Eesti (ja osaliseslt Rootsi) ajalugu on võimalik lugeda SIIT
Sisu on taastatud, tehnika on ok (kaasa tuleb reconditioned Torque tube...või olen jõudnud selle juba alla panna) Värv on lähedalt kole, mõne sammu kauguselt vähe parem, hämaras väga hea.
Head ja kallid (võidusõidu)tehaselisad(vaata lugejate autode alt), kõik 3 elektrilisa töötavad ideaalselt (peeglid, katus, tagaluuk). Ülevaatuselt on 2x läbi läinud esimese korraga ja nurinata. Piduriklotsid x4 ja käsipiduri klotsid on kevadel vahetatud). Summuti tagumine pütt on auklik, torud aga head-tugevad. Gurf racing 10W-60 õli sisse läinud 2000 km tagasi, käigukastis kah uus õli.
On 6 kuud kasutatud igapäevaautona, ühtegi probleemi pole.
M: Porsche 944R 1986
M: Porsche 944R 1986
Viimati muutis ndrk, 05 Okt 2010 22:19, muudetud 1 kord kokku.
R - stands for Racing
Re: M: Porsche 944R 1986
Küsimus siis selline ,et miks oma autost loobud?
Re: M: Porsche 944R 1986
No ütleme nii, et erimeelsused pere II auto funktsionaalsuse ja kasutusvõimaluste osas
Vahetusvariantideks sobib Range Rover 2000-2002 või LR Discovery 2002-2004. Porsche oleks omafinantseeringuks, ülejäänud võtaks liisingusse.
Vahetusvariantideks sobib Range Rover 2000-2002 või LR Discovery 2002-2004. Porsche oleks omafinantseeringuks, ülejäänud võtaks liisingusse.
R - stands for Racing