1. leht 1-st

Küsimus

Postitatud: 17 Juul 2009 13:16
Postitas karps
kus asub 924 2.0 mootoril kuuma/külma mootori andur? Külmalt käima pannes töötab väga madalatel tuuridel. Kui peale sõitu lased soojal mootoril seista rohkem kui 10 min siis peab kolm korda pikalt ketrama enne kui käivitub.

Re: Küsimus

Postitatud: 17 Juul 2009 16:30
Postitas siim
Ilmselt pead silmas temp.andurit?
Aga see käiamine viitab näiteks langenud kütuserõhule.

Re: Küsimus

Postitatud: 17 Juul 2009 17:49
Postitas Raceboy
Mõõda juhtrõhk külmalt ja kuumalt ära, samuti rõhulang pärast seismajätmist.

Re: Küsimus

Postitatud: 18 Juul 2009 00:54
Postitas 924/1978
Minul aitas pihustite vahetus selle vastu.

Re: Küsimus

Postitatud: 18 Juul 2009 08:16
Postitas Raceboy
Seda saabki rõhulanguse järgi teada, kas pihustid jooksevad või mitte.

99% juhtudest süüdlaseks siiski juhtrõhuregulaator.

Re: Küsimus

Postitatud: 08 Sept 2009 17:24
Postitas karps
Rõhk ei saa kuhugi ju kaduda! Kui mootor on maha jahtunud läheb ta jälle ideaalselt käima?! Järgmisel lingil võib arvata, et viga relees? http://www.clarks-garage.com/shop-manua ... #hot-start" onclick="window.open(this.href);return false;
See , et ta külmalt väga madalatel põõretel töötab on vast ikkagi siis temp.andur või külMkäivitus pihusti ?Kuidas pihusti toimib? Kas nii, et kui vool sisse lülitada siis avab tüüsi ja pihustab nii kaua kui mootor soe?

Re: Küsimus

Postitatud: 09 Sept 2009 22:55
Postitas 924/1978
Kylmkäivitus pihustile tuleb voolu sama kaua kui sarterilegi. Kui ma ise olen 6ieti systeemist aru saanud olen.
ja kylmkäivitus pihusti mass lylitatakse läbi temperatuuri anduri.