918 Spyder
Postitatud: 15 Apr 2012 10:22
Loodetavasti infomahukaim sait 918 Spyderi kohta netis:
http://stuttcars.com/porsche-models/918/spyder" onclick="window.open(this.href);return false;
Tehniliste andmete võrdlustabeli põhjal pole raske märgata, et 918 Spyder on oluliselt raskem kui Porsche eelmised superautod (959, 993 GT1 street, 996 GT1 street, Carrera GT ja ka 997 GT2 RS, mis küll kujult pole superauto, aga performance'i poole pealt ületab superautosid). 959-ga tõstis Porsche lati nii kõrgele, et isegi 25 aastat hiljem ei suudeta midagi paremat teha. Ma isegi ei räägi sellest, et 959-s on neli kohta ja saab kogu perega seda masinat nautida. 918 on loomulikult tehnika viimane sõna, aga teha auto mitusada kilo raskemaks, see ei ole küll valem kuidas sõidurõõmu suurendada. Samuti vähendab sõidunaudingut automaatkast (manuaalkast hübriidtehnoloogiaga ei sobi). 918 on kindlasti väga eriline masin ja olen kahe käega poolt, et ta tehakse, kuid kes otsib suurimat Porsche sõidunaudingut, see peab ilmselt ajas tagasi rändama. Ma jõuan ikkagi 959 juurde tagasi, sest Carrera GT-l on juhitavusega probleeme ja GT1-d on oma harulduse tõttu liiga kallid, et nendega keegi sõidaks. 959 miinus on jällegi sõidurõõmu vähendav ja autot raskemaks tegev nelivedu, mida mees kes sõita oskab, ei vaja. Kui kriitiliselt hinnata, kas siis Porschel polegi ühtegi maksimaalselt head superautot, mida reaalselt sõitmiseks kasutada?
http://stuttcars.com/porsche-models/918/spyder" onclick="window.open(this.href);return false;
Tehniliste andmete võrdlustabeli põhjal pole raske märgata, et 918 Spyder on oluliselt raskem kui Porsche eelmised superautod (959, 993 GT1 street, 996 GT1 street, Carrera GT ja ka 997 GT2 RS, mis küll kujult pole superauto, aga performance'i poole pealt ületab superautosid). 959-ga tõstis Porsche lati nii kõrgele, et isegi 25 aastat hiljem ei suudeta midagi paremat teha. Ma isegi ei räägi sellest, et 959-s on neli kohta ja saab kogu perega seda masinat nautida. 918 on loomulikult tehnika viimane sõna, aga teha auto mitusada kilo raskemaks, see ei ole küll valem kuidas sõidurõõmu suurendada. Samuti vähendab sõidunaudingut automaatkast (manuaalkast hübriidtehnoloogiaga ei sobi). 918 on kindlasti väga eriline masin ja olen kahe käega poolt, et ta tehakse, kuid kes otsib suurimat Porsche sõidunaudingut, see peab ilmselt ajas tagasi rändama. Ma jõuan ikkagi 959 juurde tagasi, sest Carrera GT-l on juhitavusega probleeme ja GT1-d on oma harulduse tõttu liiga kallid, et nendega keegi sõidaks. 959 miinus on jällegi sõidurõõmu vähendav ja autot raskemaks tegev nelivedu, mida mees kes sõita oskab, ei vaja. Kui kriitiliselt hinnata, kas siis Porschel polegi ühtegi maksimaalselt head superautot, mida reaalselt sõitmiseks kasutada?