informatsiooni porsche soetamiseks.

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Mikkster
Postitusi: 22
Liitunud: 17 Sept 2007 17:08
Asukoht: Võrumaa, Mõniste Vald

informatsiooni porsche soetamiseks.

Postitus Postitas Mikkster » 17 Sept 2007 20:14

Tere Foorumi rahvas. Ja tänan Jeff01, et mu foorumisse vastu võtsid.
Ma olen tegelikult peaaegu sama profiiliga nagu "Pahataun" Olen samuti Abiturient ning olen varsti 18 saamas ja siis ka juhiload. Muidugi olen ma tibake originaal väljalaske aastatest möödas aga mis siis, et 1 aasta varem kooli sai, saabki see õudus varem läbi. Lihtsalt lube tuleb Märtsini oodata. seega pole ka auto soetamisel enne kevadet või talve lõppu mõtetsooritada. Aga mis kõige tähtsam, armastus porsche vastu on olemas. Nii kaua kui ma mäletan olen ma porscesid jumaldanud. üllatus oli suur ja meeldiv kui ma aru sain, et ma tegelikult suudaks isegi endale ühe soetada teoreetiliselt. :( olgugi, et väga tahaks juba Porge kallal nokitseda. Samas tuleb talle raisale ka laudast GaraaZ teha. Mistõttu
tahaks teada kui lai on porsche 944 peegli otsast peegli otsani? Mul nimelt väga piiratud ukseava :(

Samas nagu ma aru olen saanud siis alla 50 000 ei ole mõtet isegi mitte porsche poole vaadata. Ja 75 000 on miinimum, et 50 000 sakslane enam vähem vastupidavaks saada. Nii, et tuleb talv otsa metsas kükitada ja puid igal vabal hetkel teha :( (pole just vaimustatud väljavaadetest, samas ega nii või naa tuleb orjata, et kopikaid saada nii, et mis vahet seal on mida ma teen) :D 50 000 kokku krabada talve jooksul (võtab köhima küll) aga arvan, et Porsche sobib mulle igati. Ma pole ülbe rullnokk kes lendab kohe külavahele ringe tegema, aga eks vahel tuleb ikka natuke paarutuada kah. Olgugi et 944 pole just kiirendusteks mõeldud (pagana käigukastid on liiga kallid, et driftiga tegelema hakata) Aga No eks Porsche au tuleb vahel ikka kaitsta.

Mehaanikuna olen ma üks suur null, pole varem eriti selliste asjadega tegelenud. Aga samas kui on vaja õli vahetada, või rihma või midagi sarnast siis ikka mõtlen välja ja eks tibake hooldustööd on ikka autodel tehtud. Aga mitte midagi kapitaalset, ikka piduriklotsid ja muu stuff. Aga kuna tehnilist taipu muidu on, lihtsalt pole kunagi eriti uurinud kuidas need mootorid ja asjad seal töötavad ja kuna nüüd on hakand tulema see pisik siis usun, et ka mehaanikaga saab hakkama. Ja nokitsemine
oleks hea ajaviide.

Mida kindlasti teada tahaks olek kui suur on 120Kw masina kindlustus Eestis. Välismaal on need hinnad peris üüratud. Ma käisin küll sellel lehel mille Hellraiser (suured tänud mees) andis. Aga kuna ma pole just staasikas autojuht siis pole mul sellest paganama riski konfitsendist aimugi.
Mis vahet on 0.4 ja 3.0 riskikonfitsendil? Millisesse mina kuulun? või sõltub sellest nende tagasimakse plekimõlkimisel. Aga kaskot ei suuda vist endale peale ajada.

Palju sidur maksis mingi 15 000 või? Seega tahaks teada kui kiirelt linnas masinaltel sidurid lähevad. Kui ma juhuslikult satun mõnele linna porschele mille sidur on ära hooratud saksamaal.
Muidugi kiirtee poolest on saksamaalt hea osta, Sest saad läbitud km kohta suht vähe hooratud masina. Eriti sidur võiks terve olla :P

Ma tooks vast igaks juhuks kõik küsimused ikkagi lõppu välja kah. Sis lihtsam jälgida.

