Mis kergenadks külmkäivitust?

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Mis kergenadks külmkäivitust?

Postitus Postitas jeff01 » 18 Jaan 2006 11:11

Hommikul sai nimelt bussiga tööle sõidetud, kuna masin ei käivitunud :cry: Kuna laadime kehv, tirisin ööseks aku tuppa laadima, et hommikul oleks lootust käima saada, kui seegi ei aidanud. Akul oleks powerit veel kõvasti olnud aga peale paarikümne sekundilist ringi laskmist (kahes osas) andis starter otsad. Arvan et oleks pidanud siiski selle ajaga juba käivituma :? (Arvan et tõmbekas jäi kuidagikinni, nimelt teeb vaid väikese plõksu aga starteri mootorile voolu ei lase) Kas bensakal ka eetrist abi võib loota? samas peaks 20 kraadiga ka ilma eetrita asja kuidagi käima saama :roll: Milles siiski se peamine põhjus mitte käivitumisel ,kui starter ikka asja ringi veab? Külmkäivitus phusti iseenesest töötab ja -5 polnud käivitades veel probleem. (Seni on ikka kenasti käima läinud ja selle mootoriga ka esimese korraga käima jäänud hommikuti)

Kasutaja avatar
Rz
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Sept 2005 17:46
Asukoht: Otepää-Tartu

Postitus Postitas Rz » 18 Jaan 2006 12:01

Täna jättis minugi auto mind esmakordselt hätta..sama jama et ei käivitunud... Aga üldiselt oli vahva vaadata kuidas enamik autoomanike nõutult ümber auto käisid... Njah ja siis ühtäkki üks härra majast välja tuli ja oma siksi tööle pani...irw..siks on ikka tõeline talveauto..
Aga aitab külma vastu kindlasti plokisoojendus...endal mitmel autol olnud selline vidin ja külmaga see alati käivitamist hõlbustanud ka...

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1390
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 18 Jaan 2006 18:33

Ei oska öelda, äkki segu lahja?
Proovisin pullipärast enda valget mis on vahelduva eduga poolteist kuud seisnud, läks käima küll.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 911 SC
'78 924 Carrera GT projekt
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 18 Jaan 2006 19:03

Sai ka huvi pärast täna katsetatud kas käivitub,ta on seisnud kuu aega küll garaažis aga kraadiklaas näitas sellegi poolest 20C kui väljas oli 25 ringis.Igas tahes läks esimesel võtme keeramisel käima,kuigi süüte keeramisel tõmbas küll mootori hingest kinni aga kui võtme lahti lasin läks partsti käima

inx
Postitusi: 42
Liitunud: 22 Sept 2005 21:28
Asukoht: tartu-põlva

Postitus Postitas inx » 18 Jaan 2006 20:56

mul hommikul auto käivitus peale mõningast ketramist kuid jäi kohe seisma,teist korda käivitades viskas starter mootori tagant ära ja jäigi tühjalt käima ning seiskus alles peale aku juhtme eemaldamist,tõin siis raudkangi millega starterit koputada,panin akule juhtme peale aga aku ei jõudnudki enam tõmmata :cry: . lõpux veeti mind nööri ocas käima :lol:
kui pole PORSCHE siis pole auto...

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 18 Jaan 2006 21:10

leidsin omale hobuse ja tirisin autot 2km teise taga, hoidsin gaasi nii maas, põhjas kui ka poole peal ja ei saanud mitte aru, et kasvõi lubanud oleks, kui olin loobumas ja käigu välja tõmbasin, jäi mulle üllatusena tahhokas 1000ndele pöördele nagu ta ka vedamise ajal oli :D Polnud arugi saanud, millal auto käivitus aga gaasi andes suri ära, veidi paugutades ja paari püti pealt lärtsudes. Lasin siis mõned minutid käia ja sai tasapisi juba gaasi anda. Sai garaazi ära sõita ja starteri ära vahetada. Homme uus katse, laen aku täis ja homme proovin eetriga :) Asi veel selles et pean kodust lahkuma kell 5am et riiga sõita ja sel ajal ikka päris krõbe külm.

