1. leht 1-st

928 S4

Postitatud: 20 Juun 2006 23:42
Postitas ahti
928 ostmisest on siin ennegi räägitud, aga ... huvitavad just mõned aspektid.

- 928 automaatkast: kuidas selline asi 320hj mootori otsas vastu peab ning kuidas ta käitub? Ma olen viimased aastad automaat BMWga sõitnud ning ei kujuta küll ette sellise iseloomuga kasti sportlikumal autol.

- saksast ostmine: kuidas seda ikkagi praktiliselt teostada, kui kindlalt välistaks ise järele minemise, kuid samas tahaks, et kui saadan miski "firma" ostma, ei toodaks mulle miskit laksu saanud romu?

- konkreetne auto: http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 213144061&
mida näiteks kogenud porshce-foorumi kasutaja kohe lambist selle auto kohta ütleks? Või mida peaks nendes saksa kuulutustes eriti tähele panema?

- kas eestis mõni 928 S4 liigub, mille omanik oleks nõus seda mulle näitama? Ei ole nimelt üheski 928's sees istunud :S

Ahti.

Postitatud: 21 Juun 2006 07:34
Postitas siim
vot, ise olen mõelnud samu asju.
huupi saksast tellimine, äkki on mingi hunnik vigasid jne.
sellist autot ma ei riskiks hästi kinnisilmi ostma.
ootaks samuti asjalikke kommentaare.

S4 peaks siingi leiduma, eelmine suvi sai kohatud ühte (hõbedane, Herne vana auto?)

S4

Postitatud: 21 Juun 2006 09:16
Postitas Pets
Kohe lambist :idea: - ära seda autot küll himusta, seal ju öeldud, et generaator ja kliima probleemsed- selle hinnaga leiab kindlasti paremas korras oleva. Samuti ka Vorachsgummis- ma ei saa aru, mida ta sellega mõtleb- tõlkes esisillakummid. Selliseid ju pole või mõtleb ta sharniiride kummikatteid. No siis võib ka sharniirides probleem olla ja ülemine on ainult koos õõtshoovaga.....
S4 automaatkasti üldiselt kiidetakse, rohkem sõidumõnu kui eelnev 3 käiguline. Tõeliselt sportliku seade sai see kast aastal 1993, siis kickdown kohe kui gaasipedaal 25% sügavamale vajutati.
Automaat jääb ikka automaadiks ja käsikast annab parema kontrolli.
Teiseltpoolt on 928 olemuselt rohkem cruiser kui rinkaauto ja automaat sobib hästi.
Ise praegu küll käsikasti pooldaja.
Sisustusest: S4 sisu on ka minu autol, tõsi küll on üks erinevus.
Minu auto sisu saab näha siin :D http://porsche-foorum.ee/porsche/viewtopic.php?t=303

S4

Postitatud: 21 Juun 2006 09:28
Postitas Pets
siim kirjutas:
S4 peaks siingi leiduma, eelmine suvi sai kohatud ühte (hõbedane, Herne vana auto?)
Olli eelmine 928 oli siiski pigem must kui hõbedane, ja ka Eestis olevatest kõige uuem- 1989 ning mitte tavaline S4 vaid GT- ehk 330hj ja käsikastiga.
Aga S4-sid peaks Eestis 3-4 tk olema.. 2 tk 88 ja eeldatavalt 2tk 89 vl. autod.
Just äsja oli üks US variant ka siin müügil http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Re: S4

Postitatud: 21 Juun 2006 10:30
Postitas siim
võib-olla, kuskilt kuulsin, et olla hõbedane, aga see-selleks.
usa-st toodud pillid saab kenasti arvele eestis?

Postitatud: 21 Juun 2006 15:17
Postitas arx
Põhjanaabritel siin üks manuaalkastiga S4 müügis
http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=4948

Re: S4

Postitatud: 22 Juun 2006 21:26
Postitas Pets
siim kirjutas:usa-st toodud pillid saab kenasti arvele eestis?
USAst toodud 928-tega ei peaks olema mingit probleemi, toodeti neid vaid kuni 1995.
1995 teatavasti aga see tärmin, millest peale meil ameerika punaseid suunakaid enam ei lubata. 1998 väljalaskeaastast alates vajalik teatud juhul ka üksiktüübikinnitus. Nii, et kumbki USAkaid kiusav probleem ei ulatu 928-ni.
US 928-te põhiline väline erinevus euro mudelist on küljel ees ja taga nn. sidemarkerid ja puudub esiporitiival olev suunatuli.

Postitatud: 23 Juun 2006 17:46
Postitas Raceboy
Tehniline erinevus puudutab mootori võimsusi, mis on mõnevõrra väiksemad Euroopa versioonide omadest.

S4

Postitatud: 25 Juun 2006 13:09
Postitas Pets
Raceboy kirjutas:Tehniline erinevus puudutab mootori võimsusi, mis on mõnevõrra väiksemad Euroopa versioonide omadest.
Jah, aga mitte enam S4 puhul. Vahe S4-l tuleb ainult DIN ja SAE hobujõudude kasutamisest, ehk 320 vs 316. Teoreetiliselt võiks leida ka väiksemate hobujõudude arvuga S4, mida tehti ainult Austraalia jaoks- 300hj (DIN) aga sellise siiasattumine on küll väga vähetõenäoline. Austraalia variant kasutas 91 oktaanset bensiini, ülejäänutele on ette nähtud 95 (aga parem siiski 98-t kasutada)

Mootorite võimsuste vahe Eur ja US versioonidel on küll vanematel- s.o. tavalise 28, S ja S2 mootoritel. Seal siis peapõhjus rangemad saastenormid CA-s.
Samuti oli US mudelitel teatud ajal kasutusel peaülekanne 2,27 euroversiooni 2,75 vastu.