Mind huvitavad kütuseerinevused erinevate mudelite ja sama mudeli sees.
Nagu ma aru saan siis 944 ei ole suur joodik aga kõik mis sisse paned rüüpab ikka ilusti ära. Aga ma tahaks teada kui suured erinevused siis ühe mudeli sees on. Kas ma võin sattuda masinale mis võtav keskmiselt 8l/100km ja samas masinale mis võtab keskmiselt 13 või 14 liitrit ühe seerie sees (täpsemalt 944 tavaline)

ja kas einevad mudelid toovad kaasa suured kütusekulu erinevused? (mitte et ma tahaks s-i või turbot osta ei rahakott ei käi üle aga lihtsalt. et ma paremini mõistaks mis toimub porsche maailmas)

Mis vahet on 0.4 ja 3.0 riskikonfitsendil?

erinevused katalüsaatori ja G-katalüsaatori vahel??

ja samas erinevus katalüsaatoriga ja ilma kütusekulus ja võimsuses? Kat võtab mingi 10Kw maha võimsusest vist? aga palju see kütusekulu mõjutab?

(võibolla te saite juba aru, et kütusekulu on mulle tegelihult tähtis teema)

kas kõigil 944 jadel on tsingitud kere? või toimus see kusagil 83 aastal kui tsingitule üle mindi?


Kust kõige paremini aru saab kui auto on matsu pannud? Kas ratta koobastesse või kapoti siseküljele jäävad jäljed?


kui lai on porsche 944 peegli otsast peegli otsani?

kas tõesti sõidab Turbo ka 8l/100km või see rohkem nagu erand ikka? (keskmine)(siin foorumis oli kellelgi kütusekulu turbol 8 tulnud. Vabandan et veel teie kõigi nimed meeles ei ole :S)

kuna õhupadi tuli?

kas need mustad latakad mõnel masinal ees ja taga on airbagi andurid?

kui palju mõjutab porgedel mootori võimsus kütusekulu üleüldse?

a kuna ma vaatasin neid mootori kõveraid mis kusagil manuaalis antud olid siis kas need on reaalsed maksimaalsed mis välja võtab?
kas 944 (tavalise) tippkiirus on siis 185km/h ?


kas kõikidel 944-jadel on käsipidur vasakul pool? Sest kõikide masinate interjööri piltidest ei ole aru saada kas seal on või ei ole, aga paljudel on????
kui ei ole kõigil vasakul pool siis kus on? Sest paremal pool ma ei näe neid ühelgi. :( tell me it is on the left side!



Au kõigile Porsche omanikele siin foorumis, ma olen viimased nädal aega teie tegevust siin foorumis kasutajaväliselt uurinud. Te olete ikka päris aktiivsed. ja ma vaikselt loodan, et kui ma kunagi porsche suudan soetada siis saab teil abi ja on võimalik ka üritustel kohtuda või midagi. Aga ma proovin nii või naa porschega või Porscheta foorumites aktiivne olla ja uurida mida siis Porschedega tegema peab ja kuidas midagi teha saab. Sest ma armastan Porschet!
"Drive it like u stole it" (Tahaks juba endale ka 944 soetada)
[No matter if u are made in Germany or in Estonia, we all have something incommon, We are all MADE IN BED!]

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 17 Sept 2007 21:05

Kõigepealt tere tulemast :)

1. Miski kiirotsing andis kere laiuseks (ei tea kas peeglitega/ilma) ~1.74 m.
2. Käsipidur on jah vasakul kõigil
3. Sidur peab kenasti vastu, kui just sihilikult ei ruuna teist (uute katete panemine kettale on märksa odavam, kui uud osta)
4. Kaskot sa ei saagi sellele masinale isegi kui tahaks ning koefitsent on sul 1.2 (juhul kui sa pole ennem kindlustusvõtja olnud)
5. 944-del on kõigil tsinkkere
6. 944 max. kiirus tehaseandmetel on 216 km/h (eri allikad annavad nats eri kiiruseid)
928
996 C4

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: informatsiooni porsche soetamiseks.

