Porsche 911 ost

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
tomza
Postitusi: 1
Liitunud: 24 Sept 2007 11:24

Porsche 911 ost

Postitus Postitas tomza » 24 Sept 2007 11:45

Tere!

Juba pikemalt on ajusopis tiksunud üks kinnisidee osta endale eksootiline ja sõidurõõmu pakkuv masin. Erinevaid valikuid on mul peas kolm, Porsche 911 kuulub ka nende hulka. 911 on mulle lapsest peale meeldinud ning nüüd on siis unistus ehk võimalik teoks teha.

Tahan märkida, et 911 ostaksin rohkem auto vormi pärast, mingit tjuunimist tegema ei hakkaks. Samas teevad hobujõud meele rõõmsaks ning neid peaks ikka piisavalt olema (Carrera?). Reaalsus on muidugi see, et mingi eriline kihutaja ma pole, kihutamised said tehtud 10 aastat tagasi ;).

Eelarve on mul selline, et ega hea meelega üle 200000 krooni ei tahaks kulutada. Kui siit foorumist tuleb välja, et selle rahaga midagi pädevat ei saa, siis ilmselt ootan pigem natuke kui et mingi rondi ostan.

Eelarvele kipub vastama 80 aastate 911 SC. Soovmõtlemine on see, et saaks midagi 80-ndate lõpu poole kuid tegelikult ei ole mul probleemi ka 80ndate alguse masinaga.

Peale sellist sissejuhatust siis mõningad küsimused, ehk oskate mind valgustada. Nimelt siis...

Mobile.de saidis vastab filtrile "aastad 85-90" päris palju isendeid. Samas on tendents selline, et alla 200k krooni jääb neist 1/10. Kas see tähendab, et võimaluse 200k krooni eest s*** auto saada on suur? Kas on mingit mõtet üldse punnida sinna 90-ndate alla kui seda SC varianti toodeti alates 83 aastast.

Kui masinat otsin ning samas eriline luksepp pole, siis milline oleks kõige parem viis, et võimalikult vähe mööda pükse saada? Lennata Saksa kohale ja ostetav masin ilmtingimata mingist porsche teenindusest läbi ajada? Kahtlane on enda asemel mingit suvalist autotoojat Saksa autot otsima saata, temal on ju suva mis kvaliteediga auto saab. Tihti soovitatakse ka auto endale osta mingi autoklubi kasutajatelt. St on Porsche fännid ja müüvad. Suur lootus on, et autot on armastatud ning see on korras.

Kui masin käes siis millised oleks minimaalsed operatsioonid masina ning mootoriga enne kui sõitu nautida saaks? Hammasrihm?... Kui palju see minimaalne operatsioonide jada suurusjärguliselt maksta võiks?

Vot sellised küsimused siis, millele loodan austatud foorumisosalejatelt mingit arvamust saada.

Tervitades
Toomas

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 24 Sept 2007 12:13

911 SC toodeti 1978-1983. Kõikidel oli 3.0 mootor, võimsused 180-204 hj.

Jah, korralikku SC-d, rääkimata 3,2 Carrerast (231 hj) 200 000 krooni eest on praktiliselt võimatu leida.

SC oleks hea valik, sest tegemist on ühe vastupidavaima 911-ga, mootoriplokk pärineb 930-lt.

Hammasrihma 911-l pole, kett on tal. Ega 911 odav pidada pole, kui see remonti vajab, juppide hinnad on ikka Porschele väärilised. Tõsi, piduriklotsid jm kuluosad on vastuvõetavad hinnaga. Õli kulub samas iga 911 puhul vahetusel u. 2-3 korda rohkem tavaautoga võrreldes, kuna tal on kuivkartersüsteem.

Üldiselt kui ise remondimees pole, tasub veidi rohkem raha koguda ja osta parimas võimalikus korras isend. Ja igal juhul on mõistlikum osta nt 300 000 kr eest heas korras SC, kui 300 000 eest remontivajav 964 vms.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 24 Sept 2007 13:23

Saada kasutajale Pets privaatsõnum. Kui oled Tallinnas, siis usun, et viitsib sinuga kokku saada ja oma hiljutistest kogemustest rääkida. Saad ka tema autot vaadata jne.

Ise ei oska 911 teemat kommenteerida.
Parem osta võimalikult korras masin, millel on hunnikus hoolduse arveid kaasas. Kui Eestist ostad, siis on võibolla mõni foorumi liige nõus kaasa tulema.

peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peep » 24 Sept 2007 13:40

Kui Sa ostad klassikalise 911, siis raha ei "kulu" vaid läheb deposiiti, ideaalis teenid ehk isegi intressi. Pole suurt vahet palju tema eest maksta, juhul kui konkreetne vaba summa kasutada on.

Kulub see raha, mis Sa kasutad auto remondiks ja hoolduseks, sest üldjuhul remonditud rondi eest niipalju ei saa tagasi kui Sa sinna sisse paned.

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 01 Okt 2007 23:44

911 ost on hea mõte, aga jah, 200000 tuhande eest korralikku 911te ei saa, või kui siiski huvitaks vana ja sobiks 4 silindrit, võiksid Henri 66aasta 912 poole ka vaadata. See mahub just pakutud hinna sisse.

Muidu oli 911 alates 1963 kuni 1994 praktiliselt muutumatu kerega, väikesed muutused kaitseraudade ja poritiivalaienditega sinna juurde.
Sellised autod nagu SC ja Carrera on umbes 20aastat vanad ning selle aja sees paljugi läbi elanud. Soovitatakse taskusse panna värvikihi paksuse mõõtja, kui vanemat 911 vaatama lähed. Originaalvärviga ülevärvimata autot naljalt ei leia. Vähemalt osa kerepaneele on üle värvitud. Paljudel just SCdele on asendatud 3,2 Carrera mootor ja tehtud ka muid tuuninguid ja ümberehitusi- seda just odavama otsa autode juures.

Tehnilisest poolest mõni sõna: Vanemate 3,0SC de üheks hädaks on mehaaniline ketipinguti, mis tühikäigul keti lõgisema laseb ja ka ketihamba üle visata võib. Carrerale tuli hüdrauliline ketipinguti, mis antud häda leevendama pidi. Muidugi on ka paljudele SCdele selline ketipinguti järelasendatud. Käigukast oli kuni 87 aastani tüüp 915 ja sealt edasi G50.
G50 on parema lülitusega. Muidugi on ka 915 kasutajad omaga rahul- kui see on remonditud. Remontimata 915 pidi paras peavalu sõitmisel olema.

Sisu muutus 1985- vähemalt minu arvates paremad istmed kui enne. Vanal autol on kindlasti kulumisjälgi salongis- kui ka hoolikalt hoitud on- juhiistme põhi ja vasak seljatoe serv kindlasti.

Ostmisest ka: Porsche Centrumis auto üle vaadata lasta oleks ideaalne- kas see alati ka reaalselt võimalik on, see on juba küsimus koha peal lahendamiseks.
Klubide kasutajatelt odava hinnaga 911te lootust saada pole- nad teavad auto hinda ja tavaliselt pole neil ka müügiga kiire. Alla 20000 Euro sealt tavaliselt midagi ei saa.
Odavamad autod on üldjuhul ilma hooldusajaloota. Kui ise autot ei hoolda, on see miinuseks, kui ise teed, siis pole hooldusajalugu ehk nii oluline (niikuinii see ise tehes katkeb)

Vasta