Eile kontrollisin, kas remonditud mootori mootoririhma pinguti fikseerimise mutter ja polt on pingutatud. Kui poldile võtme külge panin ja natuke vajutasin käis plõks ja polt läks keskelt pooleks (purunes tõmbejõu tõttu).
Seega mootoririhm jälle maha. Õnneks läks see nüüd, mitte rajal täispööretel.
Seda polti tasuks rihma vahetamisel vahetada.
Vedruga 944 mootoririhma pinguti
Re: Vedruga 944 mootoririhma pinguti
õnneks paistab olevat nii murdunud, et selle saab kenasti kätte. Keerad mutri otsa, keevitusega kergelt kuuma ja keerad kenasti välja (Võib ka niisama keerates tulla aga kuuma andes on kindlam)
Re: Vedruga 944 mootoririhma pinguti
Selle sissejäänud otsa sai peaaegu käsitsi välja keerata. Nimelt liikus see polt väga hästi, kuna see oli just paar päeva tagasi sisse keeratud.
Selle jutu idee on selles, et ei tasu kasutada vanu polte sellistes kohtades, kus selle poldi purunemine teeb palju kahju.
Kui vedrupoolne õiget pingutust hoidev polt puruneb, siis jääb pingutust hoidma vedru, mis liigub vabalt, ehk hammasrihm ei hoia enam nukkvõlli ja väntvõlli vahelist ajastatust.
Mingit paanikat ei ole, kuid rihma vahetades tasuks see polt ka välja vahetada.
Selle jutu idee on selles, et ei tasu kasutada vanu polte sellistes kohtades, kus selle poldi purunemine teeb palju kahju.
Kui vedrupoolne õiget pingutust hoidev polt puruneb, siis jääb pingutust hoidma vedru, mis liigub vabalt, ehk hammasrihm ei hoia enam nukkvõlli ja väntvõlli vahelist ajastatust.
Mingit paanikat ei ole, kuid rihma vahetades tasuks see polt ka välja vahetada.