Postitus Postitas laur4 » 17 Sept 2007 21:07

Mikkster kirjutas: Mida kindlasti teada tahaks olek kui suur on 120Kw masina kindlustus Eestis. Mis vahet on 0.4 ja 3.0 riskikonfitsendil? Millisesse mina kuulun? või sõltub sellest nende tagasimakse plekimõlkimisel. Aga kaskot ei suuda vist endale peale ajada.
Nii vanadele autodele kaskot ei tehta. Idee järgi on see teoreetiliselt võimalik, kuid maksed oleksid nii suured, et odavam on kord aastas järgmine auto osta. Tavaliikluskindlustuse koefitsient on algajal juhil 1,2. Kui avarii teed, korrutatakse 1,5-ga. Kui ilusti sõidad, jagatakse aasta pärast 1,5-ga. Alguses on 120kW auto puhul maksed päris krõbedad. Olenevalt seltsist ca 5-7 tuhat aastas (:.
Palju sidur maksis mingi 15 000 või?
Sidurikomplekti hind võib Eestist ostes isegi selline tulla. Alati on võimalik väljastpoolt odavamalt tellida või ketta katkimineku korral ainult viimane osta (ca 3-4 tuhat vist umbes mälu järgi pakutud). Või kui katted lihtsalt kulunud on, siis Pidurimeistris pannakse ca 400-500 krooni eest uued.
Mind huvitavad kütuseerinevused erinevate mudelite ja sama mudeli sees ja kas einevad mudelid toovad kaasa suured kütusekulu erinevused? (mitte et ma tahaks s-i või turbot osta ei rahakott ei käi üle aga lihtsalt. et ma paremini mõistaks mis toimub porsche maailmas)
Tavalse 944 kulu on siin foorumis lahatud. Teemat ei mäleta aga maanteel vist alates 8-st ja linnas alates 11-12-st. Raske jalaga pane natuke otsa. Veel raskemaga palju otsa. Turbo ja teiste puhul on algusenumbrid vist suht samad. Kuna jõudu on rohkem, siis sellevõrra lähevad maksimumnumbrid ka teistsuguseks.
erinevused katalüsaatori ja G-katalüsaatori vahel??
Ei tea küll, et katalüsaatoritel erinevused oleks. Võibolla see lihtsalt mingi kirjapildi vahe.
ja samas erinevus katalüsaatoriga ja ilma kütusekulus ja võimsuses? Kat võtab mingi 10Kw maha võimsusest vist? aga palju see kütusekulu mõjutab?
Niipalju küll maha ei võta. Võibolla paar kW max. Küttekulule ka vast suurt mõju ei avalda.
(võibolla te saite juba aru, et kütusekulu on mulle tegelihult tähtis teema)
Kui väga palju kuus ei sõida, siis ei ole vast hullu selle kuluga.
kas kõigil 944 jadel on tsingitud kere? või toimus see kusagil 83 aastal kui tsingitule üle mindi?
Siinkandis olevatel 944-del peaks kõigil tsingitud olema.
Kust kõige paremini aru saab kui auto on matsu pannud? Kas ratta koobastesse või kapoti siseküljele jäävad jäljed?
Enamasti näeb selle ära tuleklappide ja kaitseraua juurest. Pärast avariid on neid raske paika ajada, eriti, kui olemasolevad asjad sirgeks lüüakse uute ostmise asemel. Lisaks võivad kapoti all lonzeronid (poolraamid) mõlkis/kõverad olla. Külje ja tagaosaga on nii nagu teistel autodel- osaliselt näed polstrite alt, osaliselt erinevate detailide vahede jm järgi.
kui lai on porsche 944 peegli otsast peegli otsani?
Minu auto passis on laiuseks 1735mm. See peaks olema ilma peegliteta, kuid need saad kokku keerata. Ja ega millimeetritäpsusega ka garaaziuksed olla saa.
kuna õhupadi tuli?
Juba '86 aasta autol on nähtud, kuid 944 puhul see standardiks vist ei saanudki. Ehk siis võib olla või võib mitte olla. Uuematel on tõenäolisemalt.
kas need mustad latakad mõnel masinal ees ja taga on airbagi andurid?
Ei saa aru, mida mõtled. Äkki pidasid silmas US mudelite kaitseraudadel olevaid piklike pakse kummist asju? Pole kahjuks kusagilt pilti selgituseks panna. Need on lihtsalt avarii korral löögi summutamiseks igatahes. Turvapatjadega ei tohiks neil mingit pistmist olla.
a kuna ma vaatasin neid mootori kõveraid mis kusagil manuaalis antud olid siis kas need on reaalsed maksimaalsed mis välja võtab?
kas 944 (tavalise) tippkiirus on siis 185km/h ?
See peaks ikka üle 200 olema.
kas kõikidel 944-jadel on käsipidur vasakul pool? Sest kõikide masinate interjööri piltidest ei ole aru saada kas seal on või ei ole, aga paljudel on????
Kõigil on vasakul. Kui näha ei ole, siis järelikult ei ole peale tõmmatud ja on otsapidi peaaegu vastu põrandat.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: informatsiooni porsche soetamiseks.

