928 -84 peale seismist käimapanek

Porschede mootori- ja veermikuprobleemid.
Kasutaja avatar
joonas
Postitusi: 993
Liitunud: 15 Veebr 2006 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas joonas » 13 Dets 2009 14:43

Pets kirjutas:See konnaga vedu saab sul vaevaline olema.

Wirx tassis oma Estfieldi sellisegaPilt ja ütles:Täna haagist toomas käies sai siiber(marsuudil nõmme-lagedi-rapla=3h :S)

Muuseas, mis käigukast sellel 928-l on? Kui käsikast, siis võiks konnaga vedada küll, automaatkasti suhtes ma nii optimistlik pole.

Teoreetiliselt peaks laeva saama küll, kuulda oli, et lükata ei või. Käruga või autohaagisega probleemi pole.
Siin oli ka sellest juttu: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9756" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle pukseerimishaagisega on vist selline teema, et kui ta on tühi, siis kiirusepiirangut ei ole. Kui paned auto peale, siis on tegemist pukseerimisega. Pukseerida üle 50 ei või.

Ja siis mängib n.ö. tegelik mass vist

http://www.autonet.ee/liikluseeskiri.php?peatykk=22

Paistab, et see on päris segane teema millegi pärast. Selle pukseerimishaagise enda kaal on 150kg ja kandevõime 600 kg. Loogika ütleks, et pool autot peab kaaluma 600 kg?

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas Pets » 13 Dets 2009 16:31

Siis on jama, sest 928 on kaalujaotusega 50:50 ja selline 84 aasta automaatkastiga S2 on tühikaaluga 1540 kg, ehk kumbki telg 770 kg.
911 ja mälestus 928-st

martn32
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Dets 2009 10:05

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas martn32 » 16 Dets 2009 11:40

nuniih, hommikul 3:30ks oli auto teiselpool tartut edukalt.

paraku on värvi osas mul olnud arusaamatus, tegemist on siiski hõbedase isendiga, kuid 100% originaaliga, mõnede kriimudega ja esmapilgul oli ka roostevaba(kuigi me sellesse osasse ei saanud ajapuudusel eule väga süveneda)
--
928 -84

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas Pets » 16 Dets 2009 12:36

Nonii, palju õnne siis.
Kuidas ära tuua õnnestus ja kas käima ka panite?

928 ongi minu arusaamist mööda väga roostekindel, ainuke koht mida tuleks vaadata, on parempoolne taganurk tule kohal. Seal pole ratta poolt mingit katet ees ja kogu pori settib sinna. Ühel sama ajajärgu masinal keevitati see osa uueks.
911 ja mälestus 928-st

martn32
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Dets 2009 10:05

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas martn32 » 16 Dets 2009 18:46

käima veel ei pannud. just võtsin ta treila pealt maha.

kohale jõudsime ilma igasuguste probleemideta, pukseerisime max 75km/h. ainuke väike probleem selle treileri puhul oli, et pöörderaadius läks väga suureks, so. pidi hoolikalt jälgima, et treilat autole sisse ei keeraks(peal on tal siis liikuv lafett). paraku aga peab nentima, et tallinnas, selleks ajaks, kui me narva mnt. ja jõe risti jõudsime, olime me ilmselt läbinud rohkem auke, kui Soomes kogu 60km peale kokku.... brrr...

treila peale pannes esimene spoiler langes veidi, kuid miski 12 cm pakun, oli siiski vaba ruumi ning see probleemiks ei osutunud, isega laeva peale ja maha sai normaalselt. Tallinkki laadijad suhtusid meisse väga hästi, aitasid vaba ruumi tekitamisega maa peal, kuuldes, et me pöörderaadius meeletu on ning parkisid meid laevas ka nii, et me normaalselt ka maha saime sõita.

aga jah, nüüd on 2 päeva mul muid toimetusi ning peale seda ilmselt läheb selgitamiseks, mis elektrisüsteemis kalab(ilmselt immo) ning siis kui esimene nurr kuuldud, lähevad mahlad, rihmad ja rehvid vahetusse, silladetailid kontrolli ning... ning sellele järgneb loodetavasti ASAP ARK ja testisõit. Esmane eesmärk on 3. jaanuari õhtuks see saata tänavasõidulegaalseks ehk regatud ja üle vaadatud.

Lisaks paar tehnilist küsimust ka minu poolt:
1. originaalvõtme küljes on miski lamp ning lüliti - kas need on ainult valgustamiseks või on see ka tehasa immoga seotud?
2. mis mahtuvusega aku on sel isendil soovitatav/vajalik?
3. kas keegi saab vaadata või teab või omab ja tahab loobuda veokonksust. kui keegi saaks saata sellest pildi(kui see on erikujuline) ning vindi parameetrid, oleksin ma tänulik.


