1. leht 1-st

918 Spyder

Postitatud: 15 Apr 2012 10:22
Postitas James Herne
Loodetavasti infomahukaim sait 918 Spyderi kohta netis:
http://stuttcars.com/porsche-models/918/spyder" onclick="window.open(this.href);return false;
Tehniliste andmete võrdlustabeli põhjal pole raske märgata, et 918 Spyder on oluliselt raskem kui Porsche eelmised superautod (959, 993 GT1 street, 996 GT1 street, Carrera GT ja ka 997 GT2 RS, mis küll kujult pole superauto, aga performance'i poole pealt ületab superautosid). 959-ga tõstis Porsche lati nii kõrgele, et isegi 25 aastat hiljem ei suudeta midagi paremat teha. Ma isegi ei räägi sellest, et 959-s on neli kohta ja saab kogu perega seda masinat nautida. 918 on loomulikult tehnika viimane sõna, aga teha auto mitusada kilo raskemaks, see ei ole küll valem kuidas sõidurõõmu suurendada. Samuti vähendab sõidunaudingut automaatkast (manuaalkast hübriidtehnoloogiaga ei sobi). 918 on kindlasti väga eriline masin ja olen kahe käega poolt, et ta tehakse, kuid kes otsib suurimat Porsche sõidunaudingut, see peab ilmselt ajas tagasi rändama. Ma jõuan ikkagi 959 juurde tagasi, sest Carrera GT-l on juhitavusega probleeme ja GT1-d on oma harulduse tõttu liiga kallid, et nendega keegi sõidaks. 959 miinus on jällegi sõidurõõmu vähendav ja autot raskemaks tegev nelivedu, mida mees kes sõita oskab, ei vaja. Kui kriitiliselt hinnata, kas siis Porschel polegi ühtegi maksimaalselt head superautot, mida reaalselt sõitmiseks kasutada?

Re: 918 Spyder

Postitatud: 15 Mai 2012 18:44
Postitas James Herne
Ametlikud fotod esimesest street-legal 918 prototüübist: http://stuttcars.com/porsche-models/918/spyder" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt

Re: 918 Spyder

Postitatud: 28 Mai 2012 00:14
Postitas Raceboy
Variant on endale ise ehitada selline Porsche, millist ihaldad :)

GT1 replica oleks igati vinge ja pole kahju ka sõita.

Re: 918 Spyder

Postitatud: 01 Juun 2012 14:33
Postitas Higgins
Isiklikult leian, et replicatel on mõte siis, kui kätte satub mõni vana rääbakas, mis originaalina taastamiseks liiga kallis, kuid prügimäele vedada ka kahju on. Noh, et ise ja kõik teised ka teavad, et asi liiga tõsine ei ole.

Muidu on umbes nii, nagu minu ühe tundmatuks jääda sooviva Kesk-Aasia riigi rätsep, kes muidu väga vinks-vonks ülikondi õmbles, aga see-eest igale poole Hugo Boss või Calvin Klain logosid külge toppis, mida ma siis eemaldada pidin jälle laskma :mrgreen: Või siis nagu nood bemmi vennad, kes M-logosid igale poole kleebivad, samas kui endal on kapoti all 1,6l. Või nagu mu Londoni hindust sõber, kel 20 paari võlts Ray Ban'e ja 15€ maksev kuldne Rolex käekell. Replica originaali ei asenda, raamitud Manet poster ka maali ei asenda.

HH

Re: 918 Spyder

Postitatud: 17 Aug 2012 12:24
Postitas Raceboy
Kui on võimalik originaal osta, miks mitte. Kui aga soov autoga sõita ja originaali ka ulme-raha eest ei ole saada, siis mis vahet seal on? Tänavamasinaks niiehknaa selline auto ei sobi ja reaalselt on ka tehases tehtud võistlumasinad olemuselt replicad (toruraamil siluettautod), va. sport-prototüübid.

Asi taandubki sellele, kas masinat kasutatakse poosetamiseks ja staatusesümbolina või on eesmärk autost mõnu tunda selles võtmes, milleks ta mõeldud on: sõitmise näol.