944 katkise mootoriga
944 katkise mootoriga
Kas keegi teab selle auto ajalugu: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel huvitaks teada kas sellega on mõtet jamama hakata!? kas lasta teha kap remont siin või tellida saksast romulast mingi mootor riski peale. Ehk keegi oskab ligikaudu pakkuda kui palju kumbki variant maksma võiks minna.
Tänud!
Veel huvitaks teada kas sellega on mõtet jamama hakata!? kas lasta teha kap remont siin või tellida saksast romulast mingi mootor riski peale. Ehk keegi oskab ligikaudu pakkuda kui palju kumbki variant maksma võiks minna.
Tänud!
Re: 944 katkise mootoriga
Käisime sügisel seda autot vaatamas. Siis oli kuumaksmineku põhjuseks üsna otsakorral jahutusvedelik. Õli oli ka vähevõitu. Tollal asi töötas, kuid pikast seismisest tingituna vajas kõvasti tööd. Arvan, et mootori kordategemine siin on odavam, kui saksast teise toomine (juhul, kui jahutusvedeliku lisamine ei aita). Kere olukord on suht nukker. Mitmes kohas on augud sisse roostetanud ja mullitavat värvi oli väga palju. Sisuliselt kogu auto alumine osa tuleb uuesti värvida.
Sügisel oli hind suurem ja seetõttu loobusime. Praegu võiks võibolla isegi mõelda kui mootoriga midagi väga palju teha pole vaja ja mõnes keretöökojas käsi sees on.
Sügisel oli hind suurem ja seetõttu loobusime. Praegu võiks võibolla isegi mõelda kui mootoriga midagi väga palju teha pole vaja ja mõnes keretöökojas käsi sees on.
Re: 944 katkise mootoriga
Mingi ülevaate saad siit http://joonas.pri.ee/cms/index.php?page=remondisaaga
Oleneb, milline on selle mootori kulumisaste jne.
Kui silindirid on liiga suureks kulunud või on mingi jama kolbidega, siis läheb suht kalliks remontimine. Pead üle puurima ja taastama silindri seinad ja siis kasutama remontmõõdus kolbe (kui on saada, siis $$$$$).
Kui autoga on sõidetud vaatamata sellele, et mootor üle kuumeneb, siis ei tea, mis sellest mootoriplokist ja plokikaanest saanud on.
Kui keegi oskab ülekuumenemise mõju kommenteerida, siis andke teada.
Miks auto üle kuumeneb? Kas radikas on sitta täis, kui on, siis pead võibolla soetama ka uue radika. Vahetada veel veepump ja plokk läbi pesta.
Või termostaat ei avane vms.
Romula mootor on alati risk. Võid saada täpselt sama hea, kui juba olemasolev mootor.
Oleneb, milline on selle mootori kulumisaste jne.
Kui silindirid on liiga suureks kulunud või on mingi jama kolbidega, siis läheb suht kalliks remontimine. Pead üle puurima ja taastama silindri seinad ja siis kasutama remontmõõdus kolbe (kui on saada, siis $$$$$).
Kui autoga on sõidetud vaatamata sellele, et mootor üle kuumeneb, siis ei tea, mis sellest mootoriplokist ja plokikaanest saanud on.
Kui keegi oskab ülekuumenemise mõju kommenteerida, siis andke teada.
Miks auto üle kuumeneb? Kas radikas on sitta täis, kui on, siis pead võibolla soetama ka uue radika. Vahetada veel veepump ja plokk läbi pesta.
Või termostaat ei avane vms.
Romula mootor on alati risk. Võid saada täpselt sama hea, kui juba olemasolev mootor.
Re: 944 katkise mootoriga
Kuumaks minemise põhjuseid võib olla mitmeid nii koos kui ka eraldi...
* kalleim asi sinna uuena osta on jahutusradiaator : umbes 5000.-
* Veidi odavam aga veidi keerulisem vahetada oleks veepump : Umbes 3500.-
* Mõnel lollil juhul teevad muret aga kinni jäänud termostaat, halvasti välja tulev õhk, väljast poolt umbes radiaator
* Kui jahutusvedelikku on puudu aga lekkeid pole näha siis võib katki olla plokikaane tihend, tihtilugu aetakse välja purskuv vesi keemise ja kuumaks minemise süüks aga tegelikkuses on süüdi hoopis surve veesärgis, mis saab alguse plokikaane tihendist.
* Kõige hullemal juhul on kuumus juba mootori ära rikkunud ja hülsis või kaanes võib olla mõra, tihendid kuumaga kivistunud ja tagajärjeks igalt poolt lekkiv mootor aga se on lihtsalt 1 äärmustest.
