Viimased pool aastat olen TTÜ-s õppinud autode ehitust.
Nüüd pean hakkama kaitsma laboritöid.
Näidisautoks, mille järgi sai asju mõõdetud, uuritud, oli minu Porsche 944.
Nüüd on tekkinud mõned küsimused, millele ise ei oska vastust leida. Selleks tegin ka selle suht üldise teema mille all asju küsida.
Kõige pealt sooviks vastust küsimusele: 944-l on siduriajamil mingisuguseid reguleerimisvõimalusi, milliseid?
Äkki keegi, kes kauem 944-dega kokku puutunud oskab vastata.
Tänud neile, kes viitsivad mõelda, aidata!
Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
what would the world be like if everything had to be practical
- James Herne
- Postitusi: 91
- Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
- Kontakt:
Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
Ei ole. Kui hakkab libisema, siis aitab vaid katete või terve ketta vahetus.reimz kirjutas:944-l on siduriajamil mingisuguseid reguleerimisvõimalusi, milliseid?
Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
Tänud!
Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
what would the world be like if everything had to be practical
Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
Mida selle pikisuunalise kaldega mõtled? Ei ole autoehituse terminitega nii kursis. Esisillal saab reguleerida muidu kokkujooksu, ratta külgkallet ja siis õõtsa tagumise kinnituse abil ratast veidi ette-tahapoole liigutada.reimz kirjutas:Tänud!
Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
laur4 kirjutas:Mida selle pikisuunalise kaldega mõtled? Ei ole autoehituse terminitega nii kursis. Esisillal saab reguleerida muidu kokkujooksu, ratta külgkallet ja siis õõtsa tagumise kinnituse abil ratast veidi ette-tahapoole liigutada.reimz kirjutas:Tänud!
Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
Seda ratta ette-taha liigutamist ma mõtlesingi. Suur tänu põhjaliku vastuse eest (oligi vaja teada kuidas seda teha saab).
what would the world be like if everything had to be practical
Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks
Kui seda mõtlesid, siis täiendaks veidi oma juttu. Vanemal (enne '85-t) 944-l ja 924-l on seal lihtsalt liigutatav kinnitus. Uuemal aluõõtsadega 944-l on seal eksentrikpolt.reimz kirjutas:laur4 kirjutas:
Mida selle pikisuunalise kaldega mõtled? Ei ole autoehituse terminitega nii kursis. Esisillal saab reguleerida muidu kokkujooksu, ratta külgkallet ja siis õõtsa tagumise kinnituse abil ratast veidi ette-tahapoole liigutada.
Seda ratta ette-taha liigutamist ma mõtlesingi. Suur tänu põhjaliku vastuse eest (oligi vaja teada kuidas seda teha saab).