Raceboy kirjutas:66912, olen nende 356 asju uurinud varem nii ja naapidi, ja suht mõistliku summa olemasolul on võimalik osta tuksis tehnikaga taastamistvajavad vastavad autod, ning asi kokku panna. Seda siis suht pika aja jooksul.
Kui toorik on viletsas seisukorras siis saad sa juppidesse palju rohkem raha panna kui see toorik ise maksis. (kirjutan mida ma teiste kogemustest olen kuulnud).
Kui sa üldse tegelikult taastamist mõtlesid selle all.
Sest "custom" auto ehitamine 356 baasil tuleb kindlasti mitu korda odavam. Kuid tulemus on ka samas väärtusetum rahalises mõttes.
Raceboy kirjutas:Ja 356 sõidu suhtes sa eksid: tean isiklikult vähemalt 5-t inimest, kes nendega rajapäevadel ka käivad ning juppe saab Porsche tehasest vabalt, kuigi aega läheb kauem, kui mõne teisega.
356l ja 356l on vahe. Mina rääkisin esimese põlvkonna 356 ehk "pre A"-st ja speedsterist. Ma vean kihla et neid sa pole küll rajal ega raja ääres näinud.
356B ja 356C sõidetakse küll üksjagu nii rajal kui niisama, seda ma tean.
356 põhjal "classic race car"-i ehitamisega on selline lugu, et sellise auto puhul ei ole õnneks originaalsus eriti oluline, peaasi et tehnika vaid sarnaneb 356-le - et oleks õhkjahutus ja 4 silindrit ning kaks karburaatorit(ok siin sai nüüd natuke liialdatud vist:) ). Selle ehitamine võib ka ikkagi märksa odavamaks kujuneda kui auto originaalsena taastamine.
Kui sa muidugi sõitma hakkad siis läheb see hobi meeletult kalliks siiski, ning "classic race"-idele rahakaid sponsoreid ka eriti ei meelita.
Eesti mõistes on see miljonäride hobi.
Raceboy kirjutas:
356 on kokku toodetud 100 000+ eksemplari, nii et on olemas nii doonoreid, kui korralikke eksemplare (viimaseid muidugi väga vähe).
Kui sa restaureerid pre-A 356(millest ma eelmises postis rääksin) või speedsterit siis pole sul mitte muhvigi kasu et 356 erinevaid põlvkondi kokku 100 000 toodeti.
Muidugi juhul kui sa jällegi just customi ehitamise teed ei lähe.
Sest 356 muutus ka üksjagu nii seest kui väljast, nii visuaalselt kui tehniliselt oma 4 põlvkonna jooksul: 356(pre-A ehk esimene põlvkond); 356A; 356B; 356C
Customi ehitamist, kuigi see on odavam, peavad õiged classic porschede fännid(ja mina ka mingil määral) lausa kuriteoks ja auto hävitamiseks.
Olen näinud kuidas foorumis "vale" mootori peale paneku idee pärast inimene väga põhjalikult läbi võeti