Mina ei kardaks üldiselt seda autot osta kui mutrivõti peos seisab ja autot viimase raha eest ei osta...Oma väiksele kogemusele toetudes võin öelda et pole need mootorid nii õrnad midagi, kuna minu oma sõitis esmalt pool aastat keemise piiril, kuna radikas oli väljast mustust nii täis et valguski ei paistnus läbi ja selle aja jooksul ajasin ta ka umbes 20 korda keema ja sõitsin raplas 2 ringi keeva mootoriga. Selle käigus toimus kindlasti suurem kulumine ja tihendite tapmine aga midagi suuremat kahju ei juhtunud.
Parandage mind kui iba ajan....
* kalleim asi sinna uuena osta on jahutusradiaator : umbes 5000.-
* Veidi odavam aga veidi keerulisem vahetada oleks veepump : Umbes 3500.-
* Mõnel lollil juhul teevad muret aga kinni jäänud termostaat, halvasti välja tulev õhk, väljast poolt umbes radiaator
* Kui jahutusvedelikku on puudu aga lekkeid pole näha siis võib katki olla plokikaane tihend, tihtilugu aetakse välja purskuv vesi keemise ja kuumaks minemise süüks aga tegelikkuses on süüdi hoopis surve veesärgis, mis saab alguse plokikaane tihendist.
* Kõige hullemal juhul on kuumus juba mootori ära rikkunud ja hülsis või kaanes võib olla mõra, tihendid kuumaga kivistunud ja tagajärjeks igalt poolt lekkiv mootor aga se on lihtsalt 1 äärmustest.
Mina ei kardaks üldiselt seda autot osta kui mutrivõti peos seisab ja autot viimase raha eest ei osta...Oma väiksele kogemusele toetudes võin öelda et pole need mootorid nii õrnad midagi, kuna minu oma sõitis esmalt pool aastat keemise piiril, kuna radikas oli väljast mustust nii täis et valguski ei paistnus läbi ja selle aja jooksul ajasin ta ka umbes 20 korda keema ja sõitsin raplas 2 ringi keeva mootoriga. Selle käigus toimus kindlasti suurem kulumine ja tihendite tapmine aga midagi suuremat kahju ei juhtunud.
Parandage mind kui iba ajan....
Re: 944 katkise mootoriga
tänud kiirete ja väga asjalike vastuste eest. Kui oleks tegemist tavaautoga ,siis oleks enda suhtumine ka hoopis julgem. Aga Porsche nimi põhjustab sellise aupaklikuse.... seda mootorit nüüd lappima hakata ei tahaks. Tegemist igal juhul liiga suure riskiga.. võib olla tühine viga aga samas ka lootusetu juhtum. Parem maksan kohe rohkem aga hoolitsetud isendi eest.
Re: 944 katkise mootoriga
lugesin oma jutu läbi ja jätsin paar asja arusaamatuks....
Soovitan kontrollida kas asi on surves või kuumaks minemises, kui mootor natuke käinud siis hoida kätt korgi asemel ja teise käega gaasi anda, kui ikka survet pole siis viga suht lihtne. Kas termostaat, ventilaatori mitte käivitumine, radikas või veepump (Veepumbas julgen ka kahelda, kuna ennem hakkab häält tegema või lekkima kui et lakkab eesmärki täitmast.)
Soovitan kontrollida kas asi on surves või kuumaks minemises, kui mootor natuke käinud siis hoida kätt korgi asemel ja teise käega gaasi anda, kui ikka survet pole siis viga suht lihtne. Kas termostaat, ventilaatori mitte käivitumine, radikas või veepump (Veepumbas julgen ka kahelda, kuna ennem hakkab häält tegema või lekkima kui et lakkab eesmärki täitmast.)
Re: 944 katkise mootoriga
Pigem on kuumaks mineku põhjuseks mingi treiali taastatud veepump - omaniku jutu järgi vähemalt.
Esiosa oli väga madalal , vast 5 cm maapinnast. Kui ei häiri , siis palun väga. Madaldatud oli vist vedru keerdude maha lõikamisega.
Esiosa oli väga madalal , vast 5 cm maapinnast. Kui ei häiri , siis palun väga. Madaldatud oli vist vedru keerdude maha lõikamisega.
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid
Re: 944 katkise mootoriga
kas juba müüdud?
http://www.laokaup.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõik varuosad porsche omanikule -5%
Kõik varuosad porsche omanikule -5%
Re: 944 katkise mootoriga
Selle hoovi pealt, kus see Nõmmel seisis, on ammu kadunud. Seega ilmselt müüdud.Dizzel kirjutas:kas juba müüdud?