M: 924 '77 2,0
M: 924 '77 2,0
Olen olnud halb omanik ja jätnud oma 24 juba ca aastaks seisma. Vahest leidub keegi, kes tahab oma elu keeruliseks teha, seega panen igaksjuhuks siia kuulutuse üles.
Tegu siis ameerika versiooniga, kunagi väidetavalt ainus automaat-24 Eestis, praegust seisu ei tea.
Autost saab mingi aimu kunagi peetud blogist (http://www.hot.ee/fitti/porsche.html), kere on küll praeguseks halvemas seisus, kui neil piltidel. Nt juhipoolne esitiib tahab välja vahetamist (läks väga kortsu, kui ratas sõidu ajal alt ära tuli). Üritan ka millaski värskemaid pilte teha ja need siia üles panna.
Enne seismajäämist tegi foorumikasutaja Raceboy (elik Peep) põhjaliku moto remondi, armatuurialune juhtmeläbu sai cmf-is korda tehtud. Nüüd peaks ilmselt mootori uuesti üle käima.
Põhiline probleem on autol dokumentidega. Ostsin selle tüübilt, kes oli vist 4. omanik pärast seda kodanikku, kelle nimi dokumentides kirjas - keegi vahepealsetest omanikest polnud vaevunud autot ümber vormistama. Paraku varastati mult koos rahakotiga ka olemasolev reg. tunnistus, nii et hetkel on masin pmst outlaw.
Ülevaatus ja kindlustus on mõistagi ka vahepeal lõppenud.
Olen mõelnud ka osadena müüa, aga mul ilmselt pole aega ega võimalust seda jupitama hakata.
Selline lugu siis. Auto seisab Tallinnas Pronksi 6 hoovis, kui huvi vaadata, tuleks enne kokku leppida, kuna ise enam seal ei ela.
Hinda küsiks 8k.
55638881
Jan
Tegu siis ameerika versiooniga, kunagi väidetavalt ainus automaat-24 Eestis, praegust seisu ei tea.
Autost saab mingi aimu kunagi peetud blogist (http://www.hot.ee/fitti/porsche.html), kere on küll praeguseks halvemas seisus, kui neil piltidel. Nt juhipoolne esitiib tahab välja vahetamist (läks väga kortsu, kui ratas sõidu ajal alt ära tuli). Üritan ka millaski värskemaid pilte teha ja need siia üles panna.
Enne seismajäämist tegi foorumikasutaja Raceboy (elik Peep) põhjaliku moto remondi, armatuurialune juhtmeläbu sai cmf-is korda tehtud. Nüüd peaks ilmselt mootori uuesti üle käima.
Põhiline probleem on autol dokumentidega. Ostsin selle tüübilt, kes oli vist 4. omanik pärast seda kodanikku, kelle nimi dokumentides kirjas - keegi vahepealsetest omanikest polnud vaevunud autot ümber vormistama. Paraku varastati mult koos rahakotiga ka olemasolev reg. tunnistus, nii et hetkel on masin pmst outlaw.
Ülevaatus ja kindlustus on mõistagi ka vahepeal lõppenud.
Olen mõelnud ka osadena müüa, aga mul ilmselt pole aega ega võimalust seda jupitama hakata.
Selline lugu siis. Auto seisab Tallinnas Pronksi 6 hoovis, kui huvi vaadata, tuleks enne kokku leppida, kuna ise enam seal ei ela.
Hinda küsiks 8k.
55638881
Jan
beer is for breakfast
Võin ilmselt fitti eest vastata.
Jupitama ta ei hakka ilmselt, armatuur on nahaga kaetud, st. ilma pragudeta. See on väga suur väärtus, kuid originaalne ilma pragudeta armatuur maksab veelgi rohkem.
Jupitama ta ei hakka ilmselt, armatuur on nahaga kaetud, st. ilma pragudeta. See on väga suur väärtus, kuid originaalne ilma pragudeta armatuur maksab veelgi rohkem.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 07 Nov 2006 20:46
Lugege sellelt saidilt auto specid korralikult läbi. tegu on US-spec autoga, millel 110 hj. Automaatkastiga kiirendus 110 hj-ga on IIRC kuskil 11 s kanti.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
050AGP PORSCHE 924´84 TUMEPUNANE 5.02.1998 POGORELOV VLADIMIR LUHA 19-12 TALLINN
Ehk on abiks? see siis omanik vähemalt 2000 aastal (Ehk on sul meeles kas passis oli sama nimi) Imelik muidugi et aastaks on 84 märgitud :S Huvitav miks ta küll nii raske on :S Kas usa variant raskem kui euro ? stanged ehk tõesti veidi aga tsinkimata kere peaks samas kergem olema....ega sa tegelikku kaalu ei tea?
Ehk on abiks? see siis omanik vähemalt 2000 aastal (Ehk on sul meeles kas passis oli sama nimi) Imelik muidugi et aastaks on 84 märgitud :S Huvitav miks ta küll nii raske on :S Kas usa variant raskem kui euro ? stanged ehk tõesti veidi aga tsinkimata kere peaks samas kergem olema....ega sa tegelikku kaalu ei tea?
050 AGP on Peebu punase numbrid, mis mingi ajavahemiku olid peale kruvitud, tal ülevaatus kehtis. Hiljem sai õigete numbritega TÜV ära tehtud, ja tagasi vahetatud, 996 AHE on minu auto registris. ARKis oli ka see minu mäletamist mööda 83 a autoks märgitud, ehkki kerenumbri järgi on 77. Paras keemia ühesõnaga.
Tegelikku kaalu ei tea.
Tegelikku kaalu ei tea.
beer is for breakfast
Need on väga vananenud andmed ja ei soovitaks eriti neid siin avaldada.jeff01 kirjutas:050AGP PORSCHE 924´84 TUMEPUNANE 5.02.1998 POGORELOV VLADIMIR LUHA 19-12 TALLINN
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]