Jõudu!
--
928 -84

hellraiser
Postitusi: 818
Liitunud: 19 Sept 2005 16:48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas hellraiser » 16 Dets 2009 19:10

martn32 kirjutas: 2. mis mahtuvusega aku on sel isendil soovitatav/vajalik?
Aku koha pealt ei tea täpselt 928 kohta, aga enda kogemus Eestis on konkreetselt selline, et võta kõige suurem aku, mis füüsliselt aku kohale mahub ning siis vaata nendest veel kõige suuremate näitajatega aku. Siis on kindel, et igasuguse ilmaga saad auto käima.
https://www.stuttcars.com/margus/
’08 Cayenne
Ex: ’83 944, ’86 951, ’01 911 Turbo

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas Pets » 16 Dets 2009 19:31

Vastan:
1. see, mis võtme saba on, seal mingit immot selle aastakäigu 928-l pole, lihtsalt valgus, et näeks võtit pista lukuauku.
2. aku on võimalik ainult selline, mis sinna tagaosas olevasse pessa mahub. Originaalaku on 72 Ah.
3. Ma ei saa päris hästi aru, mida mõtled, kas konks on juba küljes, või tahad seda sinna panna?
Minuteada ei ole ühelgi Eesti 928-l konksu.
911 ja mälestus 928-st

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas Pets » 16 Dets 2009 20:11

Elektrist:
võta ära kõrvalistuja jalamatt. Kõrvalistuja jalgade ees on kogu elekteripaneel-kaitsmed, releed- vineerist kaane taga.
Ma ei mäleta, kas alles S4-l tulid "kahvelkaitsmed" igatahes arvan, et sellel on veel pulkkaitsmed. Need ei anna vahel korralikku kontakti ja ka releede ühendus võib olla oksüdeerunud. Nii, et tegemist peaks seal jätkuma.

Ma mõtlesin järele-konksu mõtlesid vist ikka pukseerimisaasa, mitte kärukonksu, mida ma silmas pidasin.
Ma arvan, et ka mõne muu Porsche pukseerimisaas võiks sobida. Samas, ees on tal päris head kinnituskohad ka ilma konksuta.
Kui aga ise kedagi vedada tahad, siis tagaosas jah, eriti kuhugi kinnitada pole.
911 ja mälestus 928-st

martn32
Postitusi: 37
Liitunud: 11 Dets 2009 10:05

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas martn32 » 08 Jaan 2010 11:16

Pets kirjutas: Ma mõtlesin järele-konksu mõtlesid vist ikka pukseerimisaasa, mitte kärukonksu, mida ma silmas pidasin.
Ma arvan, et ka mõne muu Porsche pukseerimisaas võiks sobida. Samas, ees on tal päris head kinnituskohad ka ilma konksuta.
Kui aga ise kedagi vedada tahad, siis tagaosas jah, eriti kuhugi kinnitada pole.
Tere Pets!

Mõtlesin jah, pukseerimiskonksu. On sul see ehk Tartus olemas 928'le? Kui nii, ja kui oled nõus mulle seda üheks päevaks laenama, laseksin mõnel treialil endale uue teha.
--
928 -84

Pets
Postitusi: 537
Liitunud: 19 Sept 2005 10:00
Asukoht: Tallinn

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas Pets » 08 Jaan 2010 22:20

Tere, tere.

Tegelikult, nagu kahtlustasin, ongi 80-ndate kõigil Porschedel üks ja sama veokonks.

Varuosanumbri järgi 928 722 101 05. Vaatasin 928, 964 ja 944 varuosadest. (924 kohalt jään vastuse võlgu)

Näeb välja selline:
Pilt

Ma selle treiali poolt tegemisse nii optimistlikult ei suhtuks. Originaal on sepistatud ja keere pole tavaline meeterkeere.

Ma võiks oma laenata muidugi, aga see asub Tallinnas.

Aga küsi igaks juhuks ka CMF-ist. Nad ju erinevaid 944-sid lammutanud.
911 ja mälestus 928-st

Kasutaja avatar
Raceboy
Moderaator
Postitusi: 1402
Liitunud: 14 Sept 2005 12:29
Asukoht: Tartu/Tln
Kontakt:

Re: 928 -84 peale seismist käimapanek

Postitus Postitas Raceboy » 08 Jaan 2010 23:00

924-del ka täpselt sama konks (vähemalt uuemad, millel keeratav konks, mitte kere külge keevitatud (1981 ja üles).
'83 924 2.6 16v Turbo 570 hj
'67 911 hot-rod 2.4S
'78 924 Carrera GT projekt
'84 928 S
'90 944 S2 Cabriolet
'91 944 S2 [müüdud]
'82 924S/931 "Gulf" 2.0 Turbo [müüdud]
'84 924 2.0 "Turbo" [müüdud]

Vasta