Ostuabi
928
Alustan lõpupoolt- kere. See on täistsingitud, esimesed poritiivad, kapott ja uksekatteplekid on alumiiniumist. Nii et kui suuremat avariid pole lohakalt parandatud, siis roosteprobleeme oodata eriti pole. Vanematel küll bensiinipaagi täiteava ümbrusest võib roostet leida.
Hinnad - eriti kui mobile.de st vaadata on odavamad algaastate mudelid , eelkõige 77-83 väljalaskeaastaga ja käestlastumad uued.
V8 on mahuga kas 4,4L (77-82)ehk 928, edasi 4,6L (80-86) ehk 928S ja S2 siis 5,0L (87-91)928 S4 ja lõpuks 5,4L (92-95)928GTS
Mootorit midagi eripärast ei ohusta, ka algusaastatel oli hooldusvälp juba 20000 km, mis aastal 1978 ikka midagi tähendas. Ega asjata teda Aasta Autoks valitud. Probleemi võib tekitada õhukulumõõtja (alates 84, sealt edasi kõigil LH Jetronic), andurid....... nagu ka muudel autodel. Hammasrihma vahetusintervall 80000. Mootor on hülssideta alumiiniumblokk
Käigukastid on kas 5 käiguline käsikast, mis erinevate modifikatsioonidega kuni tootmise lõpuni 1995 kasutusel oli. Automaatkast tuli 1979, algul kolmekäigulisena, 1984 neljakäigulisena.
Neljakäigulist loetakse oluliselt paremaks. Mõlemad on tegelikult Porsche korpus ja MB sisu.
Väga odavat hinda ei tasu uskuda, taastamine võib üllatavalt kalliks minna. Kindla peale minek oleks heas korras 928/928S/928S4 osta.
Korralikumad hakkavad umbes 7000 eurose hinna juurest. Kui tahta väga hes korras isendit, pole ka 15-20000 eurot veel hinnapiir.
Hinnad - eriti kui mobile.de st vaadata on odavamad algaastate mudelid , eelkõige 77-83 väljalaskeaastaga ja käestlastumad uued.
V8 on mahuga kas 4,4L (77-82)ehk 928, edasi 4,6L (80-86) ehk 928S ja S2 siis 5,0L (87-91)928 S4 ja lõpuks 5,4L (92-95)928GTS
Mootorit midagi eripärast ei ohusta, ka algusaastatel oli hooldusvälp juba 20000 km, mis aastal 1978 ikka midagi tähendas. Ega asjata teda Aasta Autoks valitud. Probleemi võib tekitada õhukulumõõtja (alates 84, sealt edasi kõigil LH Jetronic), andurid....... nagu ka muudel autodel. Hammasrihma vahetusintervall 80000. Mootor on hülssideta alumiiniumblokk
Käigukastid on kas 5 käiguline käsikast, mis erinevate modifikatsioonidega kuni tootmise lõpuni 1995 kasutusel oli. Automaatkast tuli 1979, algul kolmekäigulisena, 1984 neljakäigulisena.
Neljakäigulist loetakse oluliselt paremaks. Mõlemad on tegelikult Porsche korpus ja MB sisu.
Väga odavat hinda ei tasu uskuda, taastamine võib üllatavalt kalliks minna. Kindla peale minek oleks heas korras 928/928S/928S4 osta.
Korralikumad hakkavad umbes 7000 eurose hinna juurest. Kui tahta väga hes korras isendit, pole ka 15-20000 eurot veel hinnapiir.
911 ja mälestus 928-st
Re: 928
kusagilt silma j22nud, et ka tagaluuk alumiiniumist, kas see t6de on ei tea.Pets kirjutas:esimesed poritiivad, kapott ja uksekatteplekid on alumiiniumist. .
Hindasid ma vaatan jah alates 7K eurost. Ja mudeleid s ja s4. Et siis nende mudelite kohta sooviks eriti infot.
Tundub, et manuaal kastiga tehti neid ikka v2ga v2he?
Millal talle kliimaautomaatik peale pandi? (tavaline kont vist algusest saadik varustuses olnud).
