Müügis olev 944 S

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
Black2
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Aug 2013 14:17

Müügis olev 944 S

Postitus Postitas Black2 » 06 Sept 2013 16:47

On tekkinud huvi 944 mudelite vastu, kuulutusportaalides vaadates siis seal mõned on müügis ning silma on jäänud just üks mudel - 944 S http://www.auto24.ee/used/1039614

Kas keegi oskab antud auto kohta midagi asjaliku öelda? Suhteliselt kaua on auto müügis olnud aga piltide pealt tundub auto korralik.

Olen 944 kohta palju lugenud, ning kokkuvõttes tundub olevat väga hea auto: sillad tugevad, mootor vastupidav, juhitavus hea (50 50 suhe), jupid on vist keskmise hinnaga (ainult A-kat osad?), rooste kohapealt vist küljekarbid pidi kergesti roostetama hakkama. 944 S mootor pidi vist olema mingi eripäraga ja teatud jupid väga kallid ja raskesti kätte saadavad. Kas vastab tõele? Kui jah, siis mis jupp ja mis hinnaga need on.

Kas tagaistmetel kannatab hädaolukorras istuda või need on täiesti mõtetud?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: Müügis olev 944 S

Postitus Postitas jeff01 » 06 Sept 2013 17:20

Kasutaja Joonas oskab sulle kindlasti kõige rohem "S"i pidamisest rääkida. Mootorite vastupidavus peab paika kui teda ringrajal kasutada ei plaani. Rinkale minnes tuleb teha teatud modifikatsioonid, et mootori purunemist vältida. Küljekarbid roostetavad neil seest-välja sest esilogarite tagant siseneb õhk küljekarpidesse viies sinna tolmu jne mis aastatega tekitab neis mulla mis omakorda püsib kaua niiske. Tagaistmed on laste vedamiseks täiesti kasutatavad, turvatooli jaoks mitte nii väga. Täiskasvanud inimene end tagaistmel mugavalt ei tunne kuid olen Pärnu-Tartu otsa tagaistmel läbinud ja kuna olin erinevaid vedelikke tarbitud ei märganud ka mingeid ebamugavusi :lol:
Enim tuleks ostes jälgida mootori tööd. See peaks olema liigse tiksumiseta ning õlisurve kell peab kindlasti üle 1 bari näitama tühikäigul sooja mootoriga. Kohapeal gaasitades otsiksin saalehäält nö igaks juhuks.

Black2
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Aug 2013 14:17

Re: Müügis olev 944 S

Postitus Postitas Black2 » 08 Sept 2013 11:16

jeff01 kirjutas:Kasutaja Joonas oskab sulle kindlasti kõige rohem "S"i pidamisest rääkida. Mootorite vastupidavus peab paika kui teda ringrajal kasutada ei plaani. Rinkale minnes tuleb teha teatud modifikatsioonid, et mootori purunemist vältida. Küljekarbid roostetavad neil seest-välja sest esilogarite tagant siseneb õhk küljekarpidesse viies sinna tolmu jne mis aastatega tekitab neis mulla mis omakorda püsib kaua niiske. Tagaistmed on laste vedamiseks täiesti kasutatavad, turvatooli jaoks mitte nii väga. Täiskasvanud inimene end tagaistmel mugavalt ei tunne kuid olen Pärnu-Tartu otsa tagaistmel läbinud ja kuna olin erinevaid vedelikke tarbitud ei märganud ka mingeid ebamugavusi :lol:
Enim tuleks ostes jälgida mootori tööd. See peaks olema liigse tiksumiseta ning õlisurve kell peab kindlasti üle 1 bari näitama tühikäigul sooja mootoriga. Kohapeal gaasitades otsiksin saalehäält nö igaks juhuks.
Tänan kiire vastamise eest.
Kas selle "mustuse" juurde on võimalik ka kergelt pääseda, et aegajalt puhastamisega roostetamist vältimida?
Kuidas 944 igapäeva autoks sobib? Keskmiselt sõidan aastas 15000km (suvel rohkem, talvel vähem) ja linnas umbes 60% ajast.
Millised on orienteeruvad hoolduskulud sellisel masinal, kas 1000 eurosest aastasest eelarvest piisab või on see kõrgem? Väga lihtsate töödega saaks ise hakkama aga ülejäänud töödega pöörduks ikka töökotta.

Olen näinud, et vähestel 944 on olemas ka püsikiirusehoidja, kas see tuli juba tehasest või see on omanike poolt ise hiljem peale pandud?