Postitus Postitas jeff01 » 17 Sept 2007 21:22

alla 50k pole jah just korralikumad aga siiski sõidukorras masnad, milledel ehk mõned puudused. Võimsus on kindlustushinna arvutamisel oluliselt vähem määrav tegur kui riskigrupp või elukoht. Riskigrupp on lubade saamisel hetkel 120 või 1,2 kuidas kellelegi..... kui pole avariisid, milles sulle süü langeks võib riskigrupp langeda 1 kord aastas veidikese kaupa....( juhul kui mingi arv kuusid oled kindlustust teinud...vist 8) Riskigrupp ja kindlustus jäta küll viimaseks asjaks millele mõelda, kui nende pärast kardad siis jäta porsche parem ostmata kuna kindlustuse aastakulu jääb igatahes alla 5000.- aga kui sul sedagi pole siis auto korrashoidmisest ei saa juttugi olla.... Soovitan igatahes vanemat 944lja just odavama sillaosa pärast (-85a) kaskot üldiselt nii vanale autole teha ei saa (Mingi minikasko variant vist oli aga se suht mõttetu) sidurit on ka võimalik remontida ja mitte tervenisti vahetada nii et seda 15k ei pea just taskus kaasas kandma aga tore on kui se sul varuks on. Kütusekulu on täpselt su jala all kinni....normaalsem sõit võib kõikuda 10-15L kandi vahel keskmine kuna ühe normaalne on juba teisel ebanormaalne. Ilmselt tuleb se küsimus minu ja tõnise auto erinevast kütusekulust ja erinevad kütusekulud tulid meil sellest, et minu autol oli õhulugejat modifitseeritud (Mida sai küll tagasi kerida) ja ka sellest et temal on kodust tööle pikem maantee ots ja minul rohkem linna kui maanteesõitu..... Minu parim keskmine tuli 12 sajale ja temal 9 vanal 944ljal pole katakat näinud ja 10kw jutt on utoopia, jaga se arv 10nega ehk. Foorumis eriti ei seleta kuidas vaadata kas on avariiline aga seda on nad peaaegu et kõik ja nähtav avarii polegi nii hull asi kui halvasti taastatud aga varjatud avarii. Turbo ise ei tarbi madalas otsas jah rohkem bensiini aga ennast tagasi hoida on ikka sootuks raskem kui vabalthingavaga. Õpi enne 120kw sega seda isegi palju et oma võimed selle võimsuseni viia kui oled just load saanud 944lja tippkiirus peaks olema kas 205 või 215 km/h ....olenevalt rehvimõõdust on aga 220-230 reaalne iseasi mis maa peale. (~240-250) siis vähemalt kellal. Käsipidur kõigil vasakul.

kütusekulu, kindlustuse hind ja auto laius on tõesti viimane teema millele mõelda nii et kui raha vähe siis alusta tavalisest 924ljast ja saa sealt se pisik. (924S pole näiteks aeglasem kui 944)

Mikkster
Postitusi: 22
Liitunud: 17 Sept 2007 17:08
Asukoht: Võrumaa, Mõniste Vald

Postitus Postitas Mikkster » 17 Sept 2007 22:18

tänan vastuste eest.

