O: 924/944

Teemad, milles pakutav/soovitav objekt on omanikku vahetanud.
Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: O: 924/944

Postitus Postitas Pets » 28 Aug 2008 21:12

No üks foorum on pff-online.de,

sealt mahuks hinda näiteks see:
http://www.pff-online.de/markt/detail.php?siteid=13638" onclick="window.open(this.href);return false;

Ideaalne ta pole, aga sõidukorras.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: O: 924/944

Postitus Postitas Raceboy » 28 Aug 2008 21:41

Kõrvalistuja ees olev veeloik tähendab akukasti põhjas olevat auku.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: O: 924/944

Postitus Postitas ndrk » 02 Sept 2008 15:58

Teen siis reisikokkuvõtte....noh tulevastele põlvedele lugemiseks.

28.08.2008.

Väljalend Tallinnast 08:50, Flylal. Ümberistumine Vilniuses + 1h delay Vilniusest väljalennul. Saabusin frankfurti 14:50 kohaliku aja järgi. +27C sooja. Reisisin kergelt, nagu mul kombeks on. Ainult 1 backpack ja kõik. Frankfurdi lennujaamas suundusin siltide järgi siis maa alla rongijaama. Üritasin käsitseda piletiautomaati, kuid ebaõnnestunult...ei leidnud oma peatust ülesse. Lõpuks üks muhe tädi pakkus abi. Pidin valima sihtkohaks Offenbach, mis on frankfurdi eeslinn...Maini ääres. Rongipilet (1 ots) oli 3.60 EUR. Rong loksus sinna umbes 30 minutit ja kuskil 15:50 jõudsin plaanitava auto juurde. Autoplats, õigemini tuuningutöökoda asus "Ledermuseum" peatuse lähedal.

Auto - Läksin kontorisse ja tegin teatavaks, et tulin seda 924 vaatama. Sakslane resoluutselt, et see on broneeritud. Ma mainisin, et jah - minule. Sakslane viskas võtmed ja ütles, et mine vaata üle.....ja mingi hetk tuleb mehaanik ja räägib lähemalt. Kõigepealt vaatasin sisu üle. Legendaarsed praod armatuuril, 1 väike koniauk kõrvalistmel. Muidu olid istmed heas korras, vaibad kõik väga väga head, kaasa arvatud pagasivap ja katted. varuratas oli originaalrehviga. Kõrvalistujapoolne põrand oli väga märg....maitsesin....tosool see polnud. Vaatasin auto väljast üle. kõik plekid istusid veatult, keevitusjälgi kapoti all polnud, tiivad tundusid olevad ilma pahtlita (proovisin suveniirmagnetiga :) ). uste välisservades oli tehtud valge peitepulgaga umbes 10cm parandusi..mõlemal uksel. Roostet all ei paistnud. Uksed-luugid avanesid ja sulgusid hästi, tihendid olid head ja ei olnud murenenud ega pudedad. Pidurid olid roostes, klotsid olid katsudes paksud. Käivitades (esimesest pöördest) hakkas eest otsast plekikolinat tulema. Tundus, nagu käiksid rihmarattad vastu kaitseplekki. Mootor käis tühikäigul rahutult ja väristas autot. Pöördesse läks normaalselt, segu oli nuusutades rikas...ka sooja mootoriga. Lõpuks ilmus mehhaanik...umbes 30-ne sakslane. Rääkis ausalt, et ostsid masina soodsalt restauratsiooniobjektiks, kuid on 3 aastat seda edasi lükanud, auto on garaazis vahtinud, vähemalt talviti. Ütles, et Eestisse sõit on riskantne, kuna kõik vedelikud on vähemalt 4-5 aastat vanad jms. Soovitas treiler võtte (mis mulle eelarvesse häste ei mahtunud...tahtsin ikka sõidukorras autot). Läksin proovisõidule. Sidur lahutas ilusasti maast, pidurid olid VÄGA kehvad, tunnetust ei olnud. Kõik elekter ja tuled töötasid veatult, mootor ei kannatanud rahulikku kohaltminekut...ähvardas välja surra. Veermikus lõtke polnud, see tundus väga hea. tagant oli kuulda kerget vaikset ulgu. Läksin tagasi jea ütlesin sakslasele, et mõtlen päeva ja vaatan ringi veidi. Sakslane avas õlle ja ütles, et no Problem, aga et kui ostuks läheb, et tuleksin järgmine päev lõuna paiku...et õhtul on palju siblimist.

