Auto toomine Saksast?!
Auto toomine Saksast?!
Tere
Tahtsin küsida natukene informatsiooni auto (Porsche) soetamise puhul Saksamaalt, nimelt, palju läheb orienteeruvalt auto toomine maksma erinevate tsenaariumite puhul:
*lähed ise tooma
*lased kellegil tuue
*muud võimalused
Huvi pärast hakkasin võrdlema autode hindu mobile.de ja mobile.docks.ee´s kohati oli viimasel saidil ikka tublisti pool auto hinnast juurde väänatud, eks see firma kasumi teenimise huvides peabki nii olema. Kui ma aga soovin Saksast osta 40K maksva auto siis palju mul peaks rulli olema, et auto ilusti Eestisse saaks ka toodud?
Tänan vastuste eest
Tahtsin küsida natukene informatsiooni auto (Porsche) soetamise puhul Saksamaalt, nimelt, palju läheb orienteeruvalt auto toomine maksma erinevate tsenaariumite puhul:
*lähed ise tooma
*lased kellegil tuue
*muud võimalused
Huvi pärast hakkasin võrdlema autode hindu mobile.de ja mobile.docks.ee´s kohati oli viimasel saidil ikka tublisti pool auto hinnast juurde väänatud, eks see firma kasumi teenimise huvides peabki nii olema. Kui ma aga soovin Saksast osta 40K maksva auto siis palju mul peaks rulli olema, et auto ilusti Eestisse saaks ka toodud?
Tänan vastuste eest
nii kui ise lähed siis on mul sulle kohe paar soovitust
esiteks säti minek nii, et jõuad sinna nädala keskel, kuna nädala vahetusel kõik(enamus) asutusi kinni,
kohale on põhimõtteliselt hea bussiga minna, sõidad võimalikult lähedale linnale kus auto on(juhul kui auto on välja vaadatud) ja edasi saab tavaliselt rongiga...
tagasi tulles kui tahad mööda maad tulla siis soovitan nii planeerida et poola sõida ühe korraga läbi...poolas ka liiklusega ettevaatlik olla, seal paljugi sellist mida meil siin üldse ettegi ei kujutaks. kindlasti vaheta ka natuke poola raha endale...kiirteel maksu putkad, kuhu pead oma kukrut kergendama (3x 11 slotti), saab ka maksta eurodega, kuid see tuleb kallim juba. ja natuke raha ka igaks juhuks, kuna poola mendid kah väga kahtlased...
aga kui kavatsed laevaga tagasi tulla, siis broneeri varakult laeva piletid ära, kohapealt ei pruugi saada(nii minul juhutus)
saksas hotellid keskmiselt 30 euri öö, bena 1,3-1,4 euri, ülejäänud põhimõtteliselt sama, sinna sõit bussiga maksis meil 1200-1300 kr(ei mäletagi täpselt, sõitsime dortmundi)
tagasi tulles läks mul kütust porschel kuskil 3 paagi täit, kui õieti mäletan...pole ka enam kindel
Kui mingeid küsimusi siis küsi...
esiteks säti minek nii, et jõuad sinna nädala keskel, kuna nädala vahetusel kõik(enamus) asutusi kinni,
kohale on põhimõtteliselt hea bussiga minna, sõidad võimalikult lähedale linnale kus auto on(juhul kui auto on välja vaadatud) ja edasi saab tavaliselt rongiga...
tagasi tulles kui tahad mööda maad tulla siis soovitan nii planeerida et poola sõida ühe korraga läbi...poolas ka liiklusega ettevaatlik olla, seal paljugi sellist mida meil siin üldse ettegi ei kujutaks. kindlasti vaheta ka natuke poola raha endale...kiirteel maksu putkad, kuhu pead oma kukrut kergendama (3x 11 slotti), saab ka maksta eurodega, kuid see tuleb kallim juba. ja natuke raha ka igaks juhuks, kuna poola mendid kah väga kahtlased...
aga kui kavatsed laevaga tagasi tulla, siis broneeri varakult laeva piletid ära, kohapealt ei pruugi saada(nii minul juhutus)
saksas hotellid keskmiselt 30 euri öö, bena 1,3-1,4 euri, ülejäänud põhimõtteliselt sama, sinna sõit bussiga maksis meil 1200-1300 kr(ei mäletagi täpselt, sõitsime dortmundi)
tagasi tulles läks mul kütust porschel kuskil 3 paagi täit, kui õieti mäletan...pole ka enam kindel
Kui mingeid küsimusi siis küsi...
Muuseas endalgi suhteliselt kindel otsus järgmisel kevadel endale soetada üks kena 944 S2.
Tunneksin huvi sellise asja vastu, et mida on Porsche puhul parem korda teha, kas mõned kerevead, veermiku, sisu või mootorit. Seda siis juhul kui tuleb otsustada mõne veaga masina kasuks või kahjuks.
