Erinevate Porschede Nürburgringi ajad

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Erinevate Porschede Nürburgringi ajad

Postitus Postitas peep » 22 Sept 2007 21:15

Sattusin kellegi poolt kogutud infole Porsche aegade kohta Ringil ja ehk on teistelgi huvitav lugeda. Lisasin sinna ise juurde veel ca. 20 aega, enamus võidusõiduautode omad.

Neid aegu ei soovita võtta absoluutse tõena, kuna nad on sõidetud eri pikkusega radadel, väga suures ajavahemikus ehk rehvitehnoloogia ja rajakatte muutused omab kindlasti suurt mõju ja lisaks muidugi ilmastik, juht jne. Aga mingi suundaandva infoga on kindlasti tegu:

Nordschleife excluding GP track, 20.6 kms. (kui ei ole teisiti märgitud)

6:11 - 202.073 km/h - Porsche 956, Stefan Bellof 1983 (practice session), (Old Nordschleife excl. GP Track, 20.832km)
6:16.85 -- 199.005 km/h -- Porsche 956, Jochen Mass, 1000 km race 1983 (Old Nordschleife excl. GP Track, 20.832km)
7:01 --- 176.152 km/h -- Manthey Porsche GT3 race car, 493 PS (AutoBild 06/04)
7:15 - 169.311 km/h - Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, Patrick Simons (sport auto 09/05)
7,17 - 172.xxx km/h - Porsche GTR3-MR, Olaf Manthey, VLN 2002
7:25 -- 184.073 km/h -- Porsche 936 `80, Bob Wollek, TGP 1982 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )
7:28 - 166.652 km/h - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walter Rohrl, (Autobild 07/04)
7:31 -- 180.951 km/h -- Porsche 917/10 TC, Willy Kauhsen, 300km 1973 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )
7:31 --- 164,375 km/h - Porsche 997 GT2, 530 PS/1440 kg, company test driver Walter Roehrl
7:32 - 163.911 km/h - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Horst von Saurma (sport auto 01/04)
7:32 - 163.882 km/h - Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (sport auto 01)
7:32* -- 164.071 km/h -- Porsche 997 GT2, 530 PS/ 1440 kg (*mfr.)
7:34 -- 180.951 km/h -- Porsche 908/3-6 Turbo, Reinhold Joest, 04/1978 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )
7.36 -- 180.237 km/h -- Porsche 908/3 Turbo, Rolf Stommelen, 1000m 1974 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )
7:37 -- 179.764 km/h -- Porsche 935, Klaus Ludwig, ADAC Eifelrennen 1979 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )
7.39*- 161.575 km/h - Porsche 997 GT3, 415 PS/1395 kg, *mfr. (quote sport auto 05/06)
7.39 --- 161.575 km/h -- TechArt GT street (based on 997 GT2), 620 PS/1552 kg (sport auto 10/07)
7:40 - 161.217 km/h - Porsche 997 Turbo, 480 PS Michelin Cup Sport tyres (Motortrend)
7:41 --- 160.868 km/h -- Manthey Porsche GT3 M410, 413hp (AutoBild 07/04)
7:42 - 162.xxx km/h - Porsche 911 RS 3.8, slicks, Walther Röhrl
7:43 - 160.173 km/h - Porsche 996 GT3 RS, Walter Rohrl (MOTOR magazine)
7:43 - 161.xxx km/h - TechArt 996 GT2 Porsche 620 ps, Horst von Saurma, Sport Auto 2001
7:45*-- 159.484 km/h -- Porsche 997 GT3 RS, 415 PS/ 1424 kg, worls driver Walter Roehrl, *mfr.
7:45 --- 159.484 km/h -- Gemballa Porsche GTR 600, 600 PS (00)
7:46 - 159.142 km/h - Porsche 993 GT2, 652hp (sport auto 99)
7:46 - 159.142 km/h - Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (HvS sport auto 06/01)
7:47 - 158.801 km/h - Porsche 996 GT3 RS, 381hp (sport auto 03/04)
7:48 - 158.463 km/h - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg (sport auto 07/06)
