Õlirõhk

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Õlirõhk

Postitus Postitas Ringo » 04 Sept 2008 18:21

Probleem järgmine:
Külmalt käivitades tõuseb rõhk 3bar peale.
Gaasi andes liigub 4bar peale ja gaas maha lastes 3 peale tagasi.
Sooja mootoriga käitub täpselt sama moodi soojal kukub rõhk minimaalselt 2,5bar peale.

Esialgu sai siis vahetatud õlirõhu reg. polt, mis asub filtrikopsiku küljes. Mure lahenes paraku aga ainult üheks päevaks.

Rõhu kella ja anduri töös ei kahtle kuna neid on juba vahetatud ning sellest ei muutunud midagi.

Kasutuses on turboka õlifiltri kopsik ning vanamalli plokk. Uuel ja vanamlli plokkidel on need reg poldid erinevad. Õlifiltri kopsikud ( nii vana kui uuem) on sama paksusega kohast kus reg polt sisse käib seega peaks teoreetiliselt selline kompunn kokku sobima (vanamalli plokk, turboka kopsik ning vanamalli polt).


Vahest keegi oskab mõne hea soovituse anda. Viimase jutu tõin välja kuna äkki on veel seal mingid erinevused mis on minu kõrvust mööda jooksnud.
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Ringo » 04 Sept 2008 18:56

Mainin veel, et alguses sellist probleemi ei olnud.
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Skankpoom
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Nov 2006 12:44
Asukoht: Tartu

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Skankpoom » 04 Sept 2008 20:37

Eriline ekspert ei ole, aga minuteada õlirõhk peabki muutuma kui gaasi anda :roll:
Honda CBR 600F 95
Nissan 200sx 90

Kasutaja avatar
Scirocco
Postitusi: 36
Liitunud: 29 Okt 2007 23:33
Asukoht: Tallinn, Rapla

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Scirocco » 04 Sept 2008 22:19

Nii nii...mulle ei andnud rahu. Ehk siis mina arvan, et ikkagi saab selle junniga veel mängida...viskan selle möla ka - äkki on unetu öö sul:D One of the things that I don't particularly like about the new style relief valve is that oil cooler housing alignment is critical to prevent binding of the relief valve. To accomplish this an alignment tool should be used when the oil cooler housing is being installed. Cars which have relief valve 944 107 035 02 use special tool 9262/1. Cars which use relief valve 944 107 035 11 use special alignment tool 9215. Seal artiklis räägib pikalt uuema ja vanema poldi erinevusest ja lisaks mõõtude vahele on mingi rooste probleemi lahendamiseks müügil paremast materjalist "vana tüübi poldid".

Äkki tuleb seda polti sisse keerates kuidagi selle jahutiga mängida ikka:S
87' 944 S

Kasutaja avatar
Scirocco
Postitusi: 36
Liitunud: 29 Okt 2007 23:33
Asukoht: Tallinn, Rapla

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Scirocco » 04 Sept 2008 22:28

E: Alignment Pin ZDMAK number P218 Same as Porsche Tool 9215.
Alignment Pin crucial in order to properly reinstall the oil filter/water intercooler housing.
Not using this Alignment Pin may cause misalignment during this procedure, which may lead to the oil pressure relief valve sticking and ultimately engine damage.
Applicable: Porsche model 944 from 1983 to 1986.

Pilt
87' 944 S

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas joonas » 05 Sept 2008 00:19

Ringo kirjutas:Esialgu sai siis vahetatud õlirõhu reg. polt, mis asub filtrikopsiku küljes. Mure lahenes paraku aga ainult üheks päevaks.
Arvatavasti leidsid vea üles. Tasuks kontrollida, kas oled väntvõlli otsa poldi korralikult pingutanud.

http://forums.rennlist.com/rennforums/s ... light=oprv

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Ringo » 05 Sept 2008 09:25

joonas kirjutas:
Ringo kirjutas:Esialgu sai siis vahetatud õlirõhu reg. polt, mis asub filtrikopsiku küljes. Mure lahenes paraku aga ainult üheks päevaks.
Arvatavasti leidsid vea üles. Tasuks kontrollida, kas oled väntvõlli otsa poldi korralikult pingutanud.

http://forums.rennlist.com/rennforums/s ... light=oprv

Otsapolti juba kontrollitud
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas joonas » 05 Sept 2008 10:38

Õlirõhk peaks olema minimaalselt 0,7 bar 1000 pöörde kohta.

Külmalt peaks igal juhul 5 bar näitama. Ja pöördesse ajades peaks ka 5 bar täis saama, isegi rajal.

Kui õli kuskilt välja ei leki, siis on suure tõenäosusega OPRV.

Millist õli kasutad?

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Ringo » 05 Sept 2008 11:43

Õlilekkeid ei ole. Alguses käituski õlirõhk nii nagu peab ja siis hakkasid probleemid, mis eelpool mainitud. Peale poldi vahetust oli päevaks jälle kõik ok ning siis samad jamad.

Hetkel on seadistuse ja esimeseks 1000km odavam täissünt. Järgmisena läheb sisse V seeria Motul, esmalt üritan muidugi rõhu probleemist jagu saada.

Äkki mõnel kasutajal leidub vanamalli polti, et proovida?
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Kasutaja avatar
Ringo
Postitusi: 236
Liitunud: 13 Sept 2005 21:38
Asukoht: Tallinn

Re: Õlirõhk

Postitus Postitas Ringo » 05 Sept 2008 17:47

Väikesed edusammud....

Nimelt sai siis 2 polti lahti lammutatud. Üks uuem ja teine vanem. Erinevus neil ainult väline sisu sama. Poldi ehitus iseenesest lihtne: Vedru, kolb ja kolvi sees käib veel üks pulk. Vanema malli poldil oli see pulk seal kolvi sees kinni ning uuema malli omal mitte. Viskasin siis uuema malli poldi sisu vanamalli polti. Hetkel tundub asi toimivat. Loodan, et probleem sellega piirdus.

Siinkohal suured tänud kasutajale Scirocco, kes nõu ja jõuga abiks oli.
JõuJaam auto24ring Service
andres@joujaam.ee
58 55 88 58

Vasta