M: Uhiuued Gaasiamordid vanemale 944ljale/ 924ljale
M: Uhiuued Gaasiamordid vanemale 944ljale/ 924ljale
Poest tellitavatest erineb vaid see, et puuduvad mutrid, paberid ja karbid.
NB tegu pole nende õlikatega mis mul pehmed olid vaid vahetasin nood uute gaasikate vastu ja maksin peale, nüüd omal juba korralikud aga all ja vahetada ei viitsi, muidu nad vägagi tugevad ja kahepoolsed võrreldes õlikatega Letihind ~2600.- paar, küsiks näiteks 2200.-
NB tegu pole nende õlikatega mis mul pehmed olid vaid vahetasin nood uute gaasikate vastu ja maksin peale, nüüd omal juba korralikud aga all ja vahetada ei viitsi, muidu nad vägagi tugevad ja kahepoolsed võrreldes õlikatega Letihind ~2600.- paar, küsiks näiteks 2200.-
924 S'ile sobivad siis kui tegu esimestega. Taga on 924 S-il alumiiniumõõtsad ja amortidel alumised poldid suurema läbimõõduga.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]
Väike OT- aga ära Sa seda ÜV vedrustustendi väga aluseks võta. Seal oleneb tulemus tõesti rehvirõhust ja ka rehvi profiilist ja veel muustki. See ei ole mõõteriist, vaid seade kaudseks vedrustuse olukorra hindamiseks. Tuttav lugu, ma ise müün selliseid stende.MartinL kirjutas:ÜV stend näitas , et amordid igati ok. Huvitav , et nad nii erinevalt näitavad. Samas rehvirõhkudest oleneb ka amordistendis suht palju.