7.49 - 158.124 km/h - Porsche 996 GT3, 392 PS (AutoBild 2004)
7:49 - 158.124 km/h - Porsche 996 GT3 Cup, 360 PS/1207 kg (sport auto 02/99)
7:49 - 159.xxx km/h - 996 GT3 Cup -99, 1207 kg, 360 hp, slicks, Sport Auto
7:50 -- 159.591 km/h -- BMW X5 Le Mans, Hans-Joachim Stuck 2001 (Old Nordschleife excl. GP Track, 20.832km)
7:52 --- 157.119 km/h -- Gemballa Porsche 911 Le Mans (sport auto 95)
7:54 - 156.456 km/h - Porsche 996 GT3 (sport auto 06/03)
7:56 - 155.798 km/h - Porsche 996 Turbo, 420 PS/1569 kg (sport auto 06/00)
7:57 --- 155.472 km/h -- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS/1558 kg (sport auto 05/98)
7:59 - 154.822 km/h - Porsche 997 Carrera S, PASM Performance (Walter Rohrl WHEELS 06/ 2004)
8:02 - 153.858 km/h - Porsche 997 Carrera S, PASM Sport (Walter Roehrl WHEELS 06/ 04)
8:02 - 155.xxx km/h - 911 Roock Turbo RST 480, 480 ps, Sport Auto
8:03 - 153.540 km/h - Porsche 911 GT3, 360 PS/1391 kg (sport auto 08/99)
8:05 - 152.907 km/h - Porsche 997 Carrera S, 355PS/1461kg (sport auto 05/05),
8:10 -- 167.631 km/h -- Porsche 934 Turbo, Toine Hezemans, DRM GP 1976 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )
8:11*- 151.274 km/h - Porsche Cayman S, 295 PS/1340 kg, Walter Rohrl *mfr.(spt auto 07/05)
8:12 - 150.732 km/h - Porsche 993 Turbo (sport auto 03/97)
8:14 -- 151.812 km/h -- Porsche 944 Group F, Packeisen/Knott, CHC 1996 (Old Nordschleife excl. GP Track, 20.832km)
8:15 - 149.818 km/h - Porsche 997 Carrera 2, Walter Roehrl (WHEELS 06/04)
8:15 - 151.xxx km/h - Ruf CTR 2 993 520 ps, Stefan Roser.
8:15 - 151.xxx km/h - Ruf CTR 911 469 ps, Stefan Roser.
8:15 - 151.xxx km/h - Porsche 964 RS 260 ps. !?
8:17 - 149.215 km/h - Porsche 911 Carrera, 320 PS/1399 kg (sport auto 06/01)
8:23 - 147.435 km/h - Porsche Boxster S, 280 PS/1426 kg (sport auto 04/06)
8:23 - 147.435 km/h - Porsche 996 Carrera 4, 300 PS/1466 kg (sport auto 01/02)
8:24 - 149.xxx km/h - Porsche 944 Turbo 250+ ps (Mikjel, No 2006)
8:28 - 146.xxx km/h - Porsche 964 RS 260 ps, Sport Auto 1992
8:28 - 145.984 km/h - Porsche 993 Carrera 2, 285 PS/1452 kg (sport auto 01/98)
8:28 --- 145.984 km/h -- Porsche Carrera Cabrio (sport auto 04/97)
8:30 - xxx.xxx km/h - Porsche 928 S4 CS (German Mag in '88)
8:32 - 145.xxx km/h - Porsche 964 Turbo 365 ps, Sport Auto 1992
8:32 - 144.844 km/h - Porsche Boxster S, 252 PS/1386 kg (sport auto 12/99)
8:36 - 143.585 km/h - Porsche Boxster ´03, 228 PS/1370 kg (sport auto 02/03)
8:38 - 144.xxx km/h - Porsche 911 993 Carrera 285 ps, Stephen Sutcliffe, Car 1998/1999
8:42 - xxx.xxx km/h - Porsche Cayenne Turbo, Walter Roehrl
8:46 - 140.989 km/h - Porsche 993 Carrera S, 285hp
8:48 - 140.388 km/h - Porsche 911 Carrera, 285hp (Top Gear magazine)
8:54 - 138.897 km/h - Porsche Boxster, 204 PS/1325 kg (sport auto 01/97)
9:43.60 -- 140.706 km/h -- Porsche 718 RS 60, J. Bonnier/O. Gendebien, 1000km 1960 (Nordschleife incl. GP track, 22.810 km )

Et umbes aru saada mis need ajad tähendaksid meiesugustele, siis mina suutsin peale 15 ringi läbimist EVO'ga sõita ca. 10:20 ("ametlik" aeg on sel 8:11). Loomulikult tahtsin ma koju tagasi jõuda tervelt.:) 20-30 ringiga saaks sealt vast isegi minuti maha, sest põhiprobleem raja mittetundmine ja sealttulenevalt madal kiirus sirgetel, kuna nähtavus ette on ebatasase maastiku tõttu nullilähedane.