Vaba aeg - Veidi muserdunult läksin süüa otsima, Valisin PizzaHut´i ja võtsin kõige vingema pitsa ja 2 õlut. Mõtlesin ,et otsin mingi hotelli ha surfan veidi mobiles. Õnneks oli kaasas TomTom ja pääsesin kaardi ostmises ja see näitas ka hotellid ära. Läksin siis pargi lähedusse ilusa allee äärde hotelli "Europa". Tuba oli 41 EUR ja internet sealse arvutiga 10EUR. Puldis oli vene mutt (vaatas vene kanaleid telekast) ja hakkasin vene keeles juttu tegema. Ütlesin, et raha nagu vähe et teeks kõik kokku 35 EUR ja tšekki ei taha.... - Diil.
Viskasin seljakoti tuppa, läksin fuajeesse internetti tülitama. vending masinast oli õlu otsa saanud ja mutt juhatas mind lähima putkani. võtsin 4 õlut ja hakkasin Mobilet tuhlama. Minu eelarve jaoks miskit eriti polnud. Aeg läks lennates ja kell oli pool kümme saanud. Otsustasin veidi linnapeal uidata ja ööeluga kurssi viia. Väikeseid Baar-Luonge-Restaraunt multifunktsionaalseid pubisi oli palju....astusin kõige rahvarohkemasse sisse ja võtsin õlle...kell 11 oli pubi tühi ja mina viimane klient. Hakkasin siis hotelli tagasi jalutama ja miskipärast oli kogu linn juba selleks ajaks unne vajunud. Jõudsin hotelli, vaatasin toas MrBeani ja jäin magama....

I päeva kulud (teisendatult)
lennuk - 2300.-
pudi-padi lennukis - 150.-
Rong - 55.-
PizzaHut - 280-
Hotell - 550.-
Õlled putkast - 75.-
õlu baarist - 30.-

