Kuna plaanis on motoshowle minna ja teha väike laptopid.ee reklaam seal, siis tahaks kirjutada A4 lehele nati huvitavamat infot Porschedest. Internetis surfates olen leidnud selliseid fakte -
Kui keegi märkab mõnda viga, andku teada ja meelsasti ootaks huvitavaid fakte siia lisaks.
Eestis on liikvel 2 Porsche 911 (996) Turbot.
911 Turbo mootor on deforseeritud 70ndate aastate ~900hj ringraja võistlusauto mootor.
Maailmas kutsutakse Porsche 911 Turbot „everyday supercar” kuna on odav üleval pidada, sõidetav igal aastaajal ning konkureerib maanteel ja ringrajal edukalt kõige kiiremate autodega.
Porsche teenis 2006 a. igalt autolt keskmiselt 300’000 krooni, BMW 37’000, Audi 19’000, Chrysler 10’000 ning VW kõigest 5000 krooni kasumit.
Saksa TÜV(tehno ülevaatus) vähimate vigade edetabeli tipus figureerib pea alati I kohal Porsche 911
Porsche omab 31% VW aktsiatest olles suurim aktsionäär, VW omakorda omab Bugattit, Skodat, Bentleyt ja Audit, Audi valduses on Lamborghini ja Seat.
Esimene Porsche(mudel 64) valmistati 1939 aastal, kasutates mitmeid VW Beetle juppe.
1950-ndatel tootis Porsche lisaks autodele ka traktoreid 16’000tk
Huvitavaid fakte porschedest
Huvitavaid fakte porschedest
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavaid fakte porschedest
Mina olen isiklikult näinud siin kindlasti kolme: sinu oma, siis Erkki kollane ning oli ka veel üks tumesinine. Kas viimane praegu ka Eestis on, seda kahjuks ei oska öelda. James äkki teab paremini.wirx kirjutas:Eestis on liikvel 2 Porsche 911 (996) Turbot.
See tegelikult oli ekslik info, sest Porsche majandustulemustesse arvestati sisse ka muid asju, mis reaalselt ei ole autode toomisega seotud.wirx kirjutas: Porsche teenis 2006 a. igalt autolt keskmiselt 300’000 krooni, BMW 37’000, Audi 19’000, Chrysler 10’000 ning VW kõigest 5000 krooni kasumit.
Edit: kirjaveadPorsche is rejecting the claims made by Germany’s B&D Forecast, pointing out that the computation used is misleading. Porsche cites that part of its profit came from special one-off events that have nothing to do with its core business of building cars. As already reported, a significant portion of Porsche’s profits came from its investment in Volkswagen AG. The company states that it’s dubious to include such special effects into the calculation of its profit made from sales.
Viimati muutis hellraiser, 25 Sept 2007 11:54, muudetud 1 kord kokku.
Sellest peaks piisama:
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911
Mis mootorisse puutub, siis see on välja töötatud GT1 põhjal, mida esitleti 1995 aastal ja mis arendas 600 hj. Tõenäoliselt vahetatavaid osi neil ei ole aga muidu loetakse väga heaks mootoriks.
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_911
Mis mootorisse puutub, siis see on välja töötatud GT1 põhjal, mida esitleti 1995 aastal ja mis arendas 600 hj. Tõenäoliselt vahetatavaid osi neil ei ole aga muidu loetakse väga heaks mootoriks.
tume sinine on küll Eesti registris, kuid resideerub siiski Hispaanias.
Ka teistel tootjatel arvestati muud tulud auto hinna sisse.
Mootori kohapealt olid mul jah sellised ähmased mälestused ainult...thnx värskendamise eest...
ehk keegi oskab nüüd mõned huvitavad faktid veel välja tuua...
btw saksa wikipedias oli palju rohkem inffi porsche kohta
Ka teistel tootjatel arvestati muud tulud auto hinna sisse.
Mootori kohapealt olid mul jah sellised ähmased mälestused ainult...thnx värskendamise eest...
ehk keegi oskab nüüd mõned huvitavad faktid veel välja tuua...
btw saksa wikipedias oli palju rohkem inffi porsche kohta
http://www.laptopid.ee" onclick="window.open(this.href);return false; - Porsche omanikule vähemalt -5% sülearvuti odavamalt