Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Postitus Postitas reimz » 19 Apr 2008 16:03

Viimased pool aastat olen TTÜ-s õppinud autode ehitust.
Nüüd pean hakkama kaitsma laboritöid.
Näidisautoks, mille järgi sai asju mõõdetud, uuritud, oli minu Porsche 944.

Nüüd on tekkinud mõned küsimused, millele ise ei oska vastust leida. Selleks tegin ka selle suht üldise teema mille all asju küsida.




Kõige pealt sooviks vastust küsimusele: 944-l on siduriajamil mingisuguseid reguleerimisvõimalusi, milliseid?
Äkki keegi, kes kauem 944-dega kokku puutunud oskab vastata.


Tänud neile, kes viitsivad mõelda, aidata!
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
James Herne
Postitusi: 91
Liitunud: 29 Sept 2006 20:19
Kontakt:

Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Postitus Postitas James Herne » 20 Apr 2008 21:45

reimz kirjutas:944-l on siduriajamil mingisuguseid reguleerimisvõimalusi, milliseid?
Ei ole. Kui hakkab libisema, siis aitab vaid katete või terve ketta vahetus.

Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Postitus Postitas reimz » 21 Apr 2008 12:33

Tänud!

Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Postitus Postitas laur4 » 21 Apr 2008 13:00

reimz kirjutas:Tänud!

Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
Mida selle pikisuunalise kaldega mõtled? Ei ole autoehituse terminitega nii kursis. Esisillal saab reguleerida muidu kokkujooksu, ratta külgkallet ja siis õõtsa tagumise kinnituse abil ratast veidi ette-tahapoole liigutada.

Kasutaja avatar
reimz
Postitusi: 121
Liitunud: 10 Jaan 2007 14:57
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Postitus Postitas reimz » 21 Apr 2008 13:39

laur4 kirjutas:
reimz kirjutas:Tänud!

Aga kas 944-l esirataste pikisuunalist kallet saab muuta?
Visuaalsel vaatlusel tundus, et ei saa, aga igaksjuhuks küsiks üle.
Mida selle pikisuunalise kaldega mõtled? Ei ole autoehituse terminitega nii kursis. Esisillal saab reguleerida muidu kokkujooksu, ratta külgkallet ja siis õõtsa tagumise kinnituse abil ratast veidi ette-tahapoole liigutada.

Seda ratta ette-taha liigutamist ma mõtlesingi. Suur tänu põhjaliku vastuse eest (oligi vaja teada kuidas seda teha saab).
what would the world be like if everything had to be practical

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimused Porsche 944 tehnilise poole poolt TTÜ jaoks

Postitus Postitas laur4 » 21 Apr 2008 13:49

reimz kirjutas:
laur4 kirjutas:
Mida selle pikisuunalise kaldega mõtled? Ei ole autoehituse terminitega nii kursis. Esisillal saab reguleerida muidu kokkujooksu, ratta külgkallet ja siis õõtsa tagumise kinnituse abil ratast veidi ette-tahapoole liigutada.

Seda ratta ette-taha liigutamist ma mõtlesingi. Suur tänu põhjaliku vastuse eest (oligi vaja teada kuidas seda teha saab).
Kui seda mõtlesid, siis täiendaks veidi oma juttu. Vanemal (enne '85-t) 944-l ja 924-l on seal lihtsalt liigutatav kinnitus. Uuemal aluõõtsadega 944-l on seal eksentrikpolt.

Vasta