coupe924
Postitusi: 200
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

külma mõjud

Postitus Postitas coupe924 » 18 Jaan 2006 21:28

... nii siis minu homik algas 7.30 ja auto käivitus koheselt kuid tunda oli ka külma.... mootor tegi käivitamisel hoopis kõvemat müra. Siis huvi pärast katsetasin ka venna porschet käivitus momentselt.. lasin veitsa tühikäigul tiksuda... siis kannatas ka pööret juba...
ah ja ise käivitasin hommikul oma jaguari:)
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 19 Jaan 2006 06:39

Niih, mina juba tööl ja porschega muuseas :D vaid pool pudelit eetrit ja öö otsa laadimist :wink: ilma sidurit starterit andes sõitis auto minema igatahes, käima jäi vast 15 nendal korral :cry: ja nii madalatel pööretel, et tahhokas pöördeid ei fikseerinud, käis 4-5 minutit ja sai juba veidi gaasi anda ja jäi ka 900jal käima :wink:

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 19 Jaan 2006 10:10

Kui akku, starter, süüde korras, siis rasket külmaga käivitamist selataks et sellise külmaga nagu praegu, mahub segusse tüki rohkem õhku ja seega jääb segu lahjaks. Karburaatoriga mootoritel on seda probleemi harvem kui pritsega. Vaadata tuleks kõik sisselaske torud, voolikud, lõdvikud üle, et kas kuskilt täiendavat lisaõhku ei tule. Aitab segu rikkamaks keeramine. Avariikäivitamiseks aitaks nö "topkat" anda.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 19 Jaan 2006 22:13

Õhtul, kui auto oli seisnud ca 12h, sain auto kenasti käima eetriga, samamoodi plõksuma ülimadalatel pööretel, gaasi jällegi anda ei saanud. Keerasin siis segu rikkamaks (1,5 ringi - tavaliselt nii suures ulatuses ei saanud keerata) ja peale seda sai ka juba gaasi anda. Kui olin veidi sõitnud, hakkasid pöörded ujuma ja lõpuks kadus tühikäik ja mootor lötutas (Segu sai jäelikult liiga rikas ja mootori soojenedes ei tulnud ta nii rikkaga toime ja pidi jälle maha keerama. Siis kui oma auto käis pidin ka teisi aitama ja teisele autole voolu andes lülitasin soenduse välja (Et voolu rohkem oleks) ja lasin teise auto kõrval käia mõned minutid, siis kui sisse istusin ja gaasi andsin käis plaks ja autos oli nähtavus null, nagu ka auto ümber (Mu 60ne kraadine konsentraat jooksis mööda maad laiali kuna mingi lödvik salongi seina juures andis arvatavasti saba (Kardan et mul oli tosooli liiga palju sees ja kork täitsa kinni) Kui vihaga seinaäärde kärutasin märkasin ka seda, miks põll vastu maad kraapis, 1 külg täiesti maas, nagu esivedru puuduks sootuks või miskit sellist :S Nii et seega oli mul kena päev, hommikul kella 4jast üles ja külmetamine võib alata kuni praeguseni, mil esimest korda sooja tuppa sain. Auto perses, paak kuiv, raha otsas. happy birthday mina sõidan nüüdsest bussiga ja ostetud eetri pudeli kütan omale sisse.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 19 Jaan 2006 22:45

Siin siis mõne sekundiline video hetkest, mil tosool oli juba mootori jahutussärgist lahkunud: http://porsche-foorum.ee/album/displayi ... m=1&pos=48
ja pildike sellest, millise lowrideriga täna sõitsin, arvan et asi juhtus jupphaaval, järsku muutust ei toimunud ja kreeni vajus pika peale (Vedru taldriku alla oli keevitatud mingi latt toetuseks, arvan et too lahkus (Imelik see et peale seda läks rool kergemaks (Ennem jäi kinni ühele poole keerates, nüüd siis parim põhjus kogu silla osa lahti lasta ja tükk haaval üle vaadata, asendada, taastada ja kokku panna)
Pilt

Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reimz » 23 Jaan 2007 22:32

Kellegil rohkem pole ideid mis kergendaks külmkäivitust?
Nimelt siis eile ja täna auto ei läinud kohe käima. Palju külma ikka olla võis mingi -7 ehk. Aga starterit pidi andma ikka mitu korda. Mis siis veel -20-ga saama hakkab.
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1390
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 24 Jaan 2007 09:03

Keera segu rikkamaks, sul see paigast ära. Või kontrolli külmkäivituspihusti toimimist. Ega sellel CISil rohkem asju eriti pole.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 911 SC
'78 924 Carrera GT projekt
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta