1. leht 2-st

Postitatud: 10 Juul 2007 17:09
Postitas hellraiser
Raceboy kirjutas:See 4poldiga ketaspiduriteks ümberehitus on täiesti toimiv lahendus ja ei ole mingi porno. Tulemus on väga hea ja ennast ralli- ja ringradadel ka mitu head aastat tõestanud.
Kõik ei ehita oma autosid ringraja tarbeks. Aga porno on see näiteks sellepoolest, et kui sa seda autot tahad nüüd kellelegi maha müüa, siis järgmine või ülejärgmine omanik võib ennast lolliks leiutada, et mis krdi jupid need sinna vahele nüüd peaksid minema. Eriti kui tegemist on kuluvosadega nagu piduriklotsid.

Eks igaüks ehitab oma autot nii nagu tahab, aga vahel tasub enne mõelda kui kohe kirvega lajatada.

Postitatud: 11 Juul 2007 10:30
Postitas Higgins
Olgem siiski ausad - igasugused prantsuse, korea vms vidinad mingil kahtlasel külgearetatud moel on tõepoolest porno. Isegi kui auto kiiremaks läheb. Milleks siis üldse Porsche osta? Pigem võiks siis ju kohe mingi Nissan 200SX peale minna ja seda siis häälestada nii palju et tirtusub. Ja kui rahakott ei kannata viisakaid tarvikuid osta, siis müü parem maha ja ära lörtsi. Päris rotti kombel puupulk kapoti vahel pole ka mõtet liigelda - sellisel juhul peaks valik olema 2CV. Nagu vist Joonas kunagi tabavalt märkis - isegi mitteoriginaal "bling" velg Porsche all riivab silma.

Vabandan terava tooni eest, kuid jutt oli mõeldud abstraktselt ja üldsielt.

HH

Postitatud: 11 Juul 2007 11:28
Postitas Raceboy
Noh, arusaamad on erinevad, aga väike uudis: stock is NOT always the best.

Kui tegu mingi erimudeliga, siis ei maksa tõesti seda modifitseerida, kuid Porsche pole mingi püha lehm, mida parendada ei anna, eriti veel 924.
356, 912 jm on teine asi, seal on pointi algset joont hoida.

Ja noh, mulle meeldib autoga sõita, mitte pidevalt remontida, seepärast lendas kapoti alt minema ka nt K-Jetronic pritse progetava aju vastu, alt trummeplidurid (944 omade vastu ja lähipäevil 951 omade vastu), kasutasin rõõmsalt uuema 944 salongidetaile ja 924 muutus huvitavalt kombel mõnusaks sõita ja huvitaval kombel ka päris kiireks. Ja saab sõita pidevalt, iga päev ja igal aastaajal.

Kui seda teemat edasi arendada, äkki ei peaks värvima ka autot, sest tuhmunud originaalvärv koos mõne kõksuga on etem?

Postitatud: 11 Juul 2007 12:13
Postitas Allan
Minu arvates ei maksa sellel teemal rohkem heietada. Nagu selgub, et antud teema ja sellega seonduva mõtekus/mõtetus tingitud auto omaniku enda vaatevinklist. Peep on oma auto stock autost paremaks teinud ja teda ei häiri, et kapotil all ka mitte saksa toodangut leidub ja see keda häiriks, see lihtsalt ei teeks nii! See mida Marco otsustab teha on tema enda asi.

Postitatud: 11 Juul 2007 12:13
Postitas Higgins
Jätkates filosoofiliste mõtteheietuste rada - mõnikord on objekti vaid "säilitamine" kuritegu objekti enda originaalsuse vastu - Mona Lisat on korduvalt restaureeritud, et säilitada teda võimalikult algupärasena ka tulevatele põlvedele.

Kas Ferrari Dino oma Fiati mootoriga on ka piisavalt juust selleks, et talle leegid kapotile ja subwoofer pagassi virutada?? Ma ei näe topeltstandarditel mõtet - mille poolest on 356 ja 912 ontoloogiliselt erinevad 924-st?? Aru ma ei taipa.

