Vedruga 944 mootoririhma pinguti

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Vasta
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Vedruga 944 mootoririhma pinguti

Postitus Postitas joonas » 13 Okt 2008 11:53

Eile kontrollisin, kas remonditud mootori mootoririhma pinguti fikseerimise mutter ja polt on pingutatud. Kui poldile võtme külge panin ja natuke vajutasin käis plõks ja polt läks keskelt pooleks (purunes tõmbejõu tõttu).
Pilt

Seega mootoririhm jälle maha. Õnneks läks see nüüd, mitte rajal täispööretel.
Seda polti tasuks rihma vahetamisel vahetada.

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Re: Vedruga 944 mootoririhma pinguti

Postitus Postitas jeff01 » 14 Okt 2008 20:06

õnneks paistab olevat nii murdunud, et selle saab kenasti kätte. Keerad mutri otsa, keevitusega kergelt kuuma ja keerad kenasti välja (Võib ka niisama keerates tulla aga kuuma andes on kindlam) :wink:

Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Vedruga 944 mootoririhma pinguti

Postitus Postitas joonas » 15 Okt 2008 09:33

Selle sissejäänud otsa sai peaaegu käsitsi välja keerata. Nimelt liikus see polt väga hästi, kuna see oli just paar päeva tagasi sisse keeratud.

Selle jutu idee on selles, et ei tasu kasutada vanu polte sellistes kohtades, kus selle poldi purunemine teeb palju kahju.
Pilt

Kui vedrupoolne õiget pingutust hoidev polt puruneb, siis jääb pingutust hoidma vedru, mis liigub vabalt, ehk hammasrihm ei hoia enam nukkvõlli ja väntvõlli vahelist ajastatust.

Mingit paanikat ei ole, kuid rihma vahetades tasuks see polt ka välja vahetada.

Vasta