Kasutaja avatar
James Herne
Postitusi: 91
Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
Kontakt:

Postitus Postitas James Herne » 24 Sept 2007 16:20

Minu BTG (Bridge to gantry) rekord stock 951-ga (220hj) on 9:17. Kui siia peasirge läbimise aeg ka otsa lisada, siis tuleb aeg mida selle listiga võrrelda, kuskil 9:30 kanti.

peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peep » 24 Sept 2007 18:31

James Herne kirjutas:Minu BTG (Bridge to gantry) rekord stock 951-ga (220hj) on 9:17. Kui siia peasirge läbimise aeg ka otsa lisada, siis tuleb aeg mida selle listiga võrrelda, kuskil 9:30 kanti.
See sirge lõik on 1,7 km pikk ehk 13 sek läbides tuleks keskmiseks kiiruseks 470 kmh - kipuks vist turbot sulatama.:D +25 sekundit on reaalsem.

Kasutaja avatar
James Herne
Postitusi: 91
Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
Kontakt:

Postitus Postitas James Herne » 24 Sept 2007 18:51

Right you are.

peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peep » 24 Sept 2007 20:07

Mis seal kiiresti sõitmisesse puutub siis ringiaja püüdjatele veel mõningane info:

Kui auto teeb avarii või on muidu liikumisvõimetu, siis rajalt äravedu maksab 200 EUR'i.

Kui avarii käigus on kahju saanud rajapiirded, rajaäärne muru või valgus rajale vedelikke, siis on avariipaigalt lahkumine keelatud, seda tõlgendatakse kuriteopaigalt põgenemisena ja kuulub kriminaalvastutuse alla. Kergema murulkäimise korral ei ole näinud,et probleemi tekiks.

Avarii põhjustaja peab maksma kinni rajapiirde paranduse ja haljastuse taastamise + vedelike koristamise. Tõsisemate lõhkumiste korral on kahjud ulatunud 15 000 EUR'ini, hinnakiri on seal kallis. Enne kahju tasumist ei anta autot Sulle kätte, juhul kui midagi anda on.

Juhul kui avarii tõttu maha valgunud vedelike või teel oleva autovraki tõttu tõttu tekib avarii, näiteks GT3 käib üle katuse õlilaigul libisedes, järgnev Carrera GT sõidab talle sisse ja neile järgnevad neli tsiklit panevad külje maha hullema vältimiseks, siis oled kohustatud kogu selle tehnika ja inimeste ravi kinni maksma. Esimene kohustus peale avariid on hoiatada teisi rajal liikujaid ja panna välja ohukolmnurk.

Rajal kehtib liikluseeskiri, möödumine vasakult ja sõites hoia paremale. Avarii korral süüdlase selgitamisel lähtutakse sellest.

Kaameraga filmimine rajal sõitmise ajal toob kaasa trahvi ja bänni aga isiklik kogemus on, et viibutati rusikat.:)

Raske avarii teinud autos leitakse üldjuhul töötav stopper...

Nürburgringil kehtiv vastutuskindlustus on soovitatav...

Kasutaja avatar
James Herne
Postitusi: 91
Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
Kontakt:

Postitus Postitas James Herne » 24 Sept 2007 20:19

peep kirjutas:Kaameraga filmimine rajal sõitmise ajal toob kaasa trahvi ja bänni aga isiklik kogemus on, et viibutati rusikat.:)
Ma ei teadnud, et see on keelatud ja oma kogemus oli see, et stardis ei läinud schlagbaum lahti peale pileti sisestamist. Siis öeldi kõlaritest midagi saksa keeles. Niipalju sain aru, et sõna "kaamera" oli jutu sees. Siis sai kaamera ära pandud ja tehti tõkkepuu lahti.

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 25 Sept 2007 00:43

Millest see kaamera keelustamine tuleneb, oskab keegi pakkuda?
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
wirx
Postitusi: 237
Liitunud: 11 Juun 2006 11:42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas wirx » 25 Sept 2007 09:25

äkki kindlustus firmade pärast?
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt

peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peep » 25 Sept 2007 11:23

Sellel rajal tuleb iga kurvi kohta kümneid turistide laipu ja sadu purustatud autosid ning tsikleid. Nende karmide reeglitega üritatakse natuke asja rahustada, et ei sõidetaks riski piiril, tõestamaks kui kõva sõitja ollakse. Raja populaarsus on tohutult kasvanud ja ta tõmbab igat sorti tegelasi ligi nagu magnetiga, ning kuskil on piir millest alates ühiskondlik arvamus (poliitiline surve) võib kogu sellise tegevuse lõpetada. Tõsiselt on räägitud kiiruspiirangu sisseviimisest ja selle rangest järelvalvest. Rada haldab erafirma ning loomulikult on nad huvitatud oma äri jätkamisest.

Vasta