kokku 3440.-
R - stands for Racing

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: O: 924/944

Postitus Postitas ndrk » 02 Sept 2008 16:35

29.08.2008

Ärkasin hilja...äratuse olin vist unesegaselt kinni vajutanud. Hommikusöögi olin maha maganud ja check-out oli lähedal. kähku dušš ja kodinad kokku. Tänasin perenaist ja seadsin sammud nö centrumi poole. otsustasin hommikusöögiks türklaste kebabi võtta. kebabi eine (friikad, lahmakas Türüm ja koola) oli kosutav ja kõigest jagu ei saanudki. Türklane tundis muret, et kas ei maitse. ütlesin, et väga hea, kuid mu kõht üleliia ei veni kah. Eelmisel õhtul olin välja otsinud lähedal asuvad autoplatsid ja ühe kaugemal asuva 944-ja. palusin Peertil sinna helistada, kuid lõpuks otsustasime, et selle Türklaste müüdava 944 pärast ei tasu mul Šveitsi piiri äärde sõita....nii et läksin kohalikke autoplatse kammima. Mõtlesin, et tahaks ikka kojusõidu autoga ette võtta...see oli nagu kogu reisi maasikas. mõtlesin, et võtan miskise kiirema putuka ligi ja müün siin kodus maha. Esimesel platsile sisse astudes sain kohe aru türklaste ja sakslaste kvaliteedivahest. kontor oli seal räpane, tänavale avanev peldikuuks oli pärani lahti (ilmselt tuulutamiseks) ja sealne lehk ja vaatepilt olid päris õudsad. Vaatasin kiire pilguga ja sammuga autod üle...ei tahtniks türklasest "parima sõbraga" hakata jagelema. Hilja. juba lendas tuhatnelja kohale noor türgi päss. Räpane ja kasimata. hakkasime inglise keelt purssima ja Türklane tutvustas mulle on pasa-arsenaali (...mus kunagi olid autod). Kutt vandus rauda, et räbala istmega BMW on vaid 120 000 sõitnud ja et Golf GTI on IDEAALSES korras hoolimata sinisest suitsust, mis väljus sealt summutist. Kutt väitis, et KÕIK nende autod sõidavad 3 aastat ilma hoolduseta...niivõrd heas korras pidavat olema. Kusjuures samal ajal garaazu ukse juures üritasid ta kompanjonid edutult ühte rimakat Escort Cabriot ellu äratada. Tegin kiiresti sealt minekut.
Kusjuures see GTI maksis 2900 EUR, E34 2.0 maksis 2750 EUR ja mittetöötav Cabrio 2900 EUR. Ehk et Eestis on need autod MÄRGATAVALT soodsamad ja paremad.
Teise autoplatsi ei hakanud minemagi, kuna oli selge, et miskit võtta pole. Targem on lennukiga tagasi tulla. jalutasin siis centrumisse interneti kohvikusse, tegin ühe õlle ja vaatasin lennuinfot. E-air oli 3600 eek ja start 6 tunni pärast. Ei hakanud broneerima, kuna mõtlesin "päris" Frankfurdis pisut ringi liikuda ja ehk siis hilisem lend võtta.
Läksin frankfurdi kesklinna tuiama. Ilm oli 28 kraadi ja päris mõnus oli. masendus tuli ikkagi peale ja otsustasin siis selle lennu ikka ära bronnida. Otsisin internetikohviku ja....ülla ülla...lend maksis juba 5600.- :shock: ...järgmise päeva oma 2900.- otsustasin siis,et lähen järgmise päeva lennuga ja bronnisin selle ära. Tuiasin kesklinnas ja läksin tagasi Offenbachi tuttavasse hotelli Europa. Sain sama hinna, mis eelmine kord ja otsustasin siis taas centrumisse minna ja hakata jama kokku ostma ja õlut jooma.
Edasi järgneks pikk ja igav jutt, nii et säästan. Märkimist väärib vaid asjaolu, et öösel viimasesse baari sisse astudes leidsin seal ühise keele kreeklasest baarmaniga ja sakslastest/venelastest koosneva seltskonnaga. juttu jätkuks kauemaks ja ma usun, et ma ei valeta kui väidan, et mulle vähemalt 10 ringi Jäägrit välja tehti....Targemaks sain kah. Nimelt pidi frankfurdis päeval 1M inimest elama, öösel 0.5M. 60% elanikest on Türgklased või muud udmurdid.....
Oli väga mõnus õhtu.

II Päeva kulud

Kebabi eine - 94 .-
internetikohvikud + päevane õlu 110.-
Rong linna ja tagasi 110.-
söök KFC-s - 100.-
kogu õhtune pubitamine 500.-
2x külmikumagnet 94
Hotell 550.-

Kokku ~1560.-
Viimati muutis ndrk, 02 Sept 2008 17:00, muudetud 1 kord kokku.
R - stands for Racing

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: O: 924/944

Postitus Postitas ndrk » 02 Sept 2008 16:51

30.08.2008

Uhh....raske ärgata. kell pea 12:00, lend läheb 17:40. kiire dušs ja check-out. lonkisin centrumisse, tegin ühe tavakebabi ja läksin kohalikku toidumarketisse nö spetsiifilist toitu ostma (juustud, minivorstid ja noh need...purgi sees soolvees ligunevad Frankfurterid). Läksin oma eileõhtusesse viimsesse pubisse tagasi, see asus otse "raekojaplatsi" serval. Võtsin paar õlut ja nautisin aja surnuks löömist. Päike tuli välja ja hakkas kõrvetama. läksin rongiga Frankfurdi keskusesse ja otsustasin Maini ääres pisut jalutada. Kraadiklaas näitas +30C. Maini ääres käis sihuke pidu ja pillerkaar..laupäev ikkagi...ja eurooplaste viimane puhkepäev. Nautisin melu, võtsin päikest ja libistasin päeva kella 4 peale. taas aitas TomTom mul linnas orjenteeruda ja enne hauptwache peatusesse jõudmist põikasin läbi spordipoest. leidsin endale ainulaadsed tennised ja ostsin sündimata lapsele kampsuni jms..noh et naine kodus lahkemalt vastu võtaks. Läksin lennujaama, seikesin ja otsisin õiget kassat. sattus kassasse tore noor saksa tädi. viskasime nalja, et kui ma peaksin oma Frankfurteri vorste üritama pardale viia, siis tollimehed suurima rõõmuga konfiskeeriks need. Boardinguni oli aega 10 minutit, võtsin ühe külma õlle ja libistasin selle koos Politseinikege lennujaama ees ära. Tähendab nemad mu õlut ei joonud..tegid suitsu ja rääkisid niisama. ilmselt pole seal siis avalikult õlletarbimine keelatud.
no ja läbi mu reis hakkas saamagi. lennukis mõõtsin GPS-iga kiirust :D 838km/h oli suurim number, mida nägin. Maandusin 9 paiku eestis...+9C Tere sügis!

