2. leht 2-st

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 11 Jaan 2009 18:27
Postitas James Herne
hellraiser kirjutas:
James Herne kirjutas:Täpselt samad probleemid on ka Boxsteritel (teadmiseks neile, kes sellist hullu mõtet on pidanud, et Boxsterit soetada).
Kas analoogsed probleemid on ka 987 Boxsteritel või ainul 986? Ise küll kunagi Boxsterit ei plaani osta (lihtsalt ei meeldi Cabrio autod), aga huvitav oleks teada ikkagi.
Ei oska öelda, loodetavasti 987 ja 997 on sellest probleemist vabad, ei ole veel halbu uudiseid kuulnud.

Cabriod on lahedad. Eriti kui elad Hispaanias.

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 11 Jaan 2009 20:12
Postitas James Herne
wirx, vedrustust ei soovitaks ma puutuda kui hädasti vaja pole. Porsche tehasevedrustus on väga hea. Sauga rajale minu arusaamist mööda väga jäik vedrustus ei sobi ka.

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 11 Jaan 2009 20:34
Postitas Pets
Boxsterite kohalt niipalju, et uus mootor, mis 2009 tuleb on juba ilma eraldi väntvõlli korpuseta, mis mootoripoolte sees käib. Tagasi vana juurde, nagu õhkjahutusega bokseritel oli, raamlaagrid karteripooltes.
Siis pidi väntvõlli simmeri probleem kindlalt lahendatud saama.

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 15 Jaan 2009 00:21
Postitas wirx
okei...jätan selle 996 hetkel kõrvale...GT3 on samas hinnaklassis või kallimgi, kui Turbo....mu sõbra väike kõks=auto maha kandmine 260'000 krooni eest, oleks see rajal toimunud oleks minu rahaline kahju olnud 700'000 krooni....seda pidasin silmas kui rääkisin, et kallis on rajal sõita....
aga ehk oskab keegi aidata hoopis järgmise probleemiga -
nimelt ostsin 310kg kaaluva Estfieldi, millel hetkel mootor veel puudu (tegelt on olemas 90kg tsikli oma, kuid seda ei taha, kuna 1.1l ning tagurpidi käiku pole)
Ehk siis Estfieldile valin mootorit...ehk kellegil on parmaid ideid...hind ei tohiks üle 30k eriti olla...tähtis on ka õlituse olemasolu kurvides...auto ise on ilma mootorita 310kg...ehk siis teeb sama hj/kg suhte, 90kg bokster või 170kgne s2000
hetkel on valikus
VW 2.3 vabalthingav õhkjahutusega bokster ~170hj 90kg (nõrk külg vastupidavus sellise võimsuse juures ning hind, plussid madal raskuskese ja kerge kaal)
honda s2000 250hj 170kg (hind on kallis ja tiba raske, kuid vastupidav)
volvo V70 230hj 190kg turbokas (hind on soodne ja mootor vastupidav, kuid raske ja turboga)
nissan 240sx 1.8T vms (hind on soodne, kuid ei pea vastu ja turboga)

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 15 Jaan 2009 12:26
Postitas Pets
Mina annaks oma hääle sellele, kui see T4 baasil tehtud on:
VW 2.3 vabalthingav õhkjahutusega bokster ~170hj 90kg (nõrk külg vastupidavus sellise võimsuse juures ning hind, plussid madal raskuskese ja kerge kaal)
T4-l on alumiiniumblokk mis seda võimsust kesta võiks. Kui ta eelnevate mootorite magneesiumblokil baseerub, siis ei soovita.

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 15 Jaan 2009 20:23
Postitas peep
Ma vaataks midagi väiksema võimsusega. Pole küll aimugi selle Estfieldi juhitavusest aga millegipärast arvan, et 200+ hj. juures temaga sõitmine suurem asi tegevus pole.

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 16 Jaan 2009 01:07
Postitas wirx
suht kindlalt läheb peale hayabusa mootor hoopis, kuna kaalub 90kg ja annab 180hj välja ning pikk pöörete vahemik ka....lisaks on kunagi tulevikus hea lihtne sealt kasvõi 500hj välja pigistada...
Pmst siis tuleb sama asi, mis Westfield MegaBusa http://www.supercars.net/cars/1893.html" onclick="window.open(this.href);return false; liikuvana on selline http://www.youtube.com/watch?v=17rioXAXxfE" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 18 Jaan 2009 18:21
Postitas coupe924
Ise teeks samuti motika mootoriga. Tagurpidi käigu aitab lahendada starter :wink: Vajutad ainult nuppu ja el. mootor veab sind tagurpidi. Ja motika mootoreid kannataks sinna ka kaks mahutada... kuid see juba ulme;)

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 15 Apr 2009 22:40
Postitas hellraiser
Muideks, sattusin omale ostma 911&Porsche world ajakirja viimase numbri ning seal sees pikk jutt 996 ostmisest ning kirjas on ka teada tuntud mootoriprobleemid, kuid selle artikli kohaselt on need suhteliselt väikeste kuludega (sellise auto hinda vaadates) võimalik eemaldada või viia vähemalt väga nulli lähedale. Et kes mõtleb 996 peale, siis tasub antud number leida, päris asjalik jutt.

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 16 Apr 2009 20:33
Postitas Pets
Täpsusta palun, on see nüüd juba 2009 mai number?

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 16 Apr 2009 20:47
Postitas siim
Jah, tegu on maikuu numbriga.

OT, kust teie oma ajakirja ostate? Mina olen tavaliselt saanud selle Sikupilli Prismast, mujal pole silma hakanud (kusjuures Rootsis on see ajakiri juppmaad kallim, kui meil siin).

Re: 996 Carrera rinkale

Postitatud: 16 Apr 2009 21:46
Postitas hellraiser
Mina leidsin Tallinna lennujaamas, vajasin midagi lennukisse lugemist. Jah, tegemist maikuu numbriga. Lisaks on numbris ka pikem jutt Cayenne diisliversioonist. Kui oleks miljon krooni niisama vedelemas, võtaks sellise küll endale tegelikult.