1. leht 1-st

924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 05 Juun 2010 16:45
Postitas s2si
Vaja natuke nõu rihma tagasi panekul, kuna pole varem teinud sellist asja ja otsing andis ainult 944 kohta vasteid.
Märgid siis sedasi paika.
Pilt
Kuskohas see nr 3 asub täpselt? Kuna lolli peaga sai rihm maha võetud ilma enda märke tegemata siis natuke jama.
Natuke liigutasin juba nukkvõlli ka. Kas kolbe võin niisama liigutada ilma, et peaksin kartma, et klapid kõveraks ajan vms?
Lihtsalt tuimalt keeran märgid paika, rihm peale ja pingutada?

Tänud vastuste eest.

Re: 924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 06 Juun 2010 05:32
Postitas rosco
Käsitsi keerates ei ole midagi hullu. Pane märgid paika ja asi jonksus. Rihma pinget tuleb ainult tunde järgi panna( Ei tohi liiga pinges olla,ega liiga lõdvalt)

Re: 924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 06 Juun 2010 12:24
Postitas s2si
rosco kirjutas:Käsitsi keerates ei ole midagi hullu. Pane märgid paika ja asi jonksus. Rihma pinget tuleb ainult tunde järgi panna( Ei tohi liiga pinges olla,ega liiga lõdvalt)
Rihma pinge mõõtmise jaoks on joonisel see nr5 pilt, suht umbmäärane värk aga pole hullu. Ei tahaks midagi teadmatusest ära lõhkuda lihtsalt. Aga klappe vist kõveraks ajada pole võimalik sellel mootril üldse? Mis veel võin ära lõhkuda kui miskit valesti teen?

Re: 924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 06 Juun 2010 16:24
Postitas Raceboy
Rihma liiga pingule pannes kulub rihm ja rulliku laager lihtsalt liiga kiiresti ära.

Re: 924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 06 Juun 2010 18:20
Postitas s2si
rihm ja rullik väga ei morjenda, kui otsa annavad. Peaasi, et pärast kolbe/klappe remontima ei peaks. Keeran märgid paika ja eks näha ole, mis sest asjast saab :P Tänud vastamast.

Re: 924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 16 Juun 2010 21:36
Postitas karps
Klapid sel mootoril jäävad puutumata jah. Nr. 3 pilti näed siis kui lähed vasakpoolse poritiiva juurde ja vaatad hooratast läbi väikse pilu mis asub sidurikoja ja mootori ploki vahel. See on seal täpis süüte keeramiseks aga vaevalt see enam nii vana mootori puhul toimib. Süüte saad paika kui keerad jagaja asendisse kus tühikäigu pöörded on kõige kõrgemad ja siis lased natuke varaseaks nii et pöörded jääks 900 kanti. Seda kindlasti sooja mootori puhul

Re: 924 mootoririhma paigaldus

Postitatud: 17 Juun 2010 00:42
Postitas s2si
karps kirjutas:Klapid sel mootoril jäävad puutumata jah. Nr. 3 pilti näed siis kui lähed vasakpoolse poritiiva juurde ja vaatad hooratast läbi väikse pilu mis asub sidurikoja ja mootori ploki vahel. See on seal täpis süüte keeramiseks aga vaevalt see enam nii vana mootori puhul toimib. Süüte saad paika kui keerad jagaja asendisse kus tühikäigu pöörded on kõige kõrgemad ja siis lased natuke varaseaks nii et pöörded jääks 900 kanti. Seda kindlasti sooja mootori puhul
Leidsin kõik need märgid igaltpoolt üles eelmine nädalavahetus ja viskasin rihma peale, keerutasin 2 ringi ja siis enam nad nii täpselt paigas polnud, ilmselt sai 1 hamba võrra valesti vms. Selleks ajaks oli hiline öötund ja ei viitsinud enam timmida. See nädalavahetus uuele katsele, midagi keerulist pole kui tead kust ja mida vaadata :D Tänud kõigile kes vastasid.