944 katkise mootoriga

Teemad, milles pakutav/soovitav objekt on omanikku vahetanud.
Suletud
voo
Postitusi: 5
Liitunud: 12 Veebr 2008 14:51

944 katkise mootoriga

Postitus Postitas voo » 12 Veebr 2008 15:23

Kas keegi teab selle auto ajalugu: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel huvitaks teada kas sellega on mõtet jamama hakata!? kas lasta teha kap remont siin või tellida saksast romulast mingi mootor riski peale. Ehk keegi oskab ligikaudu pakkuda kui palju kumbki variant maksma võiks minna.
Tänud!

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas laur4 » 12 Veebr 2008 15:49

Käisime sügisel seda autot vaatamas. Siis oli kuumaksmineku põhjuseks üsna otsakorral jahutusvedelik. Õli oli ka vähevõitu. Tollal asi töötas, kuid pikast seismisest tingituna vajas kõvasti tööd. Arvan, et mootori kordategemine siin on odavam, kui saksast teise toomine (juhul, kui jahutusvedeliku lisamine ei aita). Kere olukord on suht nukker. Mitmes kohas on augud sisse roostetanud ja mullitavat värvi oli väga palju. Sisuliselt kogu auto alumine osa tuleb uuesti värvida.
Sügisel oli hind suurem ja seetõttu loobusime. Praegu võiks võibolla isegi mõelda kui mootoriga midagi väga palju teha pole vaja ja mõnes keretöökojas käsi sees on.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas joonas » 12 Veebr 2008 15:53

Mingi ülevaate saad siit http://joonas.pri.ee/cms/index.php?page=remondisaaga

Oleneb, milline on selle mootori kulumisaste jne.
Kui silindirid on liiga suureks kulunud või on mingi jama kolbidega, siis läheb suht kalliks remontimine. Pead üle puurima ja taastama silindri seinad ja siis kasutama remontmõõdus kolbe (kui on saada, siis $$$$$).

Kui autoga on sõidetud vaatamata sellele, et mootor üle kuumeneb, siis ei tea, mis sellest mootoriplokist ja plokikaanest saanud on.
Kui keegi oskab ülekuumenemise mõju kommenteerida, siis andke teada.

Miks auto üle kuumeneb? Kas radikas on sitta täis, kui on, siis pead võibolla soetama ka uue radika. Vahetada veel veepump ja plokk läbi pesta.
Või termostaat ei avane vms.

Romula mootor on alati risk. Võid saada täpselt sama hea, kui juba olemasolev mootor.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas jeff01 » 12 Veebr 2008 16:04

Kuumaks minemise põhjuseid võib olla mitmeid nii koos kui ka eraldi...
* kalleim asi sinna uuena osta on jahutusradiaator : umbes 5000.-
* Veidi odavam aga veidi keerulisem vahetada oleks veepump : Umbes 3500.-
* Mõnel lollil juhul teevad muret aga kinni jäänud termostaat, halvasti välja tulev õhk, väljast poolt umbes radiaator
* Kui jahutusvedelikku on puudu aga lekkeid pole näha siis võib katki olla plokikaane tihend, tihtilugu aetakse välja purskuv vesi keemise ja kuumaks minemise süüks aga tegelikkuses on süüdi hoopis surve veesärgis, mis saab alguse plokikaane tihendist.
* Kõige hullemal juhul on kuumus juba mootori ära rikkunud ja hülsis või kaanes võib olla mõra, tihendid kuumaga kivistunud ja tagajärjeks igalt poolt lekkiv mootor aga se on lihtsalt 1 äärmustest.

Mina ei kardaks üldiselt seda autot osta kui mutrivõti peos seisab ja autot viimase raha eest ei osta...Oma väiksele kogemusele toetudes võin öelda et pole need mootorid nii õrnad midagi, kuna minu oma sõitis esmalt pool aastat keemise piiril, kuna radikas oli väljast mustust nii täis et valguski ei paistnus läbi ja selle aja jooksul ajasin ta ka umbes 20 korda keema ja sõitsin raplas 2 ringi keeva mootoriga. Selle käigus toimus kindlasti suurem kulumine ja tihendite tapmine aga midagi suuremat kahju ei juhtunud.

Parandage mind kui iba ajan....

voo
Postitusi: 5
Liitunud: 12 Veebr 2008 14:51

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas voo » 12 Veebr 2008 18:21

tänud kiirete ja väga asjalike vastuste eest. Kui oleks tegemist tavaautoga ,siis oleks enda suhtumine ka hoopis julgem. Aga Porsche nimi põhjustab sellise aupaklikuse.... seda mootorit nüüd lappima hakata ei tahaks. Tegemist igal juhul liiga suure riskiga.. võib olla tühine viga aga samas ka lootusetu juhtum. Parem maksan kohe rohkem aga hoolitsetud isendi eest.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas jeff01 » 12 Veebr 2008 18:53

lugesin oma jutu läbi ja jätsin paar asja arusaamatuks....
Soovitan kontrollida kas asi on surves või kuumaks minemises, kui mootor natuke käinud siis hoida kätt korgi asemel ja teise käega gaasi anda, kui ikka survet pole siis viga suht lihtne. Kas termostaat, ventilaatori mitte käivitumine, radikas või veepump (Veepumbas julgen ka kahelda, kuna ennem hakkab häält tegema või lekkima kui et lakkab eesmärki täitmast.)

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas MartinL » 12 Veebr 2008 21:03

Pigem on kuumaks mineku põhjuseks mingi treiali taastatud veepump - omaniku jutu järgi vähemalt.
Esiosa oli väga madalal , vast 5 cm maapinnast. Kui ei häiri , siis palun väga. Madaldatud oli vist vedru keerdude maha lõikamisega.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
Dizzel
Postitusi: 191
Liitunud: 12 Jaan 2009 01:05
Kontakt:

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas Dizzel » 23 Juul 2009 00:06

kas juba müüdud?
http://www.laokaup.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõik varuosad porsche omanikule -5%

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: 944 katkise mootoriga

Postitus Postitas laur4 » 23 Juul 2009 08:39

Dizzel kirjutas:kas juba müüdud?
Selle hoovi pealt, kus see Nõmmel seisis, on ammu kadunud. Seega ilmselt müüdud.

Suletud