Mootoriõli ja muud määrded
Sry, oleks pidanud kohe selgitama, et ma ei mõelnud sellega õlirõhu madalust.
See, miks õlituli põleb, ma küll öelda ei oska, aga täissündiga on sellel mootoril eelpoolmainitud põhjustel suurem blow-by.
See, miks õlituli põleb, ma küll öelda ei oska, aga täissündiga on sellel mootoril eelpoolmainitud põhjustel suurem blow-by.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
944ljal ongi kõrgem kui 924ljal vist 924 käis enne surma ka poole baariga kenasti aga sellist õlisurvet (õigemini selle puudumist) 944 küll ei kannataks....minu 944ljal on 5w50nega sooja mootoriga 3me kandis ja kuumaks aetud mootoriga umbes 2,5reimz kirjutas:Aga mis peaks õlirõhk olema?
Mul sõites koguaeg seal 4 kandis ja soe mootor tühikäigul kuskil 3 bari.
Tundub veidi kõrgem kui teil siin.
aga nagu ma aru saan siis kõrgem on parem kui madalam?jeff01 kirjutas:944ljal ongi kõrgem kui 924ljal vist 924 käis enne surma ka poole baariga kenasti aga sellist õlisurvet (õigemini selle puudumist) 944 küll ei kannataks....minu 944ljal on 5w50nega sooja mootoriga 3me kandis ja kuumaks aetud mootoriga umbes 2,5reimz kirjutas:Aga mis peaks õlirõhk olema?
Mul sõites koguaeg seal 4 kandis ja soe mootor tühikäigul kuskil 3 bari.
Tundub veidi kõrgem kui teil siin.
what would the world be like if everything had to be practical
simmerite vahetus vast rõhku ei tõstnud aga õlivahetus tõstis küll veidi (pea aegu pool baari) ...eelmine õli oli küll paksem aga juu siis oma omadused minetanud et rõhk madalam oli.
to reimz: Loomulikul on parem õlisurve mootorile kasulik...pigem on nõrk surve äärmiselt kahjulik ja võib kaasa tuua selle, et mootorit pole enam mõtet taastadagi kuna remont ületab tunduvalt kasutatud mootori hinna. (Kui se üldse võimalik on)
to reimz: Loomulikul on parem õlisurve mootorile kasulik...pigem on nõrk surve äärmiselt kahjulik ja võib kaasa tuua selle, et mootorit pole enam mõtet taastadagi kuna remont ületab tunduvalt kasutatud mootori hinna. (Kui se üldse võimalik on)
Lugedes opentrack foorumit oli seal postitatud järgnev link.
http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=5
Minu tähelepanu äratas sellel lehel Red Line õlide pakkumine.
Nimelt USA vennad väidavad, et Red Line õli on ravinud nende käigu vahetamisega seotud probleeme.
http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6476
http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=7
Kas keegi oskab kommenteerida? Kas keegi on Red Line õlisid kasutanud?
http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=5
Minu tähelepanu äratas sellel lehel Red Line õlide pakkumine.
Nimelt USA vennad väidavad, et Red Line õli on ravinud nende käigu vahetamisega seotud probleeme.
http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6476
http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=7
Kas keegi oskab kommenteerida? Kas keegi on Red Line õlisid kasutanud?
Red Linega kogemusi pole, kuid Motuli käigukastiõli parandas ühe kasti toimimist küll kunagi märkimisväärselt. Arvestades, et Red Line tooted peaks väga tasemel olema, siis võib sellel väitel alust olla küll.joonas kirjutas:Nimelt USA vennad väidavad, et Red Line õli on ravinud nende käigu vahetamisega seotud probleeme.
Kas keegi oskab kommenteerida? Kas keegi on Red Line õlisid kasutanud?
Kõigepealt kadus külmadega raskelt käikude sisselülitumine. Käisid pärast väga kergelt. Ja kui enne tegi kast kergelt undavat häält, siis pärast oli see jäljetult kadunud.jeff01 kirjutas:Milles se väljenduslaur4 kirjutas:Motuli käigukastiõli parandas ühe kasti toimimist küll kunagi märkimisväärselt.
Lisaks kasutasin enda eelmisel autol seda õli ning kui esimene kord kasti lahti võttes oli see seest sõna otseses mõttes üleni must, siis peale ca aastat ning ühte õlivahetust oli väga ilus puhas. Õli pesi kogu saasta välja ning kast töötas laitmatult.
Kogu jutt tundub küll Teleturu moodi, kuid tegu täitsa reaalsete juhtumitega.
Re: Mootoriõli ja muud määrded
Õli teemaline jutt, kus seletatakse mida näitavad numbrid õlikanistri peal ja kuidas need sõltuvad sellest, kas tegemist on täissünteetilise õliga või mitte.
Mind pani see artikkel natukene teist moodi mõtlema küll.
http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics
Mind pani see artikkel natukene teist moodi mõtlema küll.
http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics
Re: Mootoriõli ja muud määrded
kuna ennastki huvitas avasin lingi lootuses sealt mingi kokkuvõte leida ehk uurin teinekord kui aega rohkem
Re: Mootoriõli ja muud määrded
Mida tähendab API märgistus http://motorcycleinfo.calsci.com/API.html
Re: Mootoriõli ja muud määrded
Motul 300V erinevate sortide seast valimist lihtsustav tabel http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.02.01
Re: Mootoriõli ja muud määrded
See ei pruukinud õli viga olla, kuid minule tundub, et Valvoline VR1 Racing 5W50 õli jäi rajal lahjaks. Minult tõmbas selle õliga sõites teise kepsusaale ringi. Rajale tasuks Valvoline õlidest proovida vast VR1 Racing 10W60 õli või mingit Racing nimega 20W50 õli.
Samas olen ka Valvoline VR1 Racing 10W60 õliga teise kepsusaale ringi lasknud. Siis oli küll mootori varasem seisukord teadmata.
Samas olen ka Valvoline VR1 Racing 10W60 õliga teise kepsusaale ringi lasknud. Siis oli küll mootori varasem seisukord teadmata.