1. leht 1-st

Mootoriõli besiini lõhnaga

Postitatud: 25 Sept 2009 09:12
Postitas ndrk
Eile õhtu pärast vähekene intensiivsemat sõitu tšekkisin õlitaset. paraku panin tähele, et õlivardal on tunda besiini lõhnale sarnast lõhna. Mäletan, et kui viimati õlitaset kontrollisin, siis õli ei lõhnanud. vahepeal kruttisin käe järgi õhukulu lugejast segu.

Öösel guugeldades leidsin erinevaid teooriaid. Pakuti liiga rikast segu, Külmkäivituse pihusti avatud olekut jms kuni hõredate kolvideni välja.
Hõredaid kolvirõngaid häste ei usu, sest eelneva 3-4000 km mis auto minu käes on olnud pole õli haisenud.

On kellelgi sellise asjaga kogemusi? Soovitusi?

Re: Mootoriõli besiini lõhnaga

Postitatud: 25 Sept 2009 12:14
Postitas joonas
" vahepeal kruttisin käe järgi õhukulu lugejast segu"

Mida see täpselt tähendab?

Lõhna kohta ei oska midgi täpselt öelda, kuid bensiin saab karterisse sattuda näiteks siis, kui käivitad, kuid sädet ei ole.

Lekkiv pihusti? Järgneval lingil on paar ideed kontrollimiseks. Arvesta sellega, et 944-jal ei lähe bensupump tööle kui süüte sisse keerad. Clark's lehel on jumper kaabli kirjeldus olemas.
http://www.thirdgen.org/techboard/tpi/1 ... ctors.html

Kolvirõngaste olukorda saab kontrollida kompressiooni mõõtes, kuid bensiin peaks nii ehk naa mittetöötaval mootoril rõngastest mööda jooksma.

Võibolla vahetad õli ja vaatad, kas kohe tekib õlile juurde bensu hais.

Re: Mootoriõli besiini lõhnaga

Postitatud: 25 Sept 2009 15:59
Postitas ndrk
Ma kipun lekkivat pihustit kahtlustama.
Käivitamisega kuskilt asendist probleeme pole.

Ilmselt peaks pakutavad tihendikomplektid lekkiva pihusti probleemi lahendama?!?

Ma katsuks teha õlivahetuse ja pihustute overhauli ühe korraga, siis ei raiska tervet mootoritäit kallist õli, kui taas kütus sinna peaks voolama.

Re: Mootoriõli besiini lõhnaga

Postitatud: 25 Sept 2009 16:39
Postitas joonas
Kui tihendid lekivad, siis bensiin lekib mootori peale.

Pigem ei sulge klapp ennast korralikult.

Pilt

Re: Mootoriõli besiini lõhnaga

Postitatud: 25 Sept 2009 16:54
Postitas ndrk
Seda ma oma piiratud loogikaga arvasingi, et välimised tihendid on siin ebaolulised.

Noh, tuleb kukrut rohkem kargendada ja kõik uued pihustid panna. Ükshaaval pole mõtet vast jännata.

PS! või on keegi pädev pihusteid korralikult remontima?

PPS! kui kellelgi miskit kütust pritsivat pulka üle on, andke teada.