Porsche Type 114 ehk F-wagen

Mitte nüüd päris ila aga kõik see, mis mujale ei sobi.
Vasta
Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Porsche Type 114 ehk F-wagen

Postitus Postitas MartinL » 18 Dets 2007 00:05

Kõigepealt , kui moded vastu pole , siis alustan taas OTga.

Ma ei tea , kui paljud on sellest projektist üldse kuulnud.
Pilt
Minu teada see ainult projektiks jäigi. Olid ju rasked ajad '38 -'39. Porsche 114jast pidi saama täielokult Porsche enda poolt projekteeritud ja teostatud mudel. Mudel , kus pole kasutatud VW ega muude autode detaile. Samal ajal valmistati ka Type 64 , mis baseerus suuresti VW tehnikal (õhkjahutusega bokser 4) .Type 114ja loomisele mängis ka suuresti kaasa seadus , et erafirmadele ei või müüa valitsuse poolt valmistatud autodetaile.
Teadupärast VW tähendas rahvaauto , Seetõttu plaanis hakata Porsche enda mudelit kutsuma F-wageniks ( Dr. Ferdinand Porsche järgi ).
Porsche Type 114 omas keskasetusega V10 mootorit , millel oli vesijahutus. Maksimum kiiruseks oli planeeritud 160 km/h (seda aastal 1939 :shock: ).
Pilt
Huvitav on see , millisena me teaksime Porsche põhimudeleid , kui oleks ajalugu läinud teisiti? Juhul kui Porsche oleks loobunud koostööst VW-ga?

Pilt
Samas ilmus Porschel umbes 70 aastat hiljem ikkagi V10 keskmootoriga sportauto mis kuulus (kuulub) maailma tippu.

Antud jutu olen ma kokku komplekteerinud netiavarustest.
Pildid siit lehelt http://www.myporschedream.com/porsche-type-114/
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pets » 18 Dets 2007 11:26

Porsche kasutaja kohalt vaadates on ikka esimene Porsche 356.
Porsche 114 ei jõudnud joonestuslaualt edasi, Porsche 64-ja ei müüdud kellelegi ja alles 356 oli laiematele rahvahulkadele kes VolksWagenit ei tahtnud :wink:
911 ja mälestus 928-st

peep
Postitusi: 69
Liitunud: 16 Veebr 2007 23:25
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peep » 18 Dets 2007 23:11

No ma ei ütleks, et enne II MS eksisteeris mingi "koostöö" Porsche ja VW vahel. Minuarust on sellel perioodil neid kahte võimatu eristada ja kindlasti oli VW loomine selle mehe elutöö üks tippsaavutus, ilmselt ka kõige-kõige, sest see kirjutas ta ajalukku ja pani aluse Porsche firma ning edasiste mudelite arengule juba tema järeltulijate käe all.

Vasta