Seda olen juba lugenud, et peaks kindlasti kontrollima service-ajalugu, et kas hooldusi on regulaarselt ja nõutud intervallidele vastavalt tehtud. Elektrikaladest pole S2 puhul väga kuulnud..või on mõni?
Veovõllid ja õõtsad tuleks ka üle kontrollida (mis aastast üldse tuli see mitmeosaline õõts?), sidur on ilmselt püsikulu..
Tunneksin huvi sellise asja vastu, et mida on Porsche puhul parem korda teha, kas mõned kerevead, veermiku, sisu või mootorit. Seda siis juhul kui tuleb otsustada mõne veaga masina kasuks või kahjuks.
Seda olen juba lugenud, et peaks kindlasti kontrollima service-ajalugu, et kas hooldusi on regulaarselt ja nõutud intervallidele vastavalt tehtud. Elektrikaladest pole S2 puhul väga kuulnud..või on mõni?
Veovõllid ja õõtsad tuleks ka üle kontrollida (mis aastast üldse tuli see mitmeosaline õõts?), sidur on ilmselt püsikulu..
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pigem korralik mootor kui superkorras värvipind. Esimest on palju kallim lõpuks parandada. Lisaks ei sega värvipind väga sõitmist kuidagi, mootor mis kokku jookseb on aga natuke kurvem lugu.riza kirjutas:kas mõned kerevead, veermiku, sisu või mootorit. Seda siis juhul kui tuleb otsustada mõne veaga masina kasuks või kahjuks.
Seda olen juba lugenud, et peaks kindlasti kontrollima service-ajalugu, et kas hooldusi on regulaarselt ja nõutud intervallidele vastavalt tehtud. Elektrikaladest pole S2 puhul väga kuulnud..või on mõni?
Veovõllid ja õõtsad tuleks ka üle kontrollida (mis aastast üldse tuli see mitmeosaline õõts?), sidur on ilmselt püsikulu..
Elektrikalasid on muidugi ka uuemate keredega autodel, kuid siiski väga palju vähem kui vanal.
Veelekked salongi on tavalised. Sidur nüüd päris kulumaterjal küll ei ole. Ma sõitsin oma vana 944'ga 6 aastat enne kui sidur otsad andis. Sees oli seesama vana kummiketastega sidur. Kas aga päris tehase oma, seda ei oska nüüd öelda küll.
Aga mida sa mõtled mitmeosalise õõtsa all?
Kokkuvõtlikult, osta kõige paremas korras eksemplar mis raha eest saad ning vaheta kohe peale ostu ära kõik rihmad ja vedelikud. On küll kallis lõbu, kuid võib kehvasti lõppeda.
To Riza
Kõige parem on see, et sa ostad nii heas korras masina kui vähegi võimalik. Tuleb kõige odavam kokkuvõttes. Siis on keegi teine juba kõvasti raha autosse sisse tagunud.
Mootori probleemidest võid lugeda siin http://www.porsche-foorum.ee/porsche/vi ... .php?t=295
S2 puhul vajab kindlasti täpsustamist nukkvõllide ketipinguti, mis maksab 3500 eeku. Kui ketipinguti või tema plastikkatted alt veavad on tagajärjeks kõverad klapid ja osa hambaid kaotanud nukkvõllid. Nukvõlli hind a'la 450$ tk.
Midagi ei ole hea korda teha. Sama hind mis teistel masinatel on vast väiksemad keretööd ja värvimine, eeldusel, et uusi plekke ja stangedetaile vaja pole.
Veermiku osas on kallid esimesed alumiinium õõtsad, 450$tk. USAs.
Osadel alumiiniumõõtsadele saab remondikomplekte ka osta, kuid eeldusel, et sarniiri alumine plaat käib stopperrõngaga ära. Seda peab auto küljes vaatama, kuna osa sarniiri alumisi plaate on sisse pressitud, kuid minuteada ei ole õõtsad ja auto mudel/aasta omavahel seotud.
Samuti ei saa välistada, et õõtsasid on juba vahetatud. Ma ei tea mida sa mõtled mitmeosalise õõtsa all.
Sisu osas on asi nii, et kui saad kuskilt mingi komplekti ei tohiks asi väga hull olla, kuid igasuguste lülitite ja pisividinatega võib ka raskeks minna.
Kapotiamordid on ka tavaliselt läbi, need pole küll väga kallid, kuid siiski.
Mootoriga on selline lugu, et suurimaks probleemiks võib saada alusil silindriseinad. Kui need on kriibitud, siis neid seinu saab taastada, 100€ silinder, kuid remontmõõdus kolbe ei ole väga laialt saada ja kui on saada, siis a'la 1500$ komplekt.
Sidur on püsikulu, kuid 4000 eeku ringis. Hea oleks kui kummisüdamikuga ketas oleks välja vahetatud.
Poollassid on väikseim mure. Kuigi S2 käigukast peaks tugev olema, oleks hea ka selle minevikku uurida.
Kui sa tahad oma autot kiiremaks saada tulevikus, siis osta kohe turbo. Vabalthingavast suurema jõu väljavõtmine on juba väga kulukas.