828S ja S4
Kõigepealt, mõlemad esivedrustuse õõtsad on alumiiniumist, sellest võib järeldada, mis uute õõtsade hinnad võivad olla, arvatavalt 10 tuhande teisele poolele. Samas nende probleemidest ei räägi tavaliselt 928 foorumid, ei ole järelikult probleemsed detailid.Räägi õõtsade ja sarniiride hindadest. Kuidas nedega lood. Samuti pidurikettad ja igasugused tihendid. Kuidas saaddavuse ja hinnaga on?
Esivedrustuse ülaõõts on koos munakaga, kui munakas logiseb, siis leiab kasutatud õõtsa. Kui vaja kuni 87 ülaõõtsasid, siis palun, mul on.
Alumine õõts on kere küljes kahe puksi abil, kas taastada või otsida kasutatud õõts. Alumine sharniir oli algaastatel alumiiniumist, see soovitatakse kindlasti metallsharniiri vastu vahetada. Külgkalde ja järeljooksu reguleerimine käib ekstsentrikute abil just selle sharniiri asendit muutes. Mul on pakkuda ka just seda alumiiniumsharniiri.
Üldiselt õõtsadega eriti probleeme pole, kestavad pikalt.
Piduriketaste ja klotside saamisega erilisi probleeeme pole. Näiteks Boschi valikus täitsa olemas ja hind soodsam kui Porschest ostes.
Aga leiab ka mujalt.
Ei, tagaluuk on kõigil 928tel metallluuk, tagaosas alumiiniumdetaile pole.kusagilt silma j22nud, et ka tagaluuk alumiiniumist, kas see t6de on ei tea
Hindasid ma vaatan jah alates 7K eurost. Ja mudeleid s ja s4. Et siis nende mudelite kohta sooviks eriti infot.
S on tootmises alates 1980, sissepritse K Jetronic, 4,6L, 300hj, 385Nm
S2 tuli 1984, sissepritse LH Jetronik, 4,6L 310 hj, 400Nm
1985 muutus sisustus- teised istmed.
Nagu ülalpool kirjutasin, muutus ka automaatkast neljakäiguliseks 1984.
ABS ka alates 84, algul lisana, pärast kõigil.
Need mootorid olid 2 klapiga silindri kohta.
Mitteametlikult on kasutusel ka tähis S3, 1986 aasta mudel millel oli juba 32 klapiga mootor.
1987 toimus rohkem muudatusi. Tootmisse tuli 928S4
Muutus kere kuju, esi- ja tagapamperid voolujoonelisemaks, tagaluugile uus tiib
Mootor 5 liitrit, 32 klappi, 320 hj, 430Nm
Uued neljakolvilised pidurid ees ja taga, ka esivedrustus täiesti uus.
Saadaval nii käsi- kui automaatkastiga. Tõsi, käsikast suhteliselt haruldane.
1988 kergem erimudel 928 Club Sport, eriti haruldane
1989- nüüdsest käsikastiga mudel tähisega GT, teravamad nukkvõllid, 330hj
automaatkastiga mudel kannab edasi nime S4
Kliima oli tegelikult juba ka 1978 aasta mudelilMillal talle kliimaautomaatik peale pandi? (tavaline kont vist algusest saadik varustuses olnud
Viimati muutis Pets, 21 Juun 2006 09:32, muudetud 1 kord kokku.
911 ja mälestus 928-st
See on juba mingi nädal tagasi varustatud märkega MÜÜDUD, ei saa aru miks veel üleval ripubarx kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Siin näikse üks USA-st toodud S4 müüa olevat
911 ja mälestus 928-st
Aijahh...Pets kirjutas:See on juba mingi nädal tagasi varustatud märkega MÜÜDUD, ei saa aru miks veel üleval ripubarx kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Siin näikse üks USA-st toodud S4 müüa olevat
Ehk siis ca. 10k$ sihukese apaaraadi eest sobiv hind siinmail?
Ma ei taha küll kedagi hirmutada, kuid endalegi pakuks huvi järgnev.
