![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ise veel mõtlesin et kui siin autot ehitatud on äkki ajul safe-mode peal? on selline asi võimalik? ja kuidas saaks porsche ajule reset`i teha?
või on veel kellegil mõtteid ideid?
ette tänades
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
wg oli korras, see test oli üks esimesi mis tehtud sai..sai isegi maha keeratud ning laual kontrollitud, kõik toimis...joonas kirjutas:http://www.clarks-garage.com/shop-manual/exh-02.htm
Kuidas su vaakumvoolikud on? Oled neid hiljuti vahetanud?dexter kirjutas:kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist väljaolen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
vaakum voolikud vahetatud nädala algul. kasu ei midagihellraiser kirjutas:Kuidas su vaakumvoolikud on? Oled neid hiljuti vahetanud?dexter kirjutas:kas keegi osakb mind siin foorumis sellega aidata, nimelt ei puhu mul turbo enam üle 0,2bar ehk tuleb vaevu vaakumist väljaolen kotrollinud nii turbot, solenoid klappi, wastegate`i ja by-pass klappi...kõik paistis nagu korras olevat..
Aga üldiselt on päris palju siin kirjas, mida saad kontrollida: http://clarks-garage.com/951faq.htm#problems
pöördesse läheb, sellega suuremat probleemi pole, ja no turbo kell ei valeta, seda ka persega tunda, lihtsalt boosti ei tulejoonas kirjutas:Kas kell näitab ikka õigesti.
Kui sa välistasid turbo rõhu välja laskmise, siis on kuskil leke.
Las keegi targem täpsustab, kuid ma ei oska öelda, kuidas saab elektroonika rõhku alla lasta, kui välja laskmise kanalil on punn ees.
Mootor ikka pöördesse läheb?
hellraiser kirjutas:Kui nüüd sedasama lini lugeda, mis ma enne andsin, siis:
* Does the car only boost up to 0.2bar or 1.2bar absolute?
If yes, then it's a likely problem with a connection on one of the various sensors (TPS, airflow meter, etc).
Ehk siis kontrolli õhulugeja, TPS'i jne elektriühendusi.
TPS's peaks ikka natuke teisiti töötama. Asi on põhimõtteliselt reostaat + lüliti. Kui liblikas on täiesti kinni, on lüliti sisse lülitatud ning peab käima klõps. Kui liblikat keerad (vajutad gaasi), vabastatakse lüliti ning hakatakse mööda reostaati liikuma.dexter kirjutas:võimalik wt viga siis TPS`is kui ma ei eksi siis peaks sellel kaks asendit olema, kinni, kus signaal läbi klemmide jookseb, kinni, mingit signaali pole ja lõpus peaks olema full throtle ehk peaks uuesti sigaali andma, kuid mul seda viimast astet ei ole, ei tee ka plõksu...aga ma pole ka vel täitsa kindel pean natuke kirjandust tuhnama...