Tevist.
Olen siis ennast suutnud käima tõmmata just selle isendi peale.
Lapsepõlvest juba 964 suutnud tekitada emotsioone mida vähesed autod suudavad.
Tegelikult on mõtted olnud pigem jaguar XK8 juures aga 964 suutis neid natukene kõrvale juhtida.
Muidu suur porche sõber ei ole aga märkasin et hetkel üks taoline isend müügis meil eestis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mõtlesingi ,et äkki keegi siit foorumist on seda vaatamas käinud või siis oskab midagi selle kohta rohkem rääkida.
Või mida peaksin vaatama kui vaatama seda lähen.
igasugune info on teretulnud.
Ette tänades A.
911(964) on keegi vaatamas käinud?
Re: 911(964) on keegi vaatamas käinud?
http://porsche-foorum.ee/viewtopic.php? ... &start=105 Siin on sellest juttu. Vaatamas tasub ikka käia.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
Re: 911(964) on keegi vaatamas käinud?
jap tnx.
Jõutsin ise ka natuke aega tagasi sinna ja leitsin seda jutunatukest.
Eks siis peab millalgi võtma ette pikema sõidu ja minema vaatama.
Oma silm kuningas.
Jõutsin ise ka natuke aega tagasi sinna ja leitsin seda jutunatukest.
Eks siis peab millalgi võtma ette pikema sõidu ja minema vaatama.
Oma silm kuningas.
Re: 911(964) on keegi vaatamas käinud?
Jah, eks oma silm on kuningas. Vaata üle, kui saad.
Rahvas on rääkinud, et konkreetne isend mootori alt õli tilgub. Ega see nüüd just kõige hirmsam viga pea olema, mõni tihend ehk kivistunud.
Kuna on tegemist C4 ehk neliveoga, soovitaksin veenduda, kas PDAS ehk nelivedu töötab. Selle remont pole just odav.
Kui mootor käima panna, siis peaks kõik armatuuris olevad kontroll-lambid kustuma, peale tagaspoileri hoiatuse- see kustub alles auto liikudes.
Neliveo kontrollimiseks keera käigukangi ees olevat neliveo tähisega pöördlülitit paremale, mitte üle 10 sek. Armatuuris peab süttima kollane neliveo hoiatuslamp. Kui sõitma hakata ja püüda pöörata, peab olema tunda tugevat alajuhitavust, st. auto püüab otse minna. Üle 40 km/h kiirusel lülitub see süsteem ise välja ja ka kontrolltuli kustub.
Ja muidugi auto üldseisukord. Sisu paistab piltidelt väsinud olevat.
Edu igatahes!
Rahvas on rääkinud, et konkreetne isend mootori alt õli tilgub. Ega see nüüd just kõige hirmsam viga pea olema, mõni tihend ehk kivistunud.
Kuna on tegemist C4 ehk neliveoga, soovitaksin veenduda, kas PDAS ehk nelivedu töötab. Selle remont pole just odav.
Kui mootor käima panna, siis peaks kõik armatuuris olevad kontroll-lambid kustuma, peale tagaspoileri hoiatuse- see kustub alles auto liikudes.
Neliveo kontrollimiseks keera käigukangi ees olevat neliveo tähisega pöördlülitit paremale, mitte üle 10 sek. Armatuuris peab süttima kollane neliveo hoiatuslamp. Kui sõitma hakata ja püüda pöörata, peab olema tunda tugevat alajuhitavust, st. auto püüab otse minna. Üle 40 km/h kiirusel lülitub see süsteem ise välja ja ka kontrolltuli kustub.
Ja muidugi auto üldseisukord. Sisu paistab piltidelt väsinud olevat.
Edu igatahes!
911 ja mälestus 928-st