Ilmselt pole Joonas pidanud igasuguste sidurita utiilidega sõitma...mida minul on aga liigagi palju ette tulnud ei teagi kas seda nüüd tabelist annab välja lugeda aga kindlasti saab nii sõita et sõit on küllaltki sujuv ja ei kostu käigukastist ebameeldivaid hääli. ei oskagi nagu seletada aga kõrgema käigu sisse lülitamiseks pead sõitma piisavalt kõrgete pööreteni, et Lasta siis mootori pööretel kukkuda niipalju kui nende kahe käigu vahe on...olenevalt ülekannetest, kuid siiski 1500 ja 2500 pöörde vahel. Sellise sõidu juures on kõrvad su suured abimhed, kuna kujutad täpselt ette mis häält teeks mootor samal kiirusel kõrgema käiguga ja siis ootadki käiguvahetusel seda aega mil hääl ehk pöörded vajuvad selliseks nagu vaja. Kui oled harjunud tahhomeetrit vaatama, sisi aitab see sind ehk rohkem. Ei usu et ta nüüd üldse ei lõhuks aga eestile teeks ehk ringi peale küll enne kui miskit juhtub.joonas kirjutas:Ei ole sinuga nõus. Sina, kui spetsialist räägi siis, mis on need õiged pööretevahemikud ja võtted, kuidas ilma sidurita käigukasti kahjustamata sõita. Mina lõhuks oma käigukasti kindlasti, kuna ei oska hetkel küll öelda, millised need pööretevahemikud on ja millisest tootja manualist saaks neid vaadata.Raceboy kirjutas: EDIT: Ja see, et käigukastile halvasti mõjub, on BS. Kui õigel pööretevahemikul vahetada, ei juhtu nende sünkrotega midagi: ei kulu kiiremini ega purune.
Olen nõus, et käigukast kohe ei plahvata, kuid hea selline käiguvahetamine kindlasti ei ole.
44ljaga pole õnneks vaja olnud aga 24ljal polnud mul kah nädala jagu sidurit, ainus mille se ära kurnas oli starter ja kui siduri sain olin nii harjunud et 1 pedaal oli nagu üle Aga siist ka minu küsimus, kas käikude ilma sidurita välja võtmine kahjustab kasti? nimelt on selline loll harjumus mul seda vägagi tihti teha (Just siis kui autoga veidi rohkem sõitma olen õppinud ei viitsi enam vabakäigule tõmbamiseks sidurit tallata)
To Henri: Oled juba miskit avastanud?