924lja käigukast

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

924lja käigukast

Postitus Postitas jeff01 » 16 Apr 2006 19:23

Kas ja kus lasete neid remontida, kas mingeid osi saab tellida ja mis maksavad nii remont kui ka osad. Kas neljasel ja viiesel on miskit asendatavat? Kohe pole võimalik aga üldiselt tuleb see kunagi ette võtta sest täna avatasin, et pooltelg loksub kastis :? (ei tea kui ohtlikuks seda loksu nüüd pidada) arvan et mingi laagri taoline moodustis on lihtsalt väsinud, mis on kaasa toonud tihendi ebanormaalse kulumise ja õlilekke. Lisaks on kiiretel käiguvahetustel tunda krõpsud nagu sünkrokate viga vist.

coupe924
Postitusi: 201
Liitunud: 25 Okt 2005 15:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 17 Apr 2006 09:54

Mina lasin kunagi Tartus kellegi Max nimelisel kodanikul remontida 944 kasti... pani Audi jupid sisse ja kestis küll;)
www.pfg.ee oü PFG (Porsche-Foorumi-Garaaz)

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: 924lja käigukast

Postitus Postitas laur4 » 17 Apr 2006 11:03

jeff01 kirjutas:Kohe pole võimalik aga üldiselt tuleb see kunagi ette võtta sest täna avatasin, et pooltelg loksub kastis :? (ei tea kui ohtlikuks seda loksu nüüd pidada) arvan et mingi laagri taoline moodustis on lihtsalt väsinud, mis on kaasa toonud tihendi ebanormaalse kulumise ja õlilekke. Lisaks on kiiretel käiguvahetustel tunda krõpsud nagu sünkrokate viga vist.
Neljase ja viiese kasti sarnasustest rääkida ei oska, kuid ilmselt neid ei ole.
Kui pooltelg loksub, siis on laager läbi. Pikalt pole niimoodi mõtet sõita, rikub ka peaülekande hambumist. Uus laager on paarsada krooni. Oleneb kuskohast ja mis firma oma ostad. Simmer on alla 100.- . Väga odavat ei soovita, sest endal hakkasid laagripoest ostetud mõõdusimmerid väga kiiresti lekkima. Aavest sain sellised, mis aga tänaseni kuivad püsivad.
Sünkrote hindasid ja vahetust kommenteerida ei oska, sest endal pole vaja olnud teha.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 17 Apr 2006 11:39

kui 944ljale sobivad audi jupid, siis veel tõenäolisemalt peaks need ka 924ljale sobima või siiski mitte :roll: puhtalt laagreid vahetama hakata pole kah mõtet kui sünkrod juba tunda annavad, või on see siiski normaalne mis mul seal toimub :S Mõtlen seda et need laagrid pole üleöö loksuma hakanud ja usun et see on päris mitmete aastate küsimus ja ei kujuta ette mida mõelda pika sõidu all :P kas keegi viitsib oma "korras" autol (Mis ei leki ja mille poolteljed ei kolksu) proovida loksutada poolteljeotsi ja neid kasti laagreid? Olen suht teadmatuses, et kui hull on siis hull. Samamoodi nagu ei jäänud ma rahule ka täiesti uute laagrite loksumisega tagasillas :? (Said mõlemale poole mõlemad laagrid ja simmerid karbi seest võetud ja korralikult paigaldatud aga ikka on lõtk tuntav.

Kasutaja avatar
alman
Postitusi: 135
Liitunud: 26 Sept 2005 11:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas alman » 17 Apr 2006 14:57

mis puudutab laagrite loksumist "tagasillas" siis see on eeldatavasti kulunud laagripesade teema. Enda autol sama teema. Mõtlengi mis valemiga laagri ja pesa vaheline tihedamaks muuta. Ehk aitab õhuke plekk?!

Kuidas see pooltelg sul loksub? Ega ei pea silmas pikilõtku?

Kui õigesti mäletan siis 4 ja 5 käigulised on identsed kastid, ühel lihtsalt 5 käigu jaoks taga jupp juures. Kindlasti aga on erinevad sees olevad ülekanded. Paar aastat tagasi lappasin paari päevaga kahest kastist ühe kokku ja toimis väga edukalt, pole seal suurt kosmoseteadust midagi. Ainuke mis võib peavalu tekitada on diferentsiaal aga kui korpus samaks jätta siis see ei mõjuta teemat.
Allkiri allkiri