III päeva kulud:

Kebab - 65.-
õlled ööklubis "LUV" - 60.-
Rong x2 110.-
pudi-padi 150.-
tennised/riided 1500.-
Lennuk 2900.-
söök lennukis 100.-

Kokku 4885.-

3 vabalt elatud päeva saksamaal kokku: 9885.-
R - stands for Racing

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: O: 924/944

Postitus Postitas Pets » 02 Sept 2008 20:03

No on mõnel viitsimist kirjutada :lol:
Ei, kõik suurepärane ja jätka samas vaimus!

Eks jah, see odava ja hea leidmine on raske.
Aga nüüd on hea pool ka, saad veel katsetada.

Kas Frankfurdi lennujaamas hullumeelseid 4 tunniseid sabasid polegi enam?
Said nii kiirelt sisse chekitud.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
ndrk
Postitusi: 248
Liitunud: 18 Aug 2008 08:47

Re: O: 924/944

Postitus Postitas ndrk » 02 Sept 2008 20:31

Ei tea...mina olin ainus E-air check-inis sel hetkel.
Küllap keegi laupäeval Frankfurdist minema lennata ei taha. Seal avati vist hiljuti see Terminal 2 kah....see ehk võtab koormust maha.

Otsustasin kevadeni asja vaka alla panna, kui just miskit ulme pakkumist siit koha pealt pole. Avasin SEB-s uue konto, millele kaarti ei teinud, panin 1700 EUR sinna eurodena tolmu koguma. Jõudu mööda lisan igal kuul sinna 100-200 EUR. Ehk õnnestub kevadel taas Saksamaale seiklema minna 8)
R - stands for Racing

Kasutaja avatar
Higgins
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Nov 2006 11:09
Asukoht: Tallinn

Re: O: 924/944

Postitus Postitas Higgins » 03 Sept 2008 06:04

:mrgreen:

No neetud, tegelane kes niimoodi kirjutada oskab, on igati minu austusavaldused 2ra teeninud. Retsept ja 6nnitlused Sinu vanematele kordal2inud too eest.

Aga kui juulis Maarjamaa tolmu m6neks ajaks jalgatelt pyhkisin ning enne yle suure lombi lendamist Frankfurdis peatuse tegin, siis olid mu enda kogemused suhteliselt sarnased. Taksojuht, kes lennujaamast hotelli viis, oli italiano, kes muidugi 2ra eksis ja suhteliselt kaootilist s6idustiili harrastas. 22relinnast vaid pisut eemal, kus hotell asus, oli valida vaid tyrgi, hiina ja itaali toidukohtade vahel etc. Linn voolas tyhjaks juba enne kymmet, nii et olime ka pms viimased kylastajad. J2rgmise p2eva taksojuht oli j2lle hindu, kes kogunisti GPS-i vahendusel liikus. Lennujaama t2did n2rvitsesid pidevalt, et kohe j22te lennust maha (see oli ka siis, kui Lufthansa streikis), aga kylma k6huga p6hjamaalastel j2i muidugi aega ylegi.

Korra teemat vahetades peab mainima, et 6nneks osutus eisalgne mulje, et k6ik autod siin on kas ameeriklased v6i jaapanlased kyllaltki kiiresti v22raks. Yhes keskmise suurusega linnas tabasin mitmeid eksoote: 964 Turbo, Ferrari 308, siis yks 550, millele kaks Maserati Quatroportet eskorti tegid :?:, Bentley Azure, Ferrari F430 Spider ja veel k6ige eksootilisem - vana-hea 924!!

