roolivõim 24-le

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
inx
Postitusi: 42
Liitunud: 22 Sept 2005 21:28
Asukoht: tartu-põlva

roolivõim 24-le

Postitus Postitas inx » 05 Jaan 2006 21:24

selline mõte juba suvest saati peas kummitanud,et tahax oma 24-jale roolivõimu aretada,on äkki keegi seda juba teinud,või oskab keegi soovitada et mis margi omast olex kõige lihtsam ehitada :roll:
kui pole PORSCHE siis pole auto...

atlantic
Postitusi: 131
Liitunud: 05 Nov 2005 20:16
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas atlantic » 07 Jaan 2006 23:49

minu 924s aretataks e30 bmw 2,4td roolivõimu pump peale ei tea kas ka sinu 2.0 l motole sobib see, Aga iga tahes pidavat üks ühele sobima !!!

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 07 Jaan 2006 23:54

Pumba install vist suht lihtne. Aga mille latti tuleb kasutada? 44lja oma?

atlantic
Postitusi: 131
Liitunud: 05 Nov 2005 20:16
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas atlantic » 08 Jaan 2006 02:48

mul oli tehasest tulles roolivõim küljes ... seega ei oska komenteerida

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Jaan 2006 10:26

Roolilatt on 924S-l ja 944-l sama, 924 hoopis teistsugune (esisillatala ka). 944 latti peab kasutama, ning selle 924 sillatala külge aretama (jah, aretama).
Teine võimalus on otsida mõni vanem VW/Audi, millel oleks roolivõim ja võrrelda latti 924 omaga.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

inx
Postitusi: 42
Liitunud: 22 Sept 2005 21:28
Asukoht: tartu-põlva

Postitus Postitas inx » 08 Jaan 2006 11:10

audi latiga ei tasu vaeva näha,sest audil asetseb latt mootori taga kere küljes ja ehituselt liiga erinev.
kui pole PORSCHE siis pole auto...

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Jaan 2006 13:26

Sry, aga 924 latt on samuti modifitseeritud VW Golfi oma, sellel peaks ta ka rataste taga kere küljes olema.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

inx
Postitusi: 42
Liitunud: 22 Sept 2005 21:28
Asukoht: tartu-põlva

Postitus Postitas inx » 08 Jaan 2006 14:53

VW lati kohta ma ei oska midagi öelda aga audi latt on hoopis teise ehitusega
kui pole PORSCHE siis pole auto...

Kasutaja avatar
laur4
Postitusi: 635
Liitunud: 14 Sept 2005 09:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas laur4 » 08 Jaan 2006 15:10

Huvitav, kas 944 sillatala jääb 924 karterile ette? Kui ei, siis on pakkuda selline asi.

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 08 Jaan 2006 15:51

laur4 kirjutas:Huvitav, kas 944 sillatala jääb 924 karterile ette? Kui ei, siis on pakkuda selline asi.
Ette ei tohiks jääda aga selle 924 kere külge aretamine nõuab põhjalikku kinnituste ümbertegamist.

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Jaan 2006 15:57

Sellisel juhul on 924S/944 sillatala+roolilati 924 peale aretamine üks lihtsamaid pääseteid. Kui muidugi mõne muu auto latt ei osutu oluliselt odavamaks ja suhteliselt kergesti peale aretatavaks, et hinnavahet kompenseerida.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
arx
Postitusi: 226
Liitunud: 25 Sept 2005 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arx » 08 Jaan 2006 16:12

Selgituseks, et mitte tala ennast ei tule muuta vaid poolraame: sinna tuleb relleka ja keevitusega kallale minna.

Millega omakorda seoses kaks ettevaatust nõudvat momentti:
- kinntused peab täpselt mõõdus paikka saama, et veermik pärast viltu kiskuma ei hakkaks;
- keevitus nõrgestab kere plekist poolraame ning teeb need roostealtiks.

inx
Postitusi: 42
Liitunud: 22 Sept 2005 21:28
Asukoht: tartu-põlva

Postitus Postitas inx » 08 Jaan 2006 16:47

1k eest saax mingi muu margi lati+pumba
kui pole PORSCHE siis pole auto...

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Raceboy » 08 Jaan 2006 17:10

Seda kinnituste muutmist ma silmas pidasingi.
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Kasutaja avatar
jeff01
Administraator
Postitusi: 1213
Liitunud: 12 Sept 2005 21:26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jeff01 » 08 Jaan 2006 18:08

Mina uuriks siiski erinevaid latte, tegelikult on ju nii, et nende vahepulkade muutmine on kökimöki (Sissepoole jätad latile omased rooliotsad, ja väljapoole porge omad) Kinnitatud saab lati niikuinii.(Minuteada kinnitub enamus latte kas kaarja vitsa või poltidega läbi väänatult) Pea asi et nuut oleks sama pmt, tegelikult saab ka toda kardaani otsa ümber teha. Minuarust pole siin midagi keerulist :D Kui suvel võimu järgi vajadust tundma hakkan, siis hakkan vb oma sõnu sööma :lol: Mina ei rikuks keret kui 44lja sillatala muutes teda ikkagi kinnitada ei saa.

Vasta