Varuosade ostmine

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Kasutaja avatar
James Herne
Postitusi: 91
Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
Kontakt:

Postitus Postitas James Herne » 07 Okt 2006 23:31

Kõik Porsche varuosad on alati saadaval olnud Carmus Tuningus (tel. 52 38 911) http://www.carmus.ee

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Okt 2006 01:51

James Herne kirjutas:Kõik Porsche varuosad on alati saadaval olnud Carmus Tuningus (tel. 52 38 911) http://www.carmus.ee
Võibolla olen ma asjast valesti aru saanud, kuid Carmuses on alati olnud kirve hinnad. Samuti ei viitsita eriti tegeleda "odavamate" asjadega, mis on seotud vanade 944-jadega. Olen kuulnud ja ka ise kogenud, et kui küsida juppide saadavuse või hinna kohta, siis need küsimused unustatakse ära või lubatakse uurida, kuid sinna see siis ka jääb.
Näiteks küsisin Oliveri käest esimese õõtsa hinda ja sain vastuseks 13000 eeku. Kui USA-st ise tellida, siis saab ka 9000 või odavamalt kätte.
Esimesed pidurikettad sain küll suhteliselt normaalse hinnaga.
Muidugi võib öelda, et Porsche ei peagi odav olema. Tõsi, kuid koorida võiks neid, kes firma liisingus olevate Cayennidega sõidavad, mitte 20 aastat vanu autosid hobiautona kasutavad.
Võibolla on minu vastuseis tingitud ka sellest, et oma auto Carmuse kaudu ostsin, eeldades, et saan hea masina, kuna mehed on juba aastaid Porschedega tegelenud. Tagantjärgi selgus, et Leedus on vennad ketipingutile ise kööginoaga plastikkatted nikerdanud, nukkvõllile hamba tagasi keevitanud. Katuseluugi äravõtmine ei töötanud mingi käivitustakistuse aretuse tõttu, mulle aga öeldi, et see nagu ei peakski töötama. Kohe alguses tundus mulle, et piduritega pole kõik korras, kuid Oliver väitis, et kõik on korras. Jama oli lõpuks ikka nii suur, et Carmuses peksti minu supporteid haamriga liikuma ja siis öeldi, et näed, nüüd töötab. Muidugi olid esimesed kettad ka täiesti kulunud, mida iga kogenud mehhaanik oleks näinud, kuid mulle ei öeldud midagi.
Tunnistan, et ise olin loll ja ostsin sellise auto Carmusest. Ma oleksin ju võinud kõike ise kontrollida, kuid ma usaldasin Carmuse inimesi, mis minu puhul oli viga, mida ma ei tahaks enam kunagi korrata.
Mootorist ujus lõpuks välja ka nukkvõllilt murdunud hammas, mis näitab, et Leedukad ei vaevunud peale keti purunemist mootorit lahti võtma, vaid võtsid maha ainult pea. Seega oleks esimnesel õlivahetusel, mille ma lasin Carmuses kohe teha oma raha eest, õlis näha olema metallipuru. Isegi kui keegi nägi seda, siis mulle küll sellest ei räägitud.
Varuosadega on muidugi lihtsam. Kui see on suletud tehase pakendis, siis on tähtis ainult mõistlik hind.

Kasutaja avatar
James Herne
Postitusi: 91
Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
Kontakt:

Postitus Postitas James Herne » 08 Okt 2006 02:30

joonas kirjutas: Tagantjärgi selgus, et Leedus on vennad ketipingutile ise kööginoaga plastikkatted nikerdanud, nukkvõllile hamba tagasi keevitanud.
/---/
Tunnistan, et ise olin loll ja ostsin sellise auto Carmusest. Ma oleksin ju võinud kõike ise kontrollida, kuid ma usaldasin Carmuse inimesi, mis minu puhul oli viga, mida ma ei tahaks enam kunagi korrata.
Kas sa eeldad, et sellel autol oleks enne toomist tulnud mootor lahti võtta?
Minu arust oled sa asjatult liiga ärritunud. Vana 944S raha eest ei saa uut Porschet. Peale seda kui sa olid avaldanud soovi 944 osta, ei soovitanud ma sul tavalist 944 osta, kuna neil käigukastid liiga nõrgad on. Kuna sa olid valmis veidi enam maksma kui tavaline 944 maksab, siis sai välja otsitud üks 944S, mis tundus igati ok auto oma vanuse kohta.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Okt 2006 10:28

James Herne kirjutas: Kas sa eeldad, et sellel autol oleks enne toomist tulnud mootor lahti võtta?
Minu arust oled sa asjatult liiga ärritunud. Vana 944S raha eest ei saa uut Porschet. Peale seda kui sa olid avaldanud soovi 944 osta, ei soovitanud ma sul tavalist 944 osta, kuna neil käigukastid liiga nõrgad on. Kuna sa olid valmis veidi enam maksma kui tavaline 944 maksab, siis sai välja otsitud üks 944S, mis tundus igati ok auto oma vanuse kohta.
Ma ei olegi üldse ärritatud vaid toon välja faktid. Peale kahte aastat auto omamist soovitan tungivalt kontrollida kõigi 16V mootorite ketipinguteid, kuna ketipinguti purunemisel saavad kannatada nukkvõlli hambad (nukkvõll a'la 450$), võib küljest murduda ketipinguti kinnitamise alus ja klapid lähevad kõveraks. Ketipinguti on küll suhteliselt kallis, kuid siiski odavam kui muu remont. Sellist infot oleks oodanud ka Carmuse inimeste poolt. Minu praegune mootoriremont on tingitud kepsusaale kulumisest, oli ka vist see kuulus nr. 2. Selles ei süüdistagi kedagi, sest mootorisse nii sügavale ei saanud ja ei olnud mõtet kellelgi vaadata. Klapikaane oleks seevastu saanud küll kergesti maha võtta, kuna isegi vana tihend jääb piisavalt pidama, et seda saaks paari tuhande kilomeetri tagant vahetada. Klapikaane eemaldamisega saab aga kontrollida, millised näevad välja nukkvõllid ja milline on ketipinguti olukord. Selle info põhjal saab kas hinda alla kaubelda või auto ostmata jätta, kuna ilmselgelt on ketipinguti purunenud. Purunenud ketipingutist annab märku ka klapikaane sisekülje vigastused seal, kus kett jookseb ehk kett on käinud vastu klapikaant.