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Müügis olev 944 S

Postitus Postitas hellraiser » 09 Sept 2013 21:51

Olen omanud nii tavaliselt 944 kui 944 Turbot ning auto sobib igapäevaseks sõiduks suurepäraselt. Mul olid mõlemad 7 aastat ning mingit küljekarpide probleemi küll ei täheldanud kummagi auto juures.

Tagaistmele saab nii laps kui täiskasvanu, aga pead arvestama, et 90% juhtudel ei ole taga kolme punkti turvavöösid, seega turvatooliga läheb keeruliseks. Täiskasvanu saab ka taga istuda, kuid just väga mugav ei ole. Olen ise ka taga istunud ja probleemi pole ka pikkadel otstel. Seda kas 1000 eurot aastas piisab ei oska sulle keegi öelda, sest see kõik sõltub juba eos sellest, et millise auto sa ostad. Mida odavam, seda suurema tõenäosusega pead kohe sinna ka suure summa sisse matma. Kui suuremaid remonte ei pea tegema (mootori kap.remont, sidur, käigukast, rihmad/rullikud), siis võiks isegi selle 1000-ga hakkama saada küll tegelikult.

Aga arvestama pead sellega, et tegemist on ikkagi juba peaaegu uunikumidega ning kindlasti on asju, mis ära lagunevad. Kui sul juba eos on rahaga kitsas käes, siis pigem ära osta seda autot. Kui sa oled valmis aga seda autot korralikult hooldama, siis teenib ta sind aastaid muretult.

Minu reeglid, mille järgi ma endale Porschesid olen valinud (v.a. esimene, sest selle ostsin puhtalt tunde järgi):

1) Tee endale selgeks, millist sa konkreetselt tahad – kui oled ära ostnud, siis on väga kulukas seda hakata modifitseerima (uus sisu vs vana; turbo vs vabalt hingav)

2) Võid 100% kindel olla, et igasuguseid vigu tuleb varsti esile, enamus neist on pisiasjad, mille parandamine võib olla kallis, aga mis pole autoga sõtimisel kriitilised (praod armatuuris, katkised istmekatted, lekkiv aknapesuveepaak jms), aga võib olla ka palju selliseid, mis on kulukad – mootori kap.remont, sidur, käigukast.

3) Osta võimalikult uue aastanumbriga auto – 944 puhul kehtis 100% reegel, et uuematel autodel olid juba “paremad” asjad peal. Vahel tähendas see muidugi ka seda, et uued asjad on kallimad vahetada/remontida. (plekist õõtshoovad vs alumiiniumist õõtsad)

4) Kui ostad, siis hoia auto korras – osta korralikud jupid ja vaheta õigel ajal. Nii palju on neid raipeks lastud autosid, et kurb vaadata kohe. 944 on suhtkoht lihtne auto, saab palju asju ka ise ära teha, lisaks on meeletult palju infot netis olemas asjade kohta, mida saab ise teha jne.

5) KUI SA TAHAD TURBO AUTOT, SIIS OSTA KOHE TURBO. See on poolte 944 omanike esimene küsimus peale ostmist, et kas turboks on raske ehitada. Ei ole, aga mõttetu – osta kohe turbo on odavam.

6) Uuri eelmiselt omanikult, kuidas autot on hooldatud, mis tööd on tehtud jne. Suure tõenäosusega ei ole neil full service historytt, aga kui on, siis super. On mõned tööd, mis on kallid ning kui need on hiljuti tehtud, siis saad palju odavamalt ise läbi.

7) Ära liiga pikalt mõtle, osta ära ja sõida. Kui katki läheb, siis paranda. Kui raha pole, siis müü ära ja võta Toyota liisingusse :)
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Gustafson
Postitusi: 131
Liitunud: 10 Sept 2006 00:16
Asukoht: Tallinn

Re: Müügis olev 944 S

Postitus Postitas Gustafson » 16 Okt 2013 22:32

Kui otsid püsikiirushoidjat ja kolmepunktiturvavöösid taga ja mõnda iseärasust veel, siis soovitan vaadata hoopis S2 või Turbot 1989 ja uuema aasta arvuga. S2 ja viimaste aastate mudelitele üldiselt pandi lisasid rohkem.
Need on muidugi kallimad, kuid lisasid on rohkem ja roostetavaid karpe ja muud jamasid selle eest jälle vähem.
Oma S2 otsisin omal ajal umbes pool aastat kuni leidsin sobivate lisadega isendi.
Eelnev jutt, et pigem kogu raha ja osta kohe omale meelepärane mudel on 101% tõsi.

Minu arvamus on ka, et S2 ei ole kindlasti kehvem kui Turbo.
944 S2 1989

Vasta