2. leht 3-st

Postitatud: 13 Jaan 2007 17:16
Postitas Raceboy
Sry, oleks pidanud kohe selgitama, et ma ei mõelnud sellega õlirõhu madalust.
See, miks õlituli põleb, ma küll öelda ei oska, aga täissündiga on sellel mootoril eelpoolmainitud põhjustel suurem blow-by.

Postitatud: 29 Jaan 2007 22:41
Postitas reimz
Aga mis peaks õlirõhk olema?

Mul sõites koguaeg seal 4 kandis ja soe mootor tühikäigul kuskil 3 bari.
Tundub veidi kõrgem kui teil siin.

Postitatud: 30 Jaan 2007 00:23
Postitas jeff01
reimz kirjutas:Aga mis peaks õlirõhk olema?

Mul sõites koguaeg seal 4 kandis ja soe mootor tühikäigul kuskil 3 bari.
Tundub veidi kõrgem kui teil siin.
944ljal ongi kõrgem kui 924ljal vist :roll: 924 käis enne surma ka poole baariga kenasti aga sellist õlisurvet (õigemini selle puudumist) 944 küll ei kannataks....minu 944ljal on 5w50nega sooja mootoriga 3me kandis ja kuumaks aetud mootoriga umbes 2,5

Postitatud: 30 Jaan 2007 00:28
Postitas reimz
jeff01 kirjutas:
reimz kirjutas:Aga mis peaks õlirõhk olema?

Mul sõites koguaeg seal 4 kandis ja soe mootor tühikäigul kuskil 3 bari.
Tundub veidi kõrgem kui teil siin.
944ljal ongi kõrgem kui 924ljal vist :roll: 924 käis enne surma ka poole baariga kenasti aga sellist õlisurvet (õigemini selle puudumist) 944 küll ei kannataks....minu 944ljal on 5w50nega sooja mootoriga 3me kandis ja kuumaks aetud mootoriga umbes 2,5
aga nagu ma aru saan siis kõrgem on parem kui madalam?

Postitatud: 30 Jaan 2007 00:28
Postitas siim
Joosep, palju sul peale õli- ja simmerite vahetust rõhk muutus?

Postitatud: 30 Jaan 2007 20:33
Postitas jeff01
simmerite vahetus vast rõhku ei tõstnud aga õlivahetus tõstis küll veidi (pea aegu pool baari) ...eelmine õli oli küll paksem aga juu siis oma omadused minetanud et rõhk madalam oli.
to reimz: Loomulikul on parem õlisurve mootorile kasulik...pigem on nõrk surve äärmiselt kahjulik ja võib kaasa tuua selle, et mootorit pole enam mõtet taastadagi kuna remont ületab tunduvalt kasutatud mootori hinna. (Kui se üldse võimalik on)

Postitatud: 09 Mär 2007 11:30
Postitas joonas
Lugedes opentrack foorumit oli seal postitatud järgnev link.

http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=5

Minu tähelepanu äratas sellel lehel Red Line õlide pakkumine.

Nimelt USA vennad väidavad, et Red Line õli on ravinud nende käigu vahetamisega seotud probleeme.

http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6476

http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=7

Kas keegi oskab kommenteerida? Kas keegi on Red Line õlisid kasutanud?

Postitatud: 09 Mär 2007 12:14
Postitas laur4
joonas kirjutas:Nimelt USA vennad väidavad, et Red Line õli on ravinud nende käigu vahetamisega seotud probleeme.
Kas keegi oskab kommenteerida? Kas keegi on Red Line õlisid kasutanud?
Red Linega kogemusi pole, kuid Motuli käigukastiõli parandas ühe kasti toimimist küll kunagi märkimisväärselt. Arvestades, et Red Line tooted peaks väga tasemel olema, siis võib sellel väitel alust olla küll.

Postitatud: 10 Mär 2007 12:10
Postitas jeff01
laur4 kirjutas:Motuli käigukastiõli parandas ühe kasti toimimist küll kunagi märkimisväärselt.
Milles se väljendus :roll:

Postitatud: 12 Mär 2007 14:34
Postitas laur4
jeff01 kirjutas:
laur4 kirjutas:Motuli käigukastiõli parandas ühe kasti toimimist küll kunagi märkimisväärselt.
Milles se väljendus :roll:
Kõigepealt kadus külmadega raskelt käikude sisselülitumine. Käisid pärast väga kergelt. Ja kui enne tegi kast kergelt undavat häält, siis pärast oli see jäljetult kadunud.
Lisaks kasutasin enda eelmisel autol seda õli ning kui esimene kord kasti lahti võttes oli see seest sõna otseses mõttes üleni must, siis peale ca aastat ning ühte õlivahetust oli väga ilus puhas. Õli pesi kogu saasta välja ning kast töötas laitmatult.
Kogu jutt tundub küll Teleturu moodi, kuid tegu täitsa reaalsete juhtumitega.

Re: Mootoriõli ja muud määrded

Postitatud: 18 Aug 2008 14:07
Postitas joonas
Õli teemaline jutt, kus seletatakse mida näitavad numbrid õlikanistri peal ja kuidas need sõltuvad sellest, kas tegemist on täissünteetilise õliga või mitte.

Mind pani see artikkel natukene teist moodi mõtlema küll.
http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics

Re: Mootoriõli ja muud määrded

Postitatud: 18 Aug 2008 18:27
Postitas jeff01
kuna ennastki huvitas avasin lingi lootuses sealt mingi kokkuvõte leida :lol: ehk uurin teinekord kui aega rohkem :)

Re: Mootoriõli ja muud määrded

Postitatud: 03 Sept 2008 13:44
Postitas joonas
Mida tähendab API märgistus http://motorcycleinfo.calsci.com/API.html

Re: Mootoriõli ja muud määrded

Postitatud: 03 Sept 2008 13:46
Postitas joonas
Motul 300V erinevate sortide seast valimist lihtsustav tabel http://www.motul.fr/redirectuk.asp?N=1.06.02.01

Re: Mootoriõli ja muud määrded

Postitatud: 21 Okt 2008 15:08
Postitas joonas
See ei pruukinud õli viga olla, kuid minule tundub, et Valvoline VR1 Racing 5W50 õli jäi rajal lahjaks. Minult tõmbas selle õliga sõites teise kepsusaale ringi. Rajale tasuks Valvoline õlidest proovida vast VR1 Racing 10W60 õli või mingit Racing nimega 20W50 õli.

Samas olen ka Valvoline VR1 Racing 10W60 õliga teise kepsusaale ringi lasknud. Siis oli küll mootori varasem seisukord teadmata.