K: Hiiu autos müüdav 944 S 140kw

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 14 Mär 2007 10:07

TÜVi vanad nendele isearetatud/ümbertehtud õõtsadele küll hea pilguga ei vaata.

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 14 Mär 2007 10:48

:D TÜV vanadega on selline teema et kui sõidad veits väiksemasse asulasse ülevaatust tegema siis mehed pole selliseid autosid näinudki ja ei tea eriti vaielda kas originaal või aretus... olen omal nahal kogend seda Tartus kui Jaguariga ülevaatusel käisin... taheti rooli-lati kinnituse pärast pähe astuda... et siis lahti jne. kuid see on jagul originaalis nii tehtud...... vaidlesin siis meestele veits kõvema häälega vastu.... selle peale kehitati õlgu jaa tehtud see ülevaatus saigi :wink:
Ise pooldan ka sootsama süsteemi peale ümber ehitamist sest sinna maani kui Eestise teed tehakse.... läheb veel aega :roll:
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 14 Mär 2007 11:38

Raceboy kirjutas:Endal on näiteks millalgi plaanis kohandada alumiiniumist esiõõtsad 924 kitsale kerele "aretades" neile sobivasse kohta külge täiesti tavalised šarniirid. Teen seda olles ürituse edus päris kindel, sest seda on ennegi tehtud ja Porsche pole ainuke auto, kus sarnane tobe šarniirisüsteem kasutusel ja selliseid lahendusi kasutatakse. See toimib.
Kui sul juba niikuinii kitsas sild, miks siis seda aluõõtsa sinna kka aretada. Plekkõõtsale ju saad niikuinii neid Golfi sarniire panna. Või loodad saada aluõõtsaga parema jäikuse?
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 14 Mär 2007 12:29

coupe924 kirjutas::D TÜV vanadega on selline teema et kui sõidad veits väiksemasse asulasse ülevaatust tegema siis mehed pole selliseid autosid näinudki ja ei tea eriti vaielda kas originaal või aretus... olen omal nahal kogend seda Tartus kui Jaguariga ülevaatusel käisin... taheti rooli-lati kinnituse pärast pähe astuda... et siis lahti jne. kuid see on jagul originaalis nii tehtud...... vaidlesin siis meestele veits kõvema häälega vastu.... selle peale kehitati õlgu jaa tehtud see ülevaatus saigi :wink:
Ise pooldan ka sootsama süsteemi peale ümber ehitamist sest sinna maani kui Eestise teed tehakse.... läheb veel aega :roll:
No sellisest aretusest, mis viidatud Kerdi auto õõtsadega oli tehtud, saab ka mingi suvaline Kükametsa vana aru, kes peale Sierrade ja Recordite midagi muud näinud ei ole :(

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 14 Mär 2007 20:56

hellraiser kirjutas: Kui sul juba niikuinii kitsas sild, miks siis seda aluõõtsa sinna kka aretada. Plekkõõtsale ju saad niikuinii neid Golfi sarniire panna. Või loodad saada aluõõtsaga parema jäikuse?
Sellepärast, et aluõõts on kergem (mitte palju muidugi), jäigem ja näeb parem välja.

Iga kilogramm vedrustamata massi eemaldada võrdub samaga, kui autost mujalt 5kg ära korjata. Juhitavuse koha pealt siis.

Ja no ei meeldi mulle need roostes rauast õõtsad seal auto all. Niiehknaa mõlemal taga ka aluõõtsad.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

antsu
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Mär 2007 13:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antsu » 15 Mär 2007 00:43

hmm:) Õõtsadest küll teada ei tahtnud aga kasulik info seegi:)
Oskab siis keegi miskit veel tarka öelda? Ärge enam vaielge õõtsade teemal:)
Varsti arutate sedasi veel elu võimalikkuse üle universumis :P
On kellegil siis pakkuda midagi või mitte? Lauri on vist ainuke?

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ringo » 15 Mär 2007 01:31

arx kirjutas: No sellisest aretusest, mis viidatud Kerdi auto õõtsadega oli tehtud, saab ka mingi suvaline Kükametsa vana aru, kes peale Sierrade ja Recordite midagi muud näinud ei ole :(

Minul jäi kord ülevaatus saamata kuna sharniir oli läbi, sai siis ümber tehtud üv punkti tagasi mindud, ei kobisenud keegi selle peale midagi.
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Vasta