HH

Postitatud: 11 Juul 2007 12:22
Postitas masterofceremony
Mehed, mehed. Aitab vaidlemisest. Pesukoti jms juppe külge ei tule. Teen upgrade piduritele 924 ---> 944. Kahju muidugi nendest velgedest, mis üle jäävad, eks siis lähevad müüki. Kasutaja Raceboy edastab mulle vägagi kasulikku infot selle töö teostamise kohta ja arvan, et tulemus jääb parem, kui stockis või siis mingi pesukoti juppidega.

Postitatud: 11 Juul 2007 12:55
Postitas riza
Mina arvan, et 924 jäta 924-ks ja kui paremat tahad, siis osta kohe 944.

Postitatud: 11 Juul 2007 13:16
Postitas masterofceremony
Raceboy kirjutas: IMO on parem teha selline modifikatsioon ja muuta auto omadusi palju etemaks, kui iga kuu trumleid peale keerata ja viletsaid pidureid kasutada.
Kuna autol on väga tähtis roll piduritel, siis ühtin ma igati Raceboy arvamusega.

Postitatud: 11 Juul 2007 13:42
Postitas Raceboy
Mina arvan, et 924 jäta 924-ks ja kui paremat tahad, siis osta kohe 944
Aga äkki tahetakse lihtsalt paremat 924-ja? ja 944 pole igas elemendis parem, kui 924, isegi kui viimane 100% stock on. Nii et on põhjust tegeleda.

Kõik taandub ikka sellele samale: kas ehitada või osta. Kui ei oska ehitada, siis osta. Kui oskad, siis on juba veidi valida.
Tehasetoodangu austajad, püüdke aru saada, et stock auto ei suuda pea kunagi pakkuda seda, milleks ta tegelikkuses võimeline oleks, sest iga tehasest väljunud auto on kompromiss inseneri ja raamatupidaja ideede vahel. See käib kahjuks ka Porschede kohta.
Ja lisaks, vahel tuleb ehitada isegi odavam, kui teine auto osta. Valge 924 teeb tänu turbo lisamisele tuule alla kõikidele vabalthingavatele 944-dele ja dünaamika on nüüd stock 951 klassis. Maksis umbes 3x vähem, kui S2 ostmine, 951 pidurite lisamine tähendas umbes 2,5 kordset väiksemat hinda, mitte enam 3. Ja kitsad 924 tiivad meeldivad, ei taha laiu tiibu.

Tegin spliti eraldi teemasse.

Postitatud: 11 Juul 2007 14:19
Postitas coupe924
8) Väike lisa... Autod tehakse nüüdisajal suremalt jolt allhanke korras... seega juppe valmistatakse üle maailma eri paikades ja kokku pannakse nagunii odavama tööjõuga riikides :wink:

Postitatud: 11 Juul 2007 16:26
Postitas hellraiser
Raceboy kirjutas:Noh, arusaamad on erinevad, aga väike uudis: stock is NOT always the best.
Polegi seda üritanud väita. Stock autod tehakse, nagu sa ka ise nõustud, mingi kompromissina alati.
Raceboy kirjutas: Kui seda teemat edasi arendada, äkki ei peaks värvima ka autot, sest tuhmunud originaalvärv koos mõne kõksuga on etem?
Lahmida pole mõtet. Taastamine ja parendamine on siiski kaks väga erineva suunitlusega asja. Esimene on kindlasti kallim, kuid sellel on üks kindel asi: kui sa teed auto täpselt selliseks nagu ta tehasest tuleb, siis peab ta ka vastu sellisena nagu ta tehasest tulema oli mõeldud.

Kui sa suudad _parema_ teha, väga tubli, ehita terviseks. Minu poolne soovitus oli pigem see, et enne mõtle kindlasti järgi, kas tasub.

