupõrkel lööki summutada. Porschel on muidugi ees bensiinipaak, mis kaitset avarii korral vajab, ehk siis sellest ka tugevad pagasiruumi seinad.
Aga see esi ja tagaosa erinev deformatsioon:
Tundub, et ka minu auto on ehituselt sarnane. Juba sellal hakati Porsche juures kasutama HSS ehk eriti tugevat terast.
Taga olev mootoririputust hoidev tala ja ka amortisaatorite vahel olev tala on HSS terasest. Ees on pakiruumi mõlemad küljed HSS terasest.
Sellaga oleks lihtne seletada, miks esiosa paremini pikisurvele vastu pidas kui tagumine. Lihtsalt tagumised talad on risti auto teljega ja ei avalda pikisurvele erilist vastupanu. Esimesed pakiruumi küljed töötavad hästi pikisurve vastu.
Tegelikult natuke huvitav konstruktsioon. Tavaliselt tänapäeva autodes on eriti tugevast terasest pigem sõitjaid piirav osa ja esi- ja taguosa kergemini deformeeritavad, et kokkupõrkel lööki summutada. Porschel on muidugi ees bensiinipaak, mis kaitset avarii korral vajab, ehk siis sellest ka tugevad pagasiruumi seinad.
911 ja mälestus 928-st