944 süüte probleem.
944 süüte probleem.
Ostsin porsche 944 uue aku ja süüteküünlad. Samal õhtul tanklasse sõides ja tankides auto enam käima ei läinud. Järgmine hommik käivitades läks auto pika ketramise peale käima ja töötas ilusti päeva. Täna õhtul läks auto võtmest käima ja läks ilusti. pöörted olid natuke madalad, aga arvan et see võis tingitud olla külmast mootorist. Sõides linnas suri auto äkki välja ja enam käima ei läinud, ega ei lubandki. Lihtsalt ketras ja ketras aga sädet ei tekkinud.
Paluks abi ehk oskab keegi aidata.
Paluks abi ehk oskab keegi aidata.
Viimati muutis Made, 15 Jaan 2008 21:57, muudetud 1 kord kokku.
Ma kardan, et Jeffi masina probleem oli mujal, aga kirjelduse järgi võib ka probleem olla reference sensorites. Pikemalt jutustasin nii:
http://porsche-foorum.ee/viewtopic.php?t=957
Mul oli probleem anduri teises otsas olevates klemmides vist. Ühel hetkel bensujaamas auto keeldus käivitumast, süüde puudus täielikult. Loksutasin kõik klemmid üle ja läks jälle laksust. Anduri streikimist pole vist veel otseselt täheldanud.
http://porsche-foorum.ee/viewtopic.php?t=957
Tundub vägagi nagu jagajas tekiks kondents, aga nii lihtne see probleem ilmselt pole.jeff01 kirjutas:kui teaks isegi milles oleks siis aitaks ja oleks ilmselt korras, imelik ka see, et mitte käivitumine esineb siis kui soojakraadid miinuskraadideks pööravad, suvel nagu polnud sellist jama.
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui välja sureb sooja mootoriga ja peale suuremaid pöördeid nagu kirjutasid ning puudu on siis säde, ei oska peale reference sensorite midagi pakkuda. Need lähevad asukoha tõttu soojaks ka. Muud mootori küljes olevat, mis soojenedes võib sädeme kadumist põhjustada pähe ei tule.
Kui jagajas tekib kondents, siis on mootor alati vähemalt puterdades käima läinud ja jäänud.
Kui jagajas tekib kondents, siis on mootor alati vähemalt puterdades käima läinud ja jäänud.
Kahtlustaks sama mis laur4.
http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... f7fa4fac9f
Kui auto ei käivitu, siis vaata, mida teeb tahhomeeter. Kas nõel hüppab, siis kui annad starterit või mitte?
Hea on siis, kui nõel hüppab.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ign-02.htm
Minuarust on kõige lihtsam vahe reguleerida siis, kui sidurikoda on maas, siis torkad anduri hoidjasse ja reguleerid 0,8mm vahe sisse, siis eemaldad anduri ja paned katte tagasi ja siis alles anduri tagasi. NB! Sensorid on erinevate pikkustega umbes 1-2 mm. Teist vana sensorit vahe sättimiseks kasutada on riskantne.
Clarki lehel olev variant peaks ka töötama, kui pole muud vajadust kogu kupatuse lahti kiskumiseks.
http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... f7fa4fac9f
Kui auto ei käivitu, siis vaata, mida teeb tahhomeeter. Kas nõel hüppab, siis kui annad starterit või mitte?
Hea on siis, kui nõel hüppab.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ign-02.htm
Minuarust on kõige lihtsam vahe reguleerida siis, kui sidurikoda on maas, siis torkad anduri hoidjasse ja reguleerid 0,8mm vahe sisse, siis eemaldad anduri ja paned katte tagasi ja siis alles anduri tagasi. NB! Sensorid on erinevate pikkustega umbes 1-2 mm. Teist vana sensorit vahe sättimiseks kasutada on riskantne.
Clarki lehel olev variant peaks ka töötama, kui pole muud vajadust kogu kupatuse lahti kiskumiseks.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eile proovisin reference sensorite pistikuid muidida ja auto läks käima. Aga küsiks ka kuidas neid reference sensorite pistikuid vahetada siis? On seal omad nippid või lihtsalt keerad otsad lahti ja paned uued asemele?hellraiser kirjutas:Kui on see mitte käivitumise probleem, esimese asjana kontrolli seda, et kas käivitamise ajal tahhoka nõel liigub. Kui ei liigu, mudi natuke mootori taga olevaid reference sensorite pistikuid ja vaata, kas mõjub.
Aga jah, kui tahhoka nõel ei hüppa, siis on kindel probleem nendes sensorites.
-
- Postitusi: 818
- Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sensoripoolsed otsad vahetad koos sensoriga ja teise otsa omad tellid uued ning vahetad ära: http://www.944online.com/cgi-bin/ASI_St ... ivery-9441
http://forums.rennlist.com/rennforums/s ... ensor+plug
Võibolla raceboy või keegi teine kommenteerib, kuidas nende anduritega on. Kas peab kasutama samu pistikuid või võib kasutada midagi muud.
Kõigepealt võiksid neid kontakte puhastada.
Võibolla raceboy või keegi teine kommenteerib, kuidas nende anduritega on. Kas peab kasutama samu pistikuid või võib kasutada midagi muud.
Kõigepealt võiksid neid kontakte puhastada.