Plaanin osta 928s4
Plaanin osta 928s4
Kas kellegil on infi 928s4 kohta.Mis on ta plussid ja miinused või on kellegil see auto ja kellega saaks suhelda tel. teel või meiliga?
S4
928S4 omanikke vist siin foorumis ei liigu, muidu Eestis paar sellist on. Kui just plussidest, mida 86 mudeliga ei saa... Mootor suurenes 5 liitrini, igal silindril 4 klappi. Kui käsikast, siis sidur S4-l ühekettaline ja veidi mugavam kasutada kui eelnevat kahekettalist. Käsikastiga S4-ja leida pole lihtne, praktiliselt kõik pakutavad on automaatkastiga. Automaatkast muutus juba 84 ja midagi uut S4 ei toonud. Pidurid on uued-neljakolvilised Brembod ja paremad kui eelnevad ühekolvilised. Samuti muutus esivedrustus. Sisustuse osas ka midagi erilist ei muutunud. Välimuses on muidugi S4 ümarama esi- ja tagakaitserauaga. Samuti tuli uus esi- ja tagaspoiler.
Plussidest püsib kõigi 928-te juures muutumatuna põhiline- V8 ja 50:50 kaalujaotus. Miinustest ehk ülalpidamiskulud, aga eks see sõltub ka eelmistest omanikest ja pole ka näiteks Audi või BMW V8 mootoriga auto pidamine odav. Minul on 928 hobiautoks, lugenud olen et saksas kasutatkse praegu ka igapäevaautona.
Plussidest püsib kõigi 928-te juures muutumatuna põhiline- V8 ja 50:50 kaalujaotus. Miinustest ehk ülalpidamiskulud, aga eks see sõltub ka eelmistest omanikest ja pole ka näiteks Audi või BMW V8 mootoriga auto pidamine odav. Minul on 928 hobiautoks, lugenud olen et saksas kasutatkse praegu ka igapäevaautona.
911 ja mälestus 928-st
S4 puhul on asi mootori osas pmst sama, nagu 944 S2-ga ainult topelt: ketipinguti ja mootoririhm. Nende vahetus peab olema õigeaegselt tehtud muidu ootab ees VÄGA kallis 32v mootori kaante remont.
Nagu Pets mainis, on pidurid soliidsed 4kolvilised, no Big Blackid, kuigi tõelistest Big piduritest tiba pisemad. Aga luban, et palju suuremad, kui isegi kaasaegsetel BMW-del ja MB-del.
Tähtis on leida hästi ja õigeaegselt hooldatud auto ja aastat niiväga mitte taga ajada (nagu kõikide autode puhul). kahjuks kiputakse vaid aastaarvu vaatama, mis on sügav viga. Selle põhjuseks on lihtsalt oskamatus auto tehnilist seisukorda adekvaatselt hinnata.
Soovin sulle edu auto leidmisel. Ise valiks kindlasti manuaalkastiga, kuigi automaadiga 928-ga kulgeda on samuti puhas fun
Nagu Pets mainis, on pidurid soliidsed 4kolvilised, no Big Blackid, kuigi tõelistest Big piduritest tiba pisemad. Aga luban, et palju suuremad, kui isegi kaasaegsetel BMW-del ja MB-del.
Tähtis on leida hästi ja õigeaegselt hooldatud auto ja aastat niiväga mitte taga ajada (nagu kõikide autode puhul). kahjuks kiputakse vaid aastaarvu vaatama, mis on sügav viga. Selle põhjuseks on lihtsalt oskamatus auto tehnilist seisukorda adekvaatselt hinnata.
Soovin sulle edu auto leidmisel. Ise valiks kindlasti manuaalkastiga, kuigi automaadiga 928-ga kulgeda on samuti puhas fun
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]