Varuosadest veel niipalju, et tore oleks, kui Carmus postitaks siia nimekirja kõige enam vaja minevate juppide hindadega. Oleks ju lihtne nii meile kui teile. Sest telefonitsi ei saa alati hinda vaadata ja hiljem läheb meelest ära. Võiksite välja tuua ka soodushindu vms.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Okt 2006 10:44

Eestis olen ostnud järgnevaid varuosi ka Mustamäe tee Aavest ehk nüüdsest Autoeksperdist.

Õlifilter Knecht OC 142 hind 160 eek.
Roolivõimendi rihm Gates 6218MC AVX10 x 950 hind 78 eek.
Sarniir plekkõõtsale (sama, mis VW Golf I-el) alates 114 eek. tükk.
Uuema variandi rooliots (Aave nimetus 171 419 812) 268 eek. tükk.
Neil oli ka saada roolivarrast koos sisemise rooliotsaga. Hind oli kuskil 900+ eek. kui ma ei eksi.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 08 Okt 2006 12:21

joonas kirjutas:Eestis olen ostnud järgnevaid varuosi ka Mustamäe tee Aavest ehk nüüdsest Autoeksperdist.
Autoeksperdist olen saanud ise ka termolüliti radiaatorile ning termostaadi. Seda siis vabalthingavale 944'le.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Laisu
Postitusi: 101
Liitunud: 05 Juul 2006 22:34
Asukoht: Tallinn/Saue

Postitus Postitas Laisu » 08 Okt 2006 12:57

ma sain balti laagrist tagumised rattalaagrid ja õlifiltri, filtri hind oli mingi 70 eeku vist ja ühe poole tagumise laagri komp(mõlemad laagrid+simmerid+määre+stopperid) oli natuke üle 500.-

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 08 Okt 2006 18:17

šarniirid 924 ljale ja vanale 944ljale sobivad Golf Ühe ehk vw rabbiti omad ja maksavad 90/120/160 ja kindlasti on ka kallimaid veel aga mulle 160.- sed kõlbasid :) õõtshoova puksid maksid väiksemad 42.-/tk ja tagumised 47.-/tk (Samuti ühtib wv golfiga) Need asjad ostsin tartust "stikke" poest aga on igaltpoolt saadavad Nagu saab igalt poolt ka ühte rihma rulli ja rihma (Nii 924ljale kui ka 944ljale) 24ljale sain "stikkest" ka õhufiltri, õlifiltri ja piduriklotsid

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 08 Okt 2006 22:28

Salome ntx pakkus mulle kõiki 4 rullikut (944) ;)

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Okt 2006 11:51

Laisu kirjutas:ma sain balti laagrist tagumised rattalaagrid ja õlifiltri, filtri hind oli mingi 70 eeku vist ja ühe poole tagumise laagri komp(mõlemad laagrid+simmerid+määre+stopperid) oli natuke üle 500.-
Ega sa ei tea mis tüüpi/tootja filtriga oli tegemist. Nimelt pidi "õigel" õlifiltril olema sees filtri õlist tühjenemist takistav klapp.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Okt 2006 11:52

siim kirjutas:Salome ntx pakkus mulle kõiki 4 rullikut (944) ;)
Mis rullikud koodi järgi ja mis oli hinnaks?

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 09 Okt 2006 15:29

joonas kirjutas:
siim kirjutas:Salome ntx pakkus mulle kõiki 4 rullikut (944) ;)
Mis rullikud koodi järgi ja mis oli hinnaks?
koode pole veel, aga saan.
hammasrihma pingutus 785.-EEK
"-" vabajooksu rullik 822.-EEK
balanssrihma pingutusrullik 371.-EEK
"-" vabajooksurullik 785.-EEK

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 09 Okt 2006 15:31

Viimased hinnad on vist pea 2x kõrgemad, kui tavaliselt.
Ainus mõistliku hinnaga osa oli balansiiri pingutusrullik.

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 09 Okt 2006 15:58

aga kust neid juppe veel odavamalt saama?

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 09 Okt 2006 16:40

siim kirjutas:aga kust neid juppe veel odavamalt saama?
Võid vaadata näiteks siithttp://www.autohausaz.com/

Hinnale + transale pane juurde tollimaks 2,5% + käibemaks 18%.

Kui võtad mitu rullikut võib isegi päris hea hind tulla. Autohausaz on see kõige odavam transport mingi 20-30$ (maksta tuleb Eestlastel PayPaliga, mis lisakulu ei põhjusta). Tuleb kuskil kaks nädalat. Lähed postkontorisse järgi. Tollivormistuse teenustasu 58 eek.

Muidugi võid küsida ka Carmusest. Seal on need rullikud olnud a'la 500 tükk.

Kui nad oma hinna ütlevad saad ju vaadata milline variant sulle rohkem sobib.

Vasta