1. Kui palju maksab liikluskindlustus
2. Kui janune on V8
3. Mina olen küll foorumites kohanud võrdlust, et 944 hooldus on kõvasti odavam kui 928 oma.
Omast kogemusest võin öelda, et vanade kulunud osade ja sõidukorda seadmine on läinud ja läheb mul juba maksma pool auto hinnast.
Ma ei hädalda, kuid püüan lihtsalt anda reaalset pilti palju raha on vaja sellesse autosse matta enne kui sellest asja saab/sõita saab.
1. Kui palju maksab liikluskindlustus
2. Kui janune on V8
3. Mina olen küll foorumites kohanud võrdlust, et 944 hooldus on kõvasti odavam kui 928 oma.
Omast kogemusest võin öelda, et vanade kulunud osade ja sõidukorda seadmine on läinud ja läheb mul juba maksma pool auto hinnast.
Ma ei hädalda, kuid püüan lihtsalt anda reaalset pilti palju raha on vaja sellesse autosse matta enne kui sellest asja saab/sõita saab.
Üldjuhul tuleb nii vanadele autodele teha pidevalt hooldusremonti ja vahetada vanu juppe. Autosid ei peagi võrdlema. Kui 944 hooldus maksab aastas näiteks X summa siis 928 hooldus X korda 2 eesti raha.arx kirjutas:Kuidas võrrelda hoolduskulusid kui autod on ju ka täiesti erinevad.joonas kirjutas: ...
3. Mina olen küll foorumites kohanud võrdlust, et 944 hooldus on kõvasti odavam kui 928 oma.
...
Hooldusremont on vaadeldav ka auto käigushoidmisena. Kui sõidad nii, nagu porgega peaks sõitma, siis midagi ikka laguneb varem või hiljem.
Uus sidur, pidurikettad, amordid igasugu puksid ja sarniirid, rattalaagrid jne. Jumal hoidku kui mootor peaks "kotti" minema.
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... rsches.htm
Ehk ainus asi mida ma tahan öelda on see, et kui ei saa ideaalses korras masinat arvesta, et kõigi remontide ja kulumaterjalidega koos (rehvid, õlid jne) peaks aastas auto hoolduseks ette nägema vähemalt 25 000 eeku. Vähemalt paar esimest aastat.
Kui aastas arvestada 25K eeku siis saab ju porsche igavesti hästi ja odavalt hooldatud. Võrdluseks tooks oma bmw 325i mille remonti ja hooldusse olen pannud 1,5 aastaga 100K ja samuti ostsin kallimalt kui tollal keskmine turuhind oli. Samas muidugi Porschega ei käi igapäev ka tööl.joonas kirjutas:[ aastas auto hoolduseks ette nägema vähemalt 25 000 eeku. Vähemalt paar esimest aastat.
928 hooldus
Mis seal siis ikka hooldusega nii hullu on? Hooldada tuleb tehase soovituse järgi iga 20000 km tagant. Olgu, õli läheb rohkem ... 7,5 liitrit.
Hammasrihma vahetus maksab päris palju, sest tehase soovituse järgi peab vahetama veepumba, pingutusrullid ja rihma, koos tööga 1000 euro kanti. Aga rihma vahetad alles iga 80000 km tagant. Klapitõukurid on hüdraulilised, ei ole klappide reguleerimisvajadust nagu 911-l.
Kui mootor kotti läheb, siis on odavam vaadata asendusmootor, neid liigub. Hinnad 2 kuni 5 tuhat eurot, sõltuvalt mudelist. Kõige raskem on ehk 92 aasta GTS-ile asendusmootorit leida. 92 sellepärast, et nendega miskipärast jamasid olnud.
Ja millise V6 või V8 mootoriga auto hooldus on odav?
Tahad saada, pead midagi maksma ka.
Liikluskindlustus sõltub pigem sellest, mis allahindlusprotsent sul endal on ja mis maakonda auto on registreeritud. Siin võib algajal ja Tallinna registreeritud auto olla mitu korda kallim Põlvasse registreeritud ja protsenti 40 omavast autoomanikust.
Kütusekulust ka. Ma ehk ei ole veel päris valmis selle kommenteerimiseks, aga poolteist paaki olen juba jõudnud tühjaks sõita.
