Palju Porsche videosid.

Porschede teemalised pildid/videod
Kasutaja avatar
s2si
Postitusi: 137
Liitunud: 04 Mai 2007 18:17

Postitus Postitas s2si » 05 Sept 2007 13:49

laur4 kirjutas:
jeff01 kirjutas:
kurb...aga tagaots on tõesti niipalju pehmem kui esimene?
Mingis mõttes on see loogiline, sest see esiots peab ka üle 200 km/h avariides vastu pidama. Ehk siis mitte tagaots ei ole pehme, vaid esiots ilmselt väga tugev.
Aga kas keegi saksa keelt oskav tõlgiks juurderäägitava jutu ära? Tahaks teada, et miks nii tehti?
see et sedasi pressides tagumine ots enne lömmi läheb ongi suht loogiline. aga niipalju kui mina sellest saksa keelest aru sain siis poisid tegid kunsti :lol:
'83 Porsche 924

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 05 Sept 2007 15:41

s2si kirjutas:
laur4 kirjutas:
jeff01 kirjutas: kurb...aga tagaots on tõesti niipalju pehmem kui esimene?
Mingis mõttes on see loogiline, sest see esiots peab ka üle 200 km/h avariides vastu pidama. Ehk siis mitte tagaots ei ole pehme, vaid esiots ilmselt väga tugev.
Aga kas keegi saksa keelt oskav tõlgiks juurderäägitava jutu ära? Tahaks teada, et miks nii tehti?
see et sedasi pressides tagumine ots enne lömmi läheb ongi suht loogiline. aga niipalju kui mina sellest saksa keelest aru sain siis poisid tegid kunsti :lol:
Tundus jah, et kunsti tehti. Eks iga kunstniku eesmärk ongi ju see, et tema teos tekitaks inimeses mingisuguse emotsiooni. Sellega see õnnestus neil kindlasti... :cry:
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 20 Sept 2007 18:36

928
996 C4

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 22 Nov 2007 22:45

928
996 C4

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 09 Jaan 2008 00:53

Allan kirjutas:
s2si kirjutas:
laur4 kirjutas: Mingis mõttes on see loogiline, sest see esiots peab ka üle 200 km/h avariides vastu pidama. Ehk siis mitte tagaots ei ole pehme, vaid esiots ilmselt väga tugev.
Aga kas keegi saksa keelt oskav tõlgiks juurderäägitava jutu ära? Tahaks teada, et miks nii tehti?
see et sedasi pressides tagumine ots enne lömmi läheb ongi suht loogiline. aga niipalju kui mina sellest saksa keelest aru sain siis poisid tegid kunsti :lol:
Tundus jah, et kunsti tehti. Eks iga kunstniku eesmärk ongi ju see, et tema teos tekitaks inimeses mingisuguse emotsiooni. Sellega see õnnestus neil kindlasti... :cry:
Saan aru et mahlad oli lastud siis sellesse klaasnõusse , mis lõpus skulptuuri kõrvale lasti.
Huvitav , kas nad enne seda ikka airbagid deaktiveerisid? :roll: Näha nagu polnud , sest sisu tundus korralik olevat. Ehk olid lihtsalt enne välja võetud? Samuti ka aku. Saksamaa - karmide nõuete maa :idea:
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 11 Jaan 2008 00:16

Skulptuur missugune!
Aga see esi ja tagaosa erinev deformatsioon:
Tundub, et ka minu auto on ehituselt sarnane. Juba sellal hakati Porsche juures kasutama HSS ehk eriti tugevat terast.
Taga olev mootoririputust hoidev tala ja ka amortisaatorite vahel olev tala on HSS terasest. Ees on pakiruumi mõlemad küljed HSS terasest.
Sellaga oleks lihtne seletada, miks esiosa paremini pikisurvele vastu pidas kui tagumine. Lihtsalt tagumised talad on risti auto teljega ja ei avalda pikisurvele erilist vastupanu. Esimesed pakiruumi küljed töötavad hästi pikisurve vastu.
Tegelikult natuke huvitav konstruktsioon. Tavaliselt tänapäeva autodes on eriti tugevast terasest pigem sõitjaid piirav osa ja esi- ja taguosa kergemini deformeeritavad, et kokkupõrkel lööki summutada. Porschel on muidugi ees bensiinipaak, mis kaitset avarii korral vajab, ehk siis sellest ka tugevad pagasiruumi seinad.
911 ja mälestus 928-st

Vasta