Raceboy kirjutas:Nimest järeldan, et tegu on '66 912-ga?
No ega seal mingit raketiteadust pole ju. 912 kuulub veel nende Porschede ...
Eks tegu on 1966 912 jah.
Ma küll otsustasin vait olla kuni auto kätte saamiseni kuid ootus ja huvi on asja vastu nii suur et pudrumulk ei suuda tegelt kohe kuidagi kinni püsida
http://912.firmapidu.ee/data/1139998094/20_1.JPG
http://912.firmapidu.ee/data/1139998094/ea_1.JPG
Kes seda sõidukit ei tea, siis lihtsustatult võib Porsche 912t kirjeldada kui ülemineku mudelit 1950-ndatest pärit Porsche 356lt esimese põlvkonna 911-le.
Kusjuures 912 viimasel tootmisaastal 1969 tehti neid ka pika teljevahega.
Normaalses seisukorras "soft window targa" jäi muidugi minu hinnapiirist välja ja tegelikult visuaalselt mulle targa kere üldse ei meeldi.
Korralik, sõitev 912 kupeegi on nii kirve hinnaga et selle raha eest saaks terve karja 924-sid soetada
Seepärast tellisin auto USA-st kus neid on rohkem ja hinnad on soodsamad kuid siiski keskmise eestlase jaoks päris kallid.
Minu eesmärk ei olnud tegelikult üldse kiiret sportautot soetada vaid just pigem stiilne, vana ja klassikaline sõiduk saada. Nii et ma tulevikus jätan teie ringrajaüritused ilmselt vahele
Tegin ka põhjalikku uurimistööd enne ostu ja võin kindlalt väita, et ma ilmselt tean selle auto tausta nii põhjalikult ainsana Eesti.
Näiteks juppidega on selline kurb lugu, et enamus juppe sellele autole ei toodeta enam aastaid. Sama lugu on ka kereplekkidega kuigi auto väljast sarnaneb 1980ndate 911-ga.
Kuid mul on vaja nüüd sellele autole ihumehaanik leida auto saabumise ajaks, et auto kiiresti üle vaadata ja suveks sõitma saaks.
Samas ainus töökoda kes sarnase sõidukiga kokku on puutunud Eestis - Carmus Tuning tundub liiga kirves, eriti kui arvestada et see auto oma vanusest tulenevalt vajab palju tähelepanu. Aga kui midagi üle ei jää siis tuleb sinna vurada.
Tegemist on 4 silindrilise õhkjahutusega mootoriga mida enamus mehaanikuid eestis pole uneski näinud.
Mõtlesin mõnda VW põrnika spetsialisti leida Tallinnast/Harjumaalt sest 356 mootor on just põrnika mootorist välja arenenud ja sarnaneb tööpõhimõtetelt sellele kõige rohkem.
Kuid siiani on ka see raskeks pähkliks osutunud.
Mehaanik peab kindlasti väga usaldusväärne olema, sest autot millele enamus juppe ei ole saada, ei julge suvalise vandi garaaži viia, sest kui midagi viltu läheb siis tõusevad kulud kosmosesse.
Pluss on see, et 40 aastat vana auto on oma ehituselt väga lihtne.
Kas keegi oskab tolle probleemi osas nõu anda?