Muidu on S2 rajal suhteliselt võrdne stock 951 -ga.
Kindlasti kontrollida, millal on vahetatud veepump, mootori hammasrihm ja kõik rullikud. Need korraga lähevad ka päris hea kopika maksma.
Vaata ka http://www.porsche-foorum.ee/porsche/vi ... .php?t=109
Kõige parem on see, et sa ostad nii heas korras masina kui vähegi võimalik. Tuleb kõige odavam kokkuvõttes. Siis on keegi teine juba kõvasti raha autosse sisse tagunud.
Mootori probleemidest võid lugeda siin http://www.porsche-foorum.ee/porsche/vi ... .php?t=295
S2 puhul vajab kindlasti täpsustamist nukkvõllide ketipinguti, mis maksab 3500 eeku. Kui ketipinguti või tema plastikkatted alt veavad on tagajärjeks kõverad klapid ja osa hambaid kaotanud nukkvõllid. Nukvõlli hind a'la 450$ tk.
Midagi ei ole hea korda teha. Sama hind mis teistel masinatel on vast väiksemad keretööd ja värvimine, eeldusel, et uusi plekke ja stangedetaile vaja pole.
Veermiku osas on kallid esimesed alumiinium õõtsad, 450$tk. USAs.
Osadel alumiiniumõõtsadele saab remondikomplekte ka osta, kuid eeldusel, et sarniiri alumine plaat käib stopperrõngaga ära. Seda peab auto küljes vaatama, kuna osa sarniiri alumisi plaate on sisse pressitud, kuid minuteada ei ole õõtsad ja auto mudel/aasta omavahel seotud.
Samuti ei saa välistada, et õõtsasid on juba vahetatud. Ma ei tea mida sa mõtled mitmeosalise õõtsa all.
Sisu osas on asi nii, et kui saad kuskilt mingi komplekti ei tohiks asi väga hull olla, kuid igasuguste lülitite ja pisividinatega võib ka raskeks minna.
Kapotiamordid on ka tavaliselt läbi, need pole küll väga kallid, kuid siiski.
Mootoriga on selline lugu, et suurimaks probleemiks võib saada alusil silindriseinad. Kui need on kriibitud, siis neid seinu saab taastada, 100€ silinder, kuid remontmõõdus kolbe ei ole väga laialt saada ja kui on saada, siis a'la 1500$ komplekt.
Sidur on püsikulu, kuid 4000 eeku ringis. Hea oleks kui kummisüdamikuga ketas oleks välja vahetatud.
Poollassid on väikseim mure. Kuigi S2 käigukast peaks tugev olema, oleks hea ka selle minevikku uurida.
Kui sa tahad oma autot kiiremaks saada tulevikus, siis osta kohe turbo. Vabalthingavast suurema jõu väljavõtmine on juba väga kulukas.
Muidu on S2 rajal suhteliselt võrdne stock 951 -ga.
Kindlasti kontrollida, millal on vahetatud veepump, mootori hammasrihm ja kõik rullikud. Need korraga lähevad ka päris hea kopika maksma.
Vaata ka http://www.porsche-foorum.ee/porsche/vi ... .php?t=109
Tänan info eest,
olen selle foorumi juba täielikult läbi kapanud ja see varuosade teema juba ka Bookmarkis.
Mitmeosalise õõtsa all vist mõtlesingi sedasama remontkomplekti olemasolu. Need ühes tükis on päris kalli hinnaga.
Sidurit ostuhetkel kahjuks vaadata ei saa, et kas on juba vedrudega pandud ketas või mitte aga see värvivihje on suhteliselt põhjendatud. 944-d peaksid olema tsingitud kerega eks, kui loomulikult mõni mats on toimunud, siis võib roostet oodata küll.
Õlide, rihmade vahetamine on ilmselt tõesti raudnael-tegemine. Selle keti üle vaatamisele poleks ise tulnud.
Esialgu võimsamaks polekski plaanis tegema hakata, pigem peaks seda rooli ja istme vahelist tihendit enne järgi aitama..
olen selle foorumi juba täielikult läbi kapanud ja see varuosade teema juba ka Bookmarkis.
Mitmeosalise õõtsa all vist mõtlesingi sedasama remontkomplekti olemasolu. Need ühes tükis on päris kalli hinnaga.
Sidurit ostuhetkel kahjuks vaadata ei saa, et kas on juba vedrudega pandud ketas või mitte aga see värvivihje on suhteliselt põhjendatud. 944-d peaksid olema tsingitud kerega eks, kui loomulikult mõni mats on toimunud, siis võib roostet oodata küll.
Õlide, rihmade vahetamine on ilmselt tõesti raudnael-tegemine. Selle keti üle vaatamisele poleks ise tulnud.
Esialgu võimsamaks polekski plaanis tegema hakata, pigem peaks seda rooli ja istme vahelist tihendit enne järgi aitama..