Maanteekulu oli kindlalt ALLA 10 liitri/100 km-le Ma saan oma igapävakasutuses oleva 3L V6-ga ka maanteel parimal juhul 8,5L/100 km.
Linnas lühikeste otste ja raske jalaga kindlasti üle 20 liitri.
Hammasrihma vahetus maksab päris palju, sest tehase soovituse järgi peab vahetama veepumba, pingutusrullid ja rihma, koos tööga 1000 euro kanti. Aga rihma vahetad alles iga 80000 km tagant. Klapitõukurid on hüdraulilised, ei ole klappide reguleerimisvajadust nagu 911-l.
Kui mootor kotti läheb, siis on odavam vaadata asendusmootor, neid liigub. Hinnad 2 kuni 5 tuhat eurot, sõltuvalt mudelist. Kõige raskem on ehk 92 aasta GTS-ile asendusmootorit leida. 92 sellepärast, et nendega miskipärast jamasid olnud.
Ja millise V6 või V8 mootoriga auto hooldus on odav?
Tahad saada, pead midagi maksma ka.
Liikluskindlustus sõltub pigem sellest, mis allahindlusprotsent sul endal on ja mis maakonda auto on registreeritud. Siin võib algajal ja Tallinna registreeritud auto olla mitu korda kallim Põlvasse registreeritud ja protsenti 40 omavast autoomanikust.
Kütusekulust ka. Ma ehk ei ole veel päris valmis selle kommenteerimiseks, aga poolteist paaki olen juba jõudnud tühjaks sõita.
Maanteekulu oli kindlalt ALLA 10 liitri/100 km-le Ma saan oma igapävakasutuses oleva 3L V6-ga ka maanteel parimal juhul 8,5L/100 km.
Linnas lühikeste otste ja raske jalaga kindlasti üle 20 liitri.
911 ja mälestus 928-st
Ma ju ütlesin VÄHEMALT . Ei hirmuta ja ei hädalda, kuid autoga tahaks ikka sõita ja väga kurb on kui ta seisab garaazis ja ootab, kuna tekib raha auto remontimiseks.Aaro kirjutas:Kui aastas arvestada 25K eeku siis saab ju porsche igavesti hästi ja odavalt hooldatud. Võrdluseks tooks oma bmw 325i mille remonti ja hooldusse olen pannud 1,5 aastaga 100K ja samuti ostsin kallimalt kui tollal keskmine turuhind oli. Samas muidugi Porschega ei käi igapäev ka tööl.joonas kirjutas:[ aastas auto hoolduseks ette nägema vähemalt 25 000 eeku. Vähemalt paar esimest aastat.
joonase nägemus 928 pidamisest on veidi pessimistlik.
928 kannatab sõita ja pidada küll, kuid et seda mõistlikult teha, peab ise siiski veidi seda autot jagama.
Aarole võib vabalt väita, et Porschega käib tööl ja kus iganes veel täiesti vabalt, olen seda viimased 8 aastat teinud, ka talvel.
Muide, üks 928 omapära jäi vist mainimata. Kui juhuslikult peaks plokikaanetihend riknema, ja näiteks öö jooksul valgub silindrisse vesi, siis hommikul käivitades on halb üllatus, kui mootoriplokk praguneb.
Seda on Eestis ühel inimesel kunagi juhtunud (Harri Põder) ning see tähendab teist mootoriplokki.
928 kannatab sõita ja pidada küll, kuid et seda mõistlikult teha, peab ise siiski veidi seda autot jagama.
Aarole võib vabalt väita, et Porschega käib tööl ja kus iganes veel täiesti vabalt, olen seda viimased 8 aastat teinud, ka talvel.
Muide, üks 928 omapära jäi vist mainimata. Kui juhuslikult peaks plokikaanetihend riknema, ja näiteks öö jooksul valgub silindrisse vesi, siis hommikul käivitades on halb üllatus, kui mootoriplokk praguneb.
Seda on Eestis ühel inimesel kunagi juhtunud (Harri Põder) ning see tähendab teist mootoriplokki.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]