Postitatud: 13 Juul 2007 10:33
Postitas Higgins
Mitte küll otseselt Porsche kohta käiv, kuid siiski riivamisi kõnealuse teemaga haakuv artikkel:

Klassikast

Minule Clarksoni lähenemine meeldib - alati ei ole oluline tänapäeva standarditele vastav dünaamika või sõiduomadused. Tuues teema tagasi 924 juurde - nõus, tehaseseades 924 ei ole maailma kiireim või mugavaim auto. Minule näiteks meeldibki, et mu S on selline nagu ta on: raputab, on pirtsakas, kiirendus on nagu keskmisel hothatchil mitte nagu rakettil. Kuid vähemalt ma tean, et ma olen teinud kõik enda võimuses, et ta olek selline või isegi parem (algupärasem) kui siis kui ma ta enda valdusesse sain. Ja kindlasti tean ma, et too viidatud artiklis mainitud cock-o-meter ei plahvata, kui ma sellest mööda sõidan. Nii remargi korras: mõne "peenhäälestatud" Porsche puhul võib see juhtuda küll.

Ja minu arvamus jätkuvalt on, et kui raha ei ole, et osta kohe korralik Porsche mis kõigile tuule alla teeks, siis ära hakka pornot küll aretama vaid mine kohe Nissani või Toyota Supra peale. Seda häälesta, nii et tolmab. Kui soovi on.

Parimat
HH

Postitatud: 13 Juul 2007 10:47
Postitas Raceboy
Sulle võib su arvamus jääda, kuid Porschesid tuunitakse ja häälestatakse maailmas laialdaselt.

See, kui sulle meeldib su auto, on tore, aga sry, minu silmis pole see seisukoht mitte pennigi väärt, sest mina tahan sõita kiire ja korraliku 924-ga, mitte mõne muu Porschega. Jaksaksin ka mõne teise Porsche osta, aga näed, praegu tahan justnimelt seda autot aretada.
Olen väga paljude Porschedega sõitnud ja tõenäoliselt ka ostan muid Porschesid, kuid mulle meeldib just minu auto nii nagu ma ise ta teinud olen, mitte kellegi teise väljamõeldud tava järgi vms hoitud auto.

Seda juttu (a la ehitamine on jama, läheb katki, on porno, kallis jne) räägivad tavaliselt need, kes ise seda ei oska ja arvavad et ega see teistelgi välja tule.

Postitatud: 13 Juul 2007 10:55
Postitas Higgins
Sinu arvamus on sulle püha.

Jah, ma ei ehita ise oma autot ümber. Ma teen hea meelega ise teatud hooldustöid - see laseb lihtsalt tunda, et hoolitsed oma auto eest. Selline emotsioonidega värk.

Aga suuremaid ettevõtmisi lasem ma alati teha tõelistel spetsialistidel. Ükskõik kui palju see maksab või aega võtab. Ma lihtsalt ei pea väärikaks, et ma võtan selleks ülikonna seljast, et auto alla mutreid keerama minna. Jah, ma ei oska eriti ka, aga ma tean et sina ka ei oska. Meist mõlemast on selles vallas oluliselt kompetentsemaid inimesi olemas.

Parimat
HH

Postitatud: 13 Juul 2007 11:00
Postitas Raceboy
Higgins kirjutas: Jah, ma ei oska eriti ka, aga ma tean et sina ka ei oska. Meist mõlemast on selles vallas oluliselt kompetentsemaid inimesi olemas.

Parimat
HH
Heh, huvitav, kustotsast sina tead, kui hästi ma mutreid keerata oskan? :)
Minu teeneid on vääriliselt hinnanud ka üks Porsche võidusõidutiim ja nendele minu ehitatud mootor sobis. Lisaks on see juba päris mitu võistlust ka vastu pidanud.


Ma lihtsalt ei pea väärikaks, et ma võtan selleks ülikonna seljast, et auto alla mutreid keerama minna.
Siit koorubki välja põhjus, miks sinu arvates on midagi ise teha porno. Ise teen igapäevaselt kontoritööd, kuid minu jaoks on autoga tegelemine hea vaheldus ja mulle meeldib enda oskusi-teadmisi-silmaringi avardada.


Alati on olemas kompetentsemaid isikuid, kuid oma auto kallale ma naljalt kedagi teist ei usalda. Värvitööd on erand, kuid ma pean antud hetkel tehnikat silmas.