Kui käsipidur on algasendis põranda lähedal, kas siis teda ebamugav peale tõmmata ei ole. Kui näiteks talvel tahan natuke kiiremini ümber pöörata?

Ma usun, et selle rahakoti probleemi saan kah lahendatud. Ütleme, et 50 tonni autole ja 15 varuks ja algseks taastamiseks. + siis see pagana kindlustus mida just eriti teha ei tahaks :P aga no tollega on võimalik siis teha ju ime trikke ja sõlmida kindlustus näiteks mul vanamehe nimele. Siis säästan mingi 2 või tonni vsat. Kui konfitsendi 0.4 kasutada. Siis panen hoopis tulevase mosseliiga mosse kindlustuse enda nimele ja lasen vaikselt konfitsendil kukkuda.

Ok aga mida ma teada tahaks oleks see, et kui suure tõenäosusega juhtub soetatud 50 000 sel porschel esimese 3000 km juures midagi (ostu konfiguratsiooniga)

Sest kui üldse siis ma ostan saksast ja kui ma saksast ostan siis ta sõidab sealt tagasi. Lihtsalt tiba narr oleks kui Pooles Poolas mootor kokku jookseks :(

Mis teie nendest mudelitest arvate?

Need kolm on ütleme nii top kandidaadid mille laadseid ma vaatan.

1. Esimene Porsche 3690 euri

2. Teine Porsche 3000 Euri

3.Kolmas Porsche 2500 eur


Va vaatan just 85.5 944 ju. Mulle meeldib 944 välimus (väljaarvatud tagaosa originaal lahendus) ja 85.5 el on sisustus juba tasemel. Nimelt ma ei veeda ju enamust ajast autot väljast imetledes vaid ikkagi sõites. Ja siis on vaja mugavust ja ilusat interjöri.

Lisaks kuna ma olen õpilane ja varsti üliõpilane siis tegelikkuses ma autost 100% ei olene. Ma saan ju bussiga ka käija kui raha otsas :P ja vaikselt nokitsega kuni ta jälle sõidukorda saab.

Laiusest niipalju, et see "Garaaz" tollel on uks 1800 aga sees on nii palju ruumi et keera või auto ilma tagurdamata ringi. Põhimõtteliselt on mul ka garaaz kus ta saaks sees olla, on hea sisse ajada jne, aga seal ei ole palju ruumi just parandamiseks. ja renni kah ei ole. Uuele ei ole aga raske renni sisse teha aga võlvist ukseava ei tahaks just ümber laduma hakata laiemaks, eriti kuna tegu on maakivihoonega. Tibake jama ta ju on, et nii lai aga no eks kui 5 cm üle jääb saab ta ikkagi sisse ajada kui vaja suuremat tööd teha.

PS: Mu läbisõit ei oleks liiga suur nii või naa arvatavasti.

PS:2: Kas Porsche 944 jadel ka kütuse hetkekulu kompuuter on? Kas kusagil armatuuril on näha hetkekulu küdeval materjalil?
"Drive it like u stole it" (Tahaks juba endale ka 944 soetada)
[No matter if u are made in Germany or in Estonia, we all have something incommon, We are all MADE IN BED!]

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 17 Sept 2007 22:25

Kui juba ostuhetk käes on, vaata ikka neid punkte, mida ostes on soovitav jälgida. Sellekohast infot on siin olemas küll. Õlirõhk, kas tagant sinist lööb, mootori töötamine, pikem proovisõit, pidurid jne.

edit: Minu USA variandil oli peal ökonomaiser. Aga täpsem info mul puudub, millistele mudelitele ja kunas sellist asja pandi.
928
996 C4

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 17 Sept 2007 22:36

ökonomaiser on vist kõigil aga kompuutrit pole ühelgi näinud, unusta nüüd see kütusekulu....sellega lihtsalt harjub. :lol:

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 17 Sept 2007 22:52

1 porge on ameerika varjant kuna ta 110kw ,teised kaks on eurooplased aga ega neil mingit vahet nüüd küll pole minu meelest ja see 10 kw vahe pole ka tuntav.
Kui küte kulu pärast sellise masina puhul nii põdeda siis ma ei tea nii mõnigi ziks ju neelab palju rohkem kui porsche ja eks ta võtab ka nii palju kui vajutad,et ega just paaki ei jää midagi seisma,haihtub kõik mis sinna oled valanud :D aga see kõigi masinatega,ütleme nii,et kesmine tule nii 10 l kanti ja see ei ole suur kahju nüüd küll mite,sest sõidu mõnu ja rõõm on see mis kõik muud kulud üle räägib nii et ära põe,see on minu nõu anne ja edu endale lemmiku leidmisel
Don`t drive faster than your angel can fly!

Kasutaja avatar
siim
Postitusi: 446
Liitunud: 19 Sept 2005 11:30
Asukoht: Norrbotten/Viljandi

Postitus Postitas siim » 17 Sept 2007 22:57

kusjuures välimus on täiesti EURO.
928
996 C4

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 17 Sept 2007 23:02

siim kirjutas:kusjuures välimus on täiesti EURO.
välimuse järgi on jah euro
Don`t drive faster than your angel can fly!

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 18 Sept 2007 09:21

Kui rahaga on kitsas käes, siis pead väga hea isendi leidma, muidu sõidad väga kaua bussiga.

Ma pakun, et talvel pole käsipidurit vaja, saab ka gaasipedaali korra lahti lasta.

Arvesta sellega, kui on kohe vaja vahetada rehvid, õli (6,5l), mootori rihmad rullikud, veepump, maksta kindlustus ja ülevaatus, jahutusvedelik.
See teeb juba 5 kohalise summa.

Kui midagi peaks viga olema läheb veel raha juurde.

Seda kõike eeldusel, et tahad autot heas korras hoida.

Enne ostmist loe foorumis toodud ostu soovitusi. Või küsi veel üle, mida vaadata.

Tasub leida võimalikult hea masin. Igasugune remontimine on kallis ja sisu ei ole mõtet autol vahetada. Kulunud sisu jätab autost rondi mulje.

Mikkster
Postitusi: 22
Liitunud: 17 Sept 2007 17:08
Asukoht: Võrumaa, Mõniste Vald

Postitus Postitas Mikkster » 20 Sept 2007 22:37

tänan vastuste eest.


Mu tekkis just üks huvitav küsimus. Kas porsche 944 jadel on bumperi peal udutuled?

Või on need gabariidid?

Ja mis tuled väljaklapitavates on?
"Drive it like u stole it" (Tahaks juba endale ka 944 soetada)
[No matter if u are made in Germany or in Estonia, we all have something incommon, We are all MADE IN BED!]

Kasutaja avatar
and24
Postitusi: 216
Liitunud: 15 Sept 2005 18:05
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas and24 » 20 Sept 2007 22:57

Mikkster kirjutas:
Ja mis tuled väljaklapitavates on?
klaptuled on siis põhituled,milles on nii täis-kui pooltuled ja ka parktuled põhimõteliselt
Don`t drive faster than your angel can fly!

Mikkster
Postitusi: 22
Liitunud: 17 Sept 2007 17:08
Asukoht: Võrumaa, Mõniste Vald

Postitus Postitas Mikkster » 21 Sept 2007 00:04

aga kas eesti seaduste kohaselt on võimalik ümber ehitada, et bumberi sees olevate tuledega oleks võimalik päevasel ajal sõita? Et seal oleksid gabariidid?
"Drive it like u stole it" (Tahaks juba endale ka 944 soetada)
[No matter if u are made in Germany or in Estonia, we all have something incommon, We are all MADE IN BED!]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 21 Sept 2007 07:30

klapptuledes minu autodel kabariite polnud, kabariidid olid stange sees olevates lisa kaugtuledes ja 924ljaga sõitsin nondega päeval kuna nad olid alla reguleeritud.

Vasta