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 17 Apr 2006 20:58

polltelje otstel pikilõtku vist ei saagi olla :roll: igatahes mõtlesin seda et kui seal kahe otsa vahelt varrest ühe käega keeran ja teise käega hoian näiteks taldrikust, mille külge pooltelg nende sisekantidega läheb siis on tunda lõtku samas kuulda sõidu ajal kolksumist pole nagu seda teised on kurtnud lõtku on umbes 1mm. Selline asi kah veel, et kas käiguga pidurdamisel kostuv kahin tuleneb käigukastist või kardaanist? kostub sealt käigukangi koti alt. Õli peaks kastis nagu olema sest hiljuti sai kontrollitud ja juurde läks vaid 50g Mulle meenutab kangesti õlist tühja tegi kakäigukasti häält aga ehk siiski kardaan? sama häält mu eelmine porsche. Kui kangil kott peal on siis on vähe kuulda aga kui selle ära võtsin ja ringi sõitsin siis lausa häiris (Mul ka se kardaanikojal olev švamm seal üsna räbal ja ebatihe.)

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 17 Apr 2007 13:54

jeff01 kirjutas:Selline asi kah veel, et kas käiguga pidurdamisel kostuv kahin tuleneb käigukastist või kardaanist? kostub sealt käigukangi koti alt. Õli peaks kastis nagu olema sest hiljuti sai kontrollitud ja juurde läks vaid 50g Mulle meenutab kangesti õlist tühja tegi kakäigukasti häält aga ehk siiski kardaan? sama häält mu eelmine porsche. Kui kangil kott peal on siis on vähe kuulda aga kui selle ära võtsin ja ringi sõitsin siis lausa häiris (Mul ka se kardaanikojal olev švamm seal üsna räbal ja ebatihe.)
Oskab keegi sellele jeffi vanale küsimusele vastuse anda? Mul nimelt kostub sama heli, kui võtan sõidu ajal jala gaasi pedaalilt, kiiruse lisades, aga heli kaob. Kahtlustaksin ka ise madalamat õli taset kastis. :roll:
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 17 Apr 2007 17:53

Allan kirjutas:
jeff01 kirjutas:Selline asi kah veel, et kas käiguga pidurdamisel kostuv kahin tuleneb käigukastist või kardaanist? kostub sealt käigukangi koti alt. Õli peaks kastis nagu olema sest hiljuti sai kontrollitud ja juurde läks vaid 50g Mulle meenutab kangesti õlist tühja tegi kakäigukasti häält aga ehk siiski kardaan? sama häält mu eelmine porsche. Kui kangil kott peal on siis on vähe kuulda aga kui selle ära võtsin ja ringi sõitsin siis lausa häiris (Mul ka se kardaanikojal olev švamm seal üsna räbal ja ebatihe.)
Oskab keegi sellele jeffi vanale küsimusele vastuse anda? Mul nimelt kostub sama heli, kui võtan sõidu ajal jala gaasi pedaalilt, kiiruse lisades, aga heli kaob. Kahtlustaksin ka ise madalamat õli taset kastis. :roll:
http://www.9xxfin.com/forum/viewtopic.php?t=6466

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 17 Apr 2007 21:42

Soome keelt kahjuks ei mõista nii hästi, lugesin, aga läbi inglise keelse jutu, see, aga oli jällegi minu probleemist erinev - siduri vajutus pigem leevendab kahisemist. Kahiseb vaid käiguga pidurdades, vabastades jala gaasi pedaalilt
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 27 Dets 2007 00:51

Mul sama jama. Kas keegi on rohtu saanud?
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 27 Dets 2007 10:27

99% et kahiseb peavõlli tagumine otsalaager.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 27 Dets 2007 10:34

Raceboy kirjutas:99% et kahiseb peavõlli tagumine otsalaager.
Kas mõtled seda kasti taga otsas olevat suurte kuulidega ja kahe eraldi poolega laagrit?

Kasutaja avatar
MartinL
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Mai 2007 16:15

Postitus Postitas MartinL » 27 Dets 2007 13:24

Selle otsavõlli laagri vahetus eeldab seda , et võllid lükatakse hammasratastest puhtaks ? Ta ju kõige viimane seal. Ühtib see laager ka Audi omaga?
Hetkel ainult hunnik Porsche mudeleid :(

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 27 Dets 2007 13:42

MartinL kirjutas:Selle otsavõlli laagri vahetus eeldab seda , et võllid lükatakse hammasratastest puhtaks ? Ta ju kõige viimane seal. Ühtib see laager ka Audi omaga?
Peaks ühilduma jah. Selle laagri vahetuseks ei pea veel võlle puhtaks tegema. Küll peab seda tegema siis, kui on läbi difrit ringiajava võlli esimene laager.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 27 Dets 2007 13:46

Vaata käigukasti kohta käivat tehasemanuali. 270 lk. infot.

Vasta