944 süüte probleem.

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
Made
Postitusi: 27
Liitunud: 30 Dets 2007 18:23
Asukoht: Rakvere

944 süüte probleem.

Postitus Postitas Made » 07 Jaan 2008 20:30

Ostsin porsche 944 uue aku ja süüteküünlad. Samal õhtul tanklasse sõides ja tankides auto enam käima ei läinud. Järgmine hommik käivitades läks auto pika ketramise peale käima ja töötas ilusti päeva. Täna õhtul läks auto võtmest käima ja läks ilusti. pöörted olid natuke madalad, aga arvan et see võis tingitud olla külmast mootorist. Sõides linnas suri auto äkki välja ja enam käima ei läinud, ega ei lubandki. Lihtsalt ketras ja ketras aga sädet ei tekkinud. :?:
Paluks abi ehk oskab keegi aidata. :cry:
Viimati muutis Made, 15 Jaan 2008 21:57, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
margus
Postitusi: 239
Liitunud: 14 Juun 2007 12:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas margus » 07 Jaan 2008 21:02

Ma kardan, et Jeffi masina probleem oli mujal, aga kirjelduse järgi võib ka probleem olla reference sensorites. Pikemalt jutustasin nii:
Mul oli probleem anduri teises otsas olevates klemmides vist. Ühel hetkel bensujaamas auto keeldus käivitumast, süüde puudus täielikult. Loksutasin kõik klemmid üle ja läks jälle laksust. Anduri streikimist pole vist veel otseselt täheldanud.

http://porsche-foorum.ee/viewtopic.php?t=957
997.1 4S, 958d
Ex: 944 S2, 957d
https://www.stuttcars.com/u/110/

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 07 Jaan 2008 22:28

kui teaks isegi milles oleks siis aitaks ja oleks ilmselt korras, imelik ka see, et mitte käivitumine esineb siis kui soojakraadid miinuskraadideks pööravad, suvel nagu polnud sellist jama.

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 07 Jaan 2008 22:48

Kas teist DME releed ei ole proovinud? Ehk teeb see mingit pulli?

Kasutaja avatar
Allan
Postitusi: 285
Liitunud: 07 Sept 2006 13:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Allan » 07 Jaan 2008 23:59

jeff01 kirjutas:kui teaks isegi milles oleks siis aitaks ja oleks ilmselt korras, imelik ka see, et mitte käivitumine esineb siis kui soojakraadid miinuskraadideks pööravad, suvel nagu polnud sellist jama.
Tundub vägagi nagu jagajas tekiks kondents, aga nii lihtne see probleem ilmselt pole.
Staatus: Porschetu
http://www.flickr.com/photos/allantahtla/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 08 Jaan 2008 00:08

Kui välja sureb sooja mootoriga ja peale suuremaid pöördeid nagu kirjutasid ning puudu on siis säde, ei oska peale reference sensorite midagi pakkuda. Need lähevad asukoha tõttu soojaks ka. Muud mootori küljes olevat, mis soojenedes võib sädeme kadumist põhjustada pähe ei tule.
Kui jagajas tekib kondents, siis on mootor alati vähemalt puterdades käima läinud ja jäänud.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Jaan 2008 01:52

Kahtlustaks sama mis laur4.
http://clarks-garage.com/phpBB2/viewtop ... f7fa4fac9f

Kui auto ei käivitu, siis vaata, mida teeb tahhomeeter. Kas nõel hüppab, siis kui annad starterit või mitte?

Hea on siis, kui nõel hüppab.

http://www.clarks-garage.com/shop-manual/ign-02.htm

Minuarust on kõige lihtsam vahe reguleerida siis, kui sidurikoda on maas, siis torkad anduri hoidjasse ja reguleerid 0,8mm vahe sisse, siis eemaldad anduri ja paned katte tagasi ja siis alles anduri tagasi. NB! Sensorid on erinevate pikkustega umbes 1-2 mm. Teist vana sensorit vahe sättimiseks kasutada on riskantne.

Clarki lehel olev variant peaks ka töötama, kui pole muud vajadust kogu kupatuse lahti kiskumiseks.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 08 Jaan 2008 07:56

jagaja kaane viga se ilmselt pole nagu allan pakkus....
eelmisel aastal vahetasin kaane, rootori, küünlad, juhtmed ja lasin kõik pistikud niiskuse eemaldajaga üle aga midagi ei muutunud....

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 08 Jaan 2008 11:03

Kui on see mitte käivitumise probleem, esimese asjana kontrolli seda, et kas käivitamise ajal tahhoka nõel liigub. Kui ei liigu, mudi natuke mootori taga olevaid reference sensorite pistikuid ja vaata, kas mõjub.

Aga jah, kui tahhoka nõel ei hüppa, siis on kindel probleem nendes sensorites.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Made
Postitusi: 27
Liitunud: 30 Dets 2007 18:23
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Made » 08 Jaan 2008 19:10

hellraiser kirjutas:Kui on see mitte käivitumise probleem, esimese asjana kontrolli seda, et kas käivitamise ajal tahhoka nõel liigub. Kui ei liigu, mudi natuke mootori taga olevaid reference sensorite pistikuid ja vaata, kas mõjub.

Aga jah, kui tahhoka nõel ei hüppa, siis on kindel probleem nendes sensorites.
Eile proovisin reference sensorite pistikuid muidida ja auto läks käima. Aga küsiks ka kuidas neid reference sensorite pistikuid vahetada siis? On seal omad nippid või lihtsalt keerad otsad lahti ja paned uued asemele?

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser » 08 Jaan 2008 19:25

Sensoripoolsed otsad vahetad koos sensoriga ja teise otsa omad tellid uued ning vahetad ära: http://www.944online.com/cgi-bin/ASI_St ... ivery-9441
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Jaan 2008 19:30

Kui jootekolb peos püsib, on võimalik sensoripoolsed pistikud ka vahetada.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
Made
Postitusi: 27
Liitunud: 30 Dets 2007 18:23
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Made » 08 Jaan 2008 19:40

Joodekolb seisab peos, :) aga saan need kaks reference sensorid võibolla Ringo käest ja eelistaks vahetada terved juppid ära. Arvan, et on siis vähe kindlam et tööle hakkaks.

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joonas » 08 Jaan 2008 19:46

http://forums.rennlist.com/rennforums/s ... ensor+plug

Võibolla raceboy või keegi teine kommenteerib, kuidas nende anduritega on. Kas peab kasutama samu pistikuid või võib kasutada midagi muud.

Kõigepealt võiksid neid kontakte puhastada.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 09 Jaan 2008 20:20

kontakte on puhastatud ja pingutatud ja niiskustki eemaldatud aga kuna juhtmed on väljast mõrasid täis, siis seda pakun ka signaali juhtmete kohta.....se on lihtsalt 1 kuum koht kus juhtmed amortiseeruvad ja kuna seal olev pinge ei ületa poolt Voltigi siis pole palju vaja et signaal häiritud saaks.

Vasta