H

P.S. Vabandan tapitahtede puudumist, interneti tuuakse siin vaid vankriga kohale ja olen seda oodates sunnitud ilma lapaka eesti klaviatuurita l2bi ajama.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: O: 924/944

Postitus Postitas jeff01 » 03 Sept 2008 09:18

Soovitan ette võtta ka 1 leedu tripp (Maksab vaid benaraha ja lõunasöögi leedus) ma ei tea kas meil joppas, või võib seal teinekordki sellise asja otsa komistada nagu meil juhtus....
Nimelt tõime kunagi puht kogemata midagi välja otsimata 2000 euro eest 944lja, millel õlilekkeid polnud, armatuur oli korralikult nahaga kaetud nagu ka istmed, millesse olid ka porsche kirjad tikitud. Mootoril olid surved 15ne kandis ja midagi ei kolisenud ega logisenud....kaasa sai lisaks all olnud 16 tollistele velgedele ka teised 16 tollised ja mõlemal jooksul väga head rehvid peal. (Vigadest: Esitiib vajas värvi kuna omanik oli kanalisatsiooniauku sõitnud ja selle tõttu ka ühe velje ja õõta pidanud vahetama)

Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 328
Liitunud: 16 Okt 2005 15:38
Asukoht: Tallinn, Männiku

Re: O: 924/944

Postitus Postitas rosco » 03 Sept 2008 12:07

jeff01 kirjutas:Soovitan ette võtta ka 1 leedu tripp (Maksab vaid benaraha ja lõunasöögi leedus) ma ei tea kas meil joppas, või võib seal teinekordki sellise asja otsa komistada nagu meil juhtus....
Nimelt tõime kunagi puht kogemata midagi välja otsimata 2000 euro eest 944lja, millel õlilekkeid polnud, armatuur oli korralikult nahaga kaetud nagu ka istmed, millesse olid ka porsche kirjad tikitud. Mootoril olid surved 15ne kandis ja midagi ei kolisenud ega logisenud....kaasa sai lisaks all olnud 16 tollistele velgedele ka teised 16 tollised ja mõlemal jooksul väga head rehvid peal. (Vigadest: Esitiib vajas värvi kuna omanik oli kanalisatsiooniauku sõitnud ja selle tõttu ka ühe velje ja õõta pidanud vahetama)

OT,aga ega see halli/ hõbedast värvi polnud? Vanema tüübi 944?

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: O: 924/944

Postitus Postitas jeff01 » 03 Sept 2008 18:18

oli küll, nüüd olevat karpidelt rooste läbi tunginud, muud täpsemalt ei tea aga tol korral tundus väga hea diil.

Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 328
Liitunud: 16 Okt 2005 15:38
Asukoht: Tallinn, Männiku

Re: O: 924/944

Postitus Postitas rosco » 03 Sept 2008 18:45

Oli mul sõbra käes mingiaeg. Siis oli küll väga kena auto,eriti veel sisu.

ok,OT lõpp :)

Kasutaja avatar
Gustafson
Postitusi: 131
Liitunud: 10 Sept 2006 00:16
Asukoht: Tallinn

Re: O: 924/944

Postitus Postitas Gustafson » 04 Sept 2008 10:06

Kuna mind ja mu naist tabas hiljuti suur traagika, siis mõtlesime aja maha võtta ja pisut kodust eemal olla seda järjekordse euroopa-tuuri näol. Kindlat marsruuti pole paikka pandud ja seetõttu võin soovi korral mingied autosid kuskil Saksas või Śveitsis või Hollandis või Austrias või Prantsusmaal või Itaalias või Hispaanias üle vaadata küll. Stardin peale OT-d ehk 21 septembril ja kruiisin vähemalt 2 nädalat, võibolla ka 3 või 4 või veel kauem. Pole kindel, kuid võibolla kruiisin ka VAn-Zweedenite juurest läbi. Otseselt pole endal midagi vaja , kuid mine tea, võibolla OT muudab asjade seisu...
Suure soovi korral või suure vajaduse korral ehk saaks ka mingi sõitva isendi koju tuua.

Gustafson
944 S2 1989

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: O: 924/944

Postitus Postitas Raceboy » 04 Sept 2008 10:21

Kasutaja zercs mainis, et ta plaanib enda 924-ja müüa. Äkki võtad ühendust ja vaatad üle auto? Kindlasti pole tegu veatu eksemplariga, aga kui sa Saksas autot vaatamas käisid, siis vast Tallinnas